Wat je even kwijt wilt #5

Hahahaha

Jullie zijn zo lief. :heart:

Wat apart dat het zo anders is bij jullie. In Nederland is een groot tekort aan basisonderwijskrachten en een kleiner tekort in het voortgezet onderwijs, verschilt per vak ook.

Ik heb een beetje het gevoel dat het net zo gaat als met huizen; heb je al een baan, dan kun je zo door naar de volgende, maar heb je nog niets dan is het heel moeilijk om er tussen te komen.

2 likes

Helemaal naar de graftyfus. Vandaag weer lekker mensen die niet willen luisteren en parkeer plaats aanwijzen. Gister was ik nog lief maar vandaag niet meer.

1 like

Durf ik het? Tweede gaatje laten schieten? Ik wil het wel graag …

8 likes

Ja! Het valt heel erg mee.
Ik heb er ook heel lang over gedaan. Achteraf viel het heel erg mee. Ik ben er nog steeds heel blij mee.

1 like

Ik weet niet hoe vaak je leuke, passende vacatures voorbij ziet komen maar het komt op mij een beetje over alsof die nieuwe baan ook niet helemaal alles is. Nu zou ik zeggen, blijf nog even en kijk rustig verder, als je niet helemaal warmloopt voor die vacature, waarom zou je daar dan op in gaan?

3 likes

Ik was gisteren bij studio drift in het stedelijk maar het kunstwerk waar ik het meest naar uit keek deed het niet, dit weekend is het voor het laatst en nu twijfel ik of ik vandaag nog even langs zal gaan :thinking: Want ik wil het wel graag zien maar het regent en ik heb medium tot geen zin om een kwartier te fietsen :slightly_frowning_face:

Ik ben vannacht zo nat geregend dat ook m’n telefoon kapot is :sob: :sob:

2 likes

Ik wil mn motorrijbewijs halen, maar vind het ook zonde van het geld? Heb al een auto en moet ik dan ook nog een motor aanschaffen? Aahhh mss maar gewoon van blijven dromen…

1 like

Ik werd wakker van de regen en de wind en dat vind ik zoooo fijn :heart:️ I love herfst

1 like

Ov? Wel de moeite. Maar geen idee of ‘ie vandaag wel werkt. Kan het wel ff voor je vragen.

Ohh ja graag! Zou wat voor mij zijn om voor een tweede keer te komen en dat hij dan alsnog niet werkt haha

Nee, hij doet het niet :pensive:

Jammer!! Bedankt voor het navragen

1 like

Sinds gisteravond is er een ondoorbroken piep ergens buiten in de buurt. Gelukkig hoor je het niet met de ramen dicht maar alsnog word ik er echt gek van. Ik heb ook echt geen idee waar het vandaan kan komen en wat ik kan doen.

Morgen moet ik de hele dag werken helaas :slightly_frowning_face: Jammer dat er niemand met je mee wil! Kan je anders niet alleen gaan? Hoewel ik snap dat als je vanuit Rotterdam moet komen je liever samen met iemand gaat.

Dan heb ik dat helemaal verkeerd geïnterpreteerd! Als je wel enthousiast wordt, zeker dat gesprek aan gaan! Misschien dat er qua salaris ook nog wel wat te regelen valt, vaak kan er meer dan je denkt as ze weten hoe goed je bent, en als het goed is weten ze dat al.

1 like

@Oprah hoe is je haar geworden :blush:?

Huh? Zon en onweer.
:face_with_raised_eyebrow: :thinking: