Ligt er ook aan welk vak je geeft en in welke regio je wil werken, maar ik las dat ze ook in het vo enorme tekorten gaan verwachten. Alleen ja als je geschiedenis geeft of Latijn ofzo zul je wat meer je best moeten blijven doen.
Weet iemand of de Action/Hema oid het hele jaar door van die lichtjessnoeren heeft? Of alleen rond kerst?
Wie heeft er ervaring met Klarna, achteraf betalen? Kost dat nu geld of niet? Ik vind die site maar onduidelijk en vind tegenstrijdige dingen.
Volgens mij hebben ze die wel maar dan met bijvoorbeeld citroentjes of flamingos eraan. Je zoy die eraf kunnen slopen.
Ligt aan de website! Soms moet je extra betalen en soms niet.
Ik wil wat bij dr.og.isterij.net bestellen omdat iets wat ik wil hebben daar aanzienlijk goedkoper is. Maar er zijn heel erg veel negatieve recensies dus ik wil niet vooruit betalen Er staat +25 cent. Dat is wel te overzien. Ik dacht dat je verder aan Klarna zelf misschien nog kosten moest betalen.
Ik ben deze avond aangerand door een random dude en iedereen tegen wie ik het heb verteld was zo begripvol? (Naar mij toe dan he) Ik kan daar echt niet bij met mijn hoofd. Ben er een beetje in de war van.
Nee dat hoeft niet! check eens bij www.dro.gis.t.nl!
Jongens geniet allemaal ff van jullie neus
Ik ben zo zo zo verkouden en proef helemaal niets meer
Besef momentje weer hoor dit, ik geniet echt te weinig van m’n neus als die het wel doet
Nee naar mij toe. Ze hebben me echt gesteund toen ik mijn verhaal deed, had ik nooit van z’n levensdagen verwacht.
Dankjewel <3 Ik ben nu alleen, maar mijn vriend blijft speciaal voor mij online, dat is ook al heel wat waard.
Thanks ️
Het is nu zulk herfstig weer dat ik echt lampjes nodig heb. Daarvoor ben ik bereid het een en ander te slopen, dankje voor de tip haha
Meer dan terecht denk ik dat iedereen begripvol is, ik hoop dat je je avond nog beetje oke doorkomt, anders is hier ook altijd een luisterend oor. Sterkte en wees lief voor jezelf!
Gefeliciteerd! Goed gedaan
Dank je wel!
Mijn kerstlampjes gingen laatst ook ineens stuk, kon in de action niks vinden! Toen maar daar een ledlampjes snoer met letters gekocht voor 3 eu, ook leuk
Geeft wel iets minder licht en is iets minder sfeervol, maar goede vervanging tot de echte weer (makkelijk) verkrijgbaar zijn
Wat naar zeg! @Gast
Het bevalt je goed in Tilburg of niet @anon98052296 ?
Hoe gaat t met je mama na de operatie?
Ik vraag me af of ik ooit iemand ga vinden waarmee ik kan samenleven. Lijkt me zo lastig om iemand te vinden die mij leuk zal vinden en daarnaast ooit met mij wil samenwonen. Hoe doen mensen dat toch, de ware vinden. Maar ach ik ben nog jong, maar het ging even door me heen