Kan ik hier ook een lijst zien met topics die ik op negeren heb staan? Ik wil nu toch een uitje in NL plannen en nu heb ik dat topic nodig hahah
Fijn! Goed dat je het tegen je ouders hebt gezegd! En fijn dat ze op je gaan letten en dat ze je gaan steunen, dat kan net het steuntje in je rug zijn wat je nodig hebt! Eerlijkheid en openheid is het belangrijkst! Dan kunnen mensen je helpen!
De hele stiltecoupĆ© zit vol met Nellen en Adries die nooit in de trein zitten en het concept āstilteā dus niet snappen. Wat een lijpoās toch altijd weer in de trein wanneer de NS van die gratis kaartjes rondstuurt.
Help nu komt er ook nog zoān Henk Westbroek bij zitten.
Broodje bapao.
Als ik heel veel medelijden met mezelf heb maak ik wel eens een arretjescake maar die eet ik dan op zonder ām 10 uur te laten koelen. Ohw en als ik zin in iets hartigs heb dan bestel ik een pizza met heel veel knoflooksaus.
Nice dit zijn de tips die ik wil lezen ja.
Dit is het laatste weekend dat die Kruidvat treinkaartjes geldig zijn. Maybe daarom zo druk? Ik ga er morgen ook nog gebruik van maken, dus vrees voor het ergste.
Ik zou dan nachos maken, flesje wijn erbij en als toetje choco lava cake
Ik heb echt een hekel aan Henk Westbroek, alleen door zijn stem.
Haha wat toevallig! Dan ben je heel dicht bij mān huis Als in <3km. Inderdaad veel boerenpummels hier
Alcohol drink ik niet haha.
Ooh dat zal ook niet mee helpen inderdaad⦠Sterkte morgen!
Chocolade, chocolademelk met slagroom, pizza, snoep, stroopwafels.
Dikke knuffel voor jou
@Fenayi sowieso mcdonalds, i love mcdonalds. Menuutje met mclfurry.
Als je zin hebt in zoet, zakken m&mās. Redbull is ook een van mijn grote liefdes.
Heb jij er nog een auto naast? En het geld zou ik wel kunnen missen, maar vind het zo zonde als ik 2 voertuigen heb⦠Auto gebruik ik ook al weinig. En bij mij is betaald parkeren dus nog een abo erbij. Rij jij veel? En weet je mss hoeveel je ong kwijt was voor rijlessen etc?
Dit heb ik ook al een keer meegemaakt. Zo irritant! Heb je al contact met Post NL opgenomen?
Ik ga (hoogstwaarschijnlijk) deze week mijn baan opzeggen en ik voel me daar serieus zenuwachtig over. Het is nu erg druk bij ons op het werk, dus ik weet dat het ongelegen komt voor mijn werkgever:(
De baby van mijn schoonzusje is pas net geboren, maar zie nu al dat het een Rob Geus kind isā¦