@Indolence ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je nieuwe baan! (Heel random dit)
Hij is net 2 minuten weg. Godverdome.
Deze kan in het topic over leenbakker/ikea huis!
Ik heb zo’n onrustig, onbestemd gevoel? Bleh haat dit.
omg thanks voor deze herinnering wel want ik had totaal niet door dat morgen al 26 augustus was, dus ik denk dat ik morgenochtend maar ga!
Doen!!! Ik heb hem ook en het is super leuk, echt! En mocht het niet uitkomen met geld kun je altijd nog even wachten met het kopen van een motor. Maar het is echt heel leuk om te rijden, dus ik zou het sowieso wel aanraden om te doen haha
Ik wil weten wat jullie het allerbeste troostvoer ter wereld vinden. (Ik hou niet van dingen met karamel zeezout trouwens)
Kan ik hier ook een lijst zien met topics die ik op negeren heb staan? Ik wil nu toch een uitje in NL plannen en nu heb ik dat topic nodig hahah
Fijn! Goed dat je het tegen je ouders hebt gezegd! En fijn dat ze op je gaan letten en dat ze je gaan steunen, dat kan net het steuntje in je rug zijn wat je nodig hebt! Eerlijkheid en openheid is het belangrijkst! Dan kunnen mensen je helpen!
De hele stiltecoupé zit vol met Nellen en Adries die nooit in de trein zitten en het concept ‘stilte’ dus niet snappen. Wat een lijpo’s toch altijd weer in de trein wanneer de NS van die gratis kaartjes rondstuurt.
Help nu komt er ook nog zo’n Henk Westbroek bij zitten.
Broodje bapao.
Als ik heel veel medelijden met mezelf heb maak ik wel eens een arretjescake maar die eet ik dan op zonder ‘m 10 uur te laten koelen. Ohw en als ik zin in iets hartigs heb dan bestel ik een pizza met heel veel knoflooksaus.
Nice dit zijn de tips die ik wil lezen ja.
Dit is het laatste weekend dat die Kruidvat treinkaartjes geldig zijn. Maybe daarom zo druk? Ik ga er morgen ook nog gebruik van maken, dus vrees voor het ergste.
Ik zou dan nachos maken, flesje wijn erbij en als toetje choco lava cake
Ik heb echt een hekel aan Henk Westbroek, alleen door zijn stem.
Haha wat toevallig! Dan ben je heel dicht bij m’n huis Als in <3km. Inderdaad veel boerenpummels hier
Alcohol drink ik niet haha.