Ooh dat zal ook niet mee helpen inderdaad… Sterkte morgen!
Chocolade, chocolademelk met slagroom, pizza, snoep, stroopwafels.
Dikke knuffel voor jou
@Fenayi sowieso mcdonalds, i love mcdonalds. Menuutje met mclfurry.
Als je zin hebt in zoet, zakken m&m’s. Redbull is ook een van mijn grote liefdes.
Heb jij er nog een auto naast? En het geld zou ik wel kunnen missen, maar vind het zo zonde als ik 2 voertuigen heb… Auto gebruik ik ook al weinig. En bij mij is betaald parkeren dus nog een abo erbij. Rij jij veel? En weet je mss hoeveel je ong kwijt was voor rijlessen etc?
Dit heb ik ook al een keer meegemaakt. Zo irritant! Heb je al contact met Post NL opgenomen?
Ik ga (hoogstwaarschijnlijk) deze week mijn baan opzeggen en ik voel me daar serieus zenuwachtig over. Het is nu erg druk bij ons op het werk, dus ik weet dat het ongelegen komt voor mijn werkgever:(
De baby van mijn schoonzusje is pas net geboren, maar zie nu al dat het een Rob Geus kind is…
Iets met kaas. Veel kaas.
Ja ze zeggen in België ook dat er een tekort is maar dat is vooral in Brussel en Antwerpen en daar woon ik niet in de buurt.
Dat is inderdaad zo! Ik heb elk jaar wel gewoon werk omdat ze mij kennen maar het is steeds afwachten bij welke leeftijd en welke school
Ik heb mijn rijbewijs een paar maanden nu, en ik ben eigenlijk gaan lessen omdat ik nog studeerde en daardoor genoeg tijd ervoor had en was bang dat als ik eenmaal zou werken ik het niet zo snel meer zou doen. Heb nu alleen zelf geen motor, ik leen er af en toe eentje als ik wil rijden maar ik wil wel over een tijdje een eigen kopen als mn leven iets meer is gestabiliseerd haha. En qua lessen, ja heb wel aardig wat lessen gehad maar de een heeft er iets meer gevoel voor dan de ander dus dat verschilt ook weer. Vind het wel een goede investering! Als ik een motor zou hebben zou ik hem voornamelijk voor het plezier in de weekenden rijden en ook naar werk om files te omzeilen
Logisch toch dat je daar nerveus voor bent. Houd voor ogen dan het jou keus is en het alleen maar beter voor je wordt. <3
Achteraf bleek het pakket toch bij de buren te liggen. De bezorger was vergeten een briefje bij mij in de brievenbus te doen.
In een andere situatie was het pakket wel kwijt, toen heb ik netjes m’n geld teruggekregen + extra korting zodat ik mijn bestelling opnieuw kon plaatsen.
Bedankt voor je lieve reactie !
Ik betaal elke maand meer dan 100 euro voor mijn zorgverzekering waar ik nooit gebruik van maak en nu moet ik naar de kaakchirurg en moet ik natuurlijk zelf alles betalen … eigen risico.
Ik ben helemaal voor ons systeem maar op zo’n moment is het toch wel echt even zuur.
Ik heb een kater boehoe drink ook eens wijntjes met een vriendin
Nee hoor, moet een verstandskies laten trekken. Dat kost niet meer dan €485. Dus moet het gewoon helemaal zelf betalen. Dankje!
Ik heb hetzelfde, zo raar! Het pakketje zou vanochtend om 10.45 afgeleverd zijn. Ik heb meteen PostNL gebeld, en die zeggen dat de postbode waarschijnlijk het verkeerde pakketje heeft gescand. Hij zou vandaag of maandag binnen moeten zijn, anders moet ik bellen met de afzender.
Ik lig op bed te wachten tot mn pakketjes komen en daarna ga ik voor een dag naar zeeland, haha. Even thuis eten. Denk dat de trein bijna net zo duur is als mn eten hier, maarja
@Mhysa @HvO een baaldag. Alles ging mis, verkeerde busstop, 35 min in de kou moeten wachten. Toen ik thuis kwam was er niemand en tijdens het koken ging alles mis.
Zeler weten. Ik heb even flink gehuild en daarna gaan slapen. Ik blijf positief vandaag. Je bent lief!