Wat je even kwijt wilt #5

Hm ik denk het niet echt meer, maar goed slapen en goed eten en genoeg drinken laten het wel draaglijker voelen. Oh en paracetamol coffeine!

@Fenayi misschien al te laat, maar ik kan toch ook de Milka Oreo (wel die van 300 gram) niet ongenoemd laten :relieved:

2 likes

Iedereen heeft winterjassen aan en ik lig op mijn balkon uit de wind al de hele dag te bakken in de zon, gewoon in NL :sunglasses:

1 like

Ja was tot m’n 14e ofzo dus tot 2004/2005 zoiets? Betaalde je dus ook wel voor maar voelde anders hahaha.
Dat is ook zo, maar ik denk oprecht dat alles nog duurder zou worden als er geen eigen risico was of misschien nog minder zou worden vergoed. Er zitten nu ook echt extreme verschillen tussen zorgverzekeraars vind ik, dat vind ik ook onduidelijk en irritant. Ik vind ook oprecht dat sommige dingen door zorgverzekeraars niet betaald moeten worden zoals allemaal van die buitenlandse behandelingen etc. Misschien sta ik er nu ook zo in omdat ik zelf nog nooit echt zorg nodig heb gehad en me wel goed besef dat ik 885 kwijt ben als ik in het ziekenhuis kom. En als ik later oud ben, weet ik niet wat ik aan zorg nodig heb en of we dan ĂŒberhaupt nog een soort van collectieve zorg hebben
 Systeem als de NHS in de UK werkt ook niet helemaal optimaal volgens mij, maar wat is het alternatief voor wat we nu hebben? Boeit volgens mij in de politiek niemand genoeg om daar echt wat aan te doen

Ik neem dan altijd een vitamine C tabletje, zal vast placebo zijn maar bij mij breekt het dan meestal niet door :stuck_out_tongue: verder inderdaad goed rusten en veel groenten en fruit eten!

Ik zit bij de kapper en

1. Een van de kapsters hier heeft zo’n absurd goede kont dat ik er Ă©n naar staar Ă©n heb besloten zo thuis te gaan squatten.
  2. Hoop zo dat ik geen spijt ga krijgen van de beslissing blonder te gaan en dat het mooi wordt.
  3. M’n parkeerding loopt over half uur af en zit hier nog wel een poos dus ben nu al aan het stressen of ik zometeen als een alien met 1000 folies in dr haar naar buiten moet geld in de automaat gooien.
  4. Ben semi chagrijnig want heb zin in patat maar vriend ‘wil gezond doen’ oke bye.
1 like

Ik zit in een afspeellijst met allemaal punkrock en emo muziek met titels als ‘I hate everything about you’ en ik ga hier zoo hard op. Heerlak.

1 like

Knuffel!!

1 like

Ja vandaar mijn twijfel inderdaad al, ik dacht al, volgens mij ligt de inhoud van het basispakket helemaal niet bij de zorgverzekeraar. Dacht zelf meer aan de aanvullende pakketten bij mijn opmerking. Ik denk ook dat tot op zekere hoogte bemiddeling door verzekeraars niet slecht is hoor, bijvoorbeeld bij erg lange wachttijden. Alleen als ik dan hoor van mensen in mijn omgeving die ziek zijn hoe slehct ze zich vaak gehoord voelen als ze voor dit soort dingen contact opnemen met hun zorgverzekeraar, vraag ik me wel af of dat deel van het systeem wel werkt. Maar thanks voor je reactie! Geeft toch weer wat om over na te denken.

Dat nummer van Three Days Grace? Dat is echt m’n favo als ik boos ben hahahaha

1 like

Ja hahaha ik vind het heerlijk!!

Hahahaha toen ik nog in een winkel werkte had ik die op Mn telefoon opgeslagen als alleen het refrein en als ik dan een kutklant had speelde ik die altijd af terwijl ik hun bestelling ging pakken.

3 likes

Ik zat eerst alleen op womentalk, maar dit forum is veeel leuker :heart:

18 likes

Haha klinkt goed. Ik wilde via Klarna betalen maar er kwam toen te staan dat de optie momenteel niet mogelijk was. Ik ga het een andere keer zeker proberen :slight_smile:

1 like

Goed om te horen dat je je weer een beetje fijn voelt, echt heftig wat je in korte tijd voor de kiezen hebt gekregen. Succes met je examens en studeren komende week en hopelijk kun je daarna lekker van je vakantie genieten!

1 like

Net echt voor een absurd bedrag broeken besteld (oke, zitten 2 Levi’s bij, dus dan hb je algauw een hoog bedrag). Ben benieuwd hoeveel ik houd, haha. :woman_shrugging:
Had een andere broek gekocht, maar die is met 10 keer dragen dus echt versleten en kapot. En de knoop sprong er al na de tweede keer dragen af (echt belachelijk). Ben nog in twijfel of ik hem terugstuur naar de webshop (kan wel, maar hij ziet er mega versleten uit).

En ik wacht op een pakketje dat tussen 14 en 18 komt met DHL, maar zag net een DHL-busje wegscheuren uit de straat :thinking:

1 like

Ik ben voor de derde keer Gossip Girl weer aan het kijken. Blijft gewoon mijn favoriete serie en al mijn herinneringen van mijn vakantie in New York komen weer boven. Ook perfect voor dit weer met een dekentje op de bank. Top zaterdag dit

5 likes

Kent iemand van jullie het springhaver in Utrecht? Ik wilde opzoeken of ze daar in het café ook sterke drank hebben zoals gin en wodka, maar ik kan het online niet vinden.

1 like

Hm ik heb wel eerder geprobeerd om aan m’n problemen te werken maar het lukte nooit echt. Waarschijnlijk omdat ik het ergens toch niet echt wilde. Maar nu was ik het zo ontzettend zat en was ik er zo erg klaar mee, met alles, dat er echt een ‘knop’ omging.
Dus ik ben in therapie gegaan en verder ben ik heel veel gaan wandelen om na ge kunnen denken en ben ik alles op gaan schrijven. En zo is het beetje bij beetje wat beter gegaan.

1 like

Mijn baan zuigt momenteel zoveel energie op dat ik me het hele weekend nauwelijks van de bank kan slepen. En da’s balen want zo krijg ik ook niks leuks gedaan om me weer “op te laden” voor de nieuwe werkweek en zo blijf ik in een neerwaartse spiraal hangen :frowning_face: