Wat je even kwijt wilt #5

Ik draag zelf harde lenzen, maar gebruik niet het zuignapje, krijg ze er redelijk makkelijk uit met mijn vingers. Was het niet erg wennnen, met het zuignapje?

Deed net boodschappen en wilde dan direct tandpasta meenemen want heb niks meer, zo goor. Uiteraard tandpasta vergeten gahh

Denk dat het dit is? https://nl.wikipedia.org/wiki/Vlaggen_(liturgisch)

Omgggg ik had net een katje op bezoek in mijn appartement :joy: ik had de schuifdeur naar mijn balkon op een kiertje laten staan terwijl ik in de douche zat, en toen ik uit de badkamer kwam stond daar opeens een zwart-wit katje :blush: ik schrok wel dus heb wel geroepen dat ze weg moest gaan (eerst gevraagd wat ze hier deed lol). Ik wou al zo graag een kat en nu nog meer, maar kan helaas niet :sleepy:

15 likes

Heb net nee gezegd tegen oppassen op mijn kleine neefje, maar ik had gewoon echt geen zin en andere plannen voor vandaag, en nu voel ik me schuldig… :face_with_raised_eyebrow:

Ahw wat spannend ! Veel plezier / succes.

2 likes

Gister terug gekomen van vakantie. Het was erg leuk, maar had met mijzelf afgesproken minder op de bank te hangen en minder te snoepen… rara wat ben ik nu aan het doen.

@ezw Spannend zeg! Hopelijk is het fijn.

2 likes

Ik ben op vakantie met vriendinnetje en ze heeft nu ruzie/ een discussie met haar vriend over de telefoon. En je hoort alles, want zo groot is het appartement niet. Voel me nu echt zo’n ramptoerist

1 like

Kunnen die gewoon in de brievenbus? Ik breng ze altijd naar het postkantoor, omdat ik dacht dat ze hem daar moeten scannen voor hij in de brievenbus kan. Veel makkelijker als hij direct in de bus kan!

Ja joh gewoon ff zelf wegen en genoeg postzegels op doen

1 like

Oh ja met postzegels doe ik ze wel meteen in de bus! Soms is een echt brievenbuspakketje goedkoper dan zegels. Dan moet je zo’n zegel met barcode printen en erop plakken.

Ben al zo gewend geraakt aan internet overal in Europa maar zit zo 3 dagen in Zwitserland dus dat wordt afkicken haha

Dat snap ik, zou ik ook hebben, maar je mag best wel voor jezelf kiezen ook! Je hoeft niet op alles ja te zeggen.

1 like

als het goed is kan je de klantenservice hierover bellen? Ik werk op een andere afdeling daar maar ik kan precies zien wat er met het pakketje is gebeurd, misschien dat je nog iets meer kunnen vertellen wat er met dat pakketje is gebeurd haha.

1 like

Vertelde gister dat ik een herinneringssmsje kreeg vh ziekenhuis voor morgen ipv dinsdag. Nu krijg ik er ook nog één met de juiste dag + tijd dus blij dat die er van dinsdag ws wel gewoon nog in staat! :slight_smile:

11 likes

Wooow! Nu voel ik me bijna schuldig dat ik zo erg moest lachen om een religieus gebruik. Maar eigenlijk niet want ik kan echt geen respect opbrengen voor een anti-LHBT conferentie. Die ellenlange dans met regenboogvlaggen is nog het enige goede daaraan 🤦

Ik kijk zomergasten terug van vorige week en mennn wat is het ongemakkelijk slecht en saai

Huh bij vodafone gebruik je gewoon je normale internetbundel in Zwitserland.

Wat grappig dat je dat nog weet haha. Ja ik heb hem nog; het is een iPhone 6s met 16gb (goud). Laat maar weten als je interesse hebt

In Zwitserland heb je gewoon internet hoor! Net als in Noorwegen e.d.