Sorry, ben aan het bijlezen… maar vind dat ik hier zo’n passend plaatje bij heb dat ik graag toch nog even reageer
Ik ging vanmiddag borrelen met collega’s en toen had ik mn tong verbrand aan een mini kaassoufflé.
Hij was wel lekker.
En ik heb rozen uitgedeeld aan mn kinders, omda we het woord roos hebben geleerd. Was leuk.
Nu lig ik in bed en ben te lam om eruit te komen om te plassen
Volgens mij ben jij een hele lieve juf! Nu nog even de maan vangen voor de kinders en aquarium met vissen in de klas zetten!
Ah lief <3
Hahah de maan hangt nog in de lucht, maar die vissen ga ik morgen kopen voor in de klas ja
Wordt nog leuker haha
Oe ja kan me het levendig voorstellen… hoe ongemakkelijk je je dan voelt. Maar het kan iedereen overkomen he? Je dacht gewoon dat ze iets anders vroeg/bedoelde. Niet meer over nadenken. Ik probeer mezelf aan te leren ‘wat je gedaan hebt/wat gebeurd is is al achter je, kun je niet meer veranderen (ook niet door erover te piekeren)… dus richt je op wat voor je ligt’. Hoe was verder je gesprek? (In pb is ook goed)
Toen ik op de basisschool zat hadden we ook vissen. Blijft leuk!
Stalpoten?
Wat heb jij uitgespookt?
Edit: oeps ik moet beter lezen… hehe. Ik heb niks gezegd!
Jaa het is heel erg leuk! Ik pb je morgen even over mama! Xxx
Is goed.
Veel plezier!!
Deze zin raakte me echt even, dit is echt precies wat ik over mezelf altijd denk. Als ik erover nadenk, heb ik dit nog nooit bij iemand anders gedacht. En voor wat het waard is, ik vind jouw uitstraling ook hartstikke leuk! Ik vind dat ik het kan weten want ik lees al langer posts van jou en je hebt ook wel eens foto’s gepost en je houdt van dieren - dat is ook al superleuk.
Maar ik begrijp je gevoel heel goed en ik gun het je echt dat je iemand vindt die voor jou gaat.Of eigeniljk, dat diegene JOU vindt, want zo iemand bestaat en hijisnaar jou op zoek, ik weet het zeker
De docu van Avicii, die staat op Netflix.
Ja ik krijg nu al huurtoeslag. Maar vind mijn appartement het geld gewoon niet echt waard (mijn slaapkamer is bijv. badkamer in een)
En ja dat spaargeld zou zo lekker zijn en dan financieel goed beginnen in een nieuw appartement. Maar weet ook niet of mijn ouders dit willen Ze zijn nu nog op vakantie
Of gewoon mijn huur opzeggen en dan SUPRISE als ze thuis komen
Mijn pc is in protest tegen onjuist spatiegebruik: de spatiebalk is ineens halfstuk waardoor er allemaal woordenaanelkaar komen testaan. echtbestwel irritant dit
Ik ben vanaf half 3 vannacht wakker, heb vanaf 9 uur door Londen gelopen, me volgevreten aan Indiaas en ga nu naar bed Welterusten
Oh no, ja dat smelten au bain marie vind ik ook altijd het kutste deel! Heb je nog brownies kunnen maken dan of heb je het opgegeven?
Ik werk in het basisonderwijs in België. In het secundair onderwijs is er bij ons ook wel meer werk
Ik ben jaloers op jouw klasje. Ik had vroeger een enge groep 3 juf die streng en oud was.
Hahahahaha ik ga die test ook zo doen, ben benieuwd
Klinkt best magisch, geniet ervan!