Wat je even kwijt wilt #5

Alles :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Haha cool dat je dat kan zien. Wel vervelend voor de bezorgers haha dat ze zo in de gaten gehouden kunnen worden.

1 like

ik hoorde gister deze conversatie ergens en ik vraag me nu af hoe:
are you sure it’s a smart tv?
we’re gonna give it an iq test soon!

4 likes

Says who?

1 like

Spaart er iemand hier ook nog de Albert Heijn Bingo zegeltjes? Heeft iemand voor mij misschien de letters G en O ? Ik heb de letters N 3x dubbel.

He shit

22 likes

Haha tof dat je het toch probeert. Hier hetzelfde en daarom ga ik vaak voor een ‘veilige’ maaltijd :wink:

1 like

Where the boyfriend is creeping her out.

3 likes

Ik heb wel 3 volle kaarten voor je, maar geen losse letters.

2 likes

OH! haha @Otzi jullie zijn beroemd

3 likes

Ugh mijn moeder moeit zich altijd zo met hoe ik er bij loop thuis(!!!).
Nu alweer de 2de keer dat ze zegt: je moet een BH dragen, anders krijg je hangtieten.
Laat mij met rust???
Volgens mij is dit toch ook een fabeltje??

Oh dat klinkt nog beter! Ik stuur je zometeen even een pb :grin: .

1 like

Ik sta nu in de Lidl. Moet ik dit kopen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Altijd handig toch?

1 like

Wat vinden jullie de fijnste app om je hardlooprondjes mee te tracken? Ik gebruik altijd Strava, maar sinds een week of 2 is die GPS van slag en klopt er niets meer van de afstanden (als ik 2x exact hetzelfde rondje loop geeft ie bijv de ene keer aan dat het 5 km is en de volgende keer 4,5 km).

Oh ja ik bedoelde het ook niet van ‘doe niet zo ongevoelig’ hoor haha! Meer een uitleg voor zoiets bizars inderdaad. In het filmpje zeiden ze ook dat ze dachten dat hij iedereen daar in de maling nam maar volgens mij was het dus wel serieus bedoeld :stuck_out_tongue:

Haha kwam er net achter inderdaad dat ik gewoon internet heb

Wil iemand mijn zalando kortingscode hebben? 20% korting vanaf 100€. Geldig tot en met 4 september.

Zag dat mensen er laatst om vroegen maar ik weet echt niet meer wie het was. Sorry :no_mouth:

1 like

Nou ja, ik merk dat ik meer slaap nodig heb dan ik nu krijg :slight_smile: Niet per se 8 uur, maar minstens 7.5.

Ooh ja goeie, die gebruikte ik ‘vroeger’ ook. Ben toen overgestapt naar Strava omdat ik de GPS van Strava toen beter vond maar nu die zo gek doet kan ik Runkeeper wel weer eens proberen.

1 like