Wat je even kwijt wilt #5

Mijn voeten sijn de laatste tijd zo zacht.

1 like

Ik wil naar bed, over 4 uur lig ik erin

:sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses:

1 like

@Ohappyday Gefeliciteerd!


Je weet dat je teveel op het forum zit wanneer je droomt dat je met @anon98052296 galajurken gaat passen.

11 likes

Oh God, nachtmerrie! Wat gebeurd er dan? Hoe merk je dat? Waar gaat de stroom heen? Zoveel vragen, haha.

Ik draag een trui! Zo’n ding met lange mouwen, vrij dikke stof! En ik vind het nog best fris. LOVE IT!!

4 likes

Ik heb altijd moeite met vroeg opstaan en moet altijd de verleiding weerstaan om niet 15 keer te snoozen voordat ik mezelf eindelijk uit bed sleep. Raad eens wie er nu op zaterdagochtend precies om 6:05 wakker komt en nu ook niet meer in slaap komt? :weary::raising_hand_woman:t2:‍♀️ Ach ja dan heb ik tenminste veel aan mijn dag

Hoooo kater.
Gauw verder slapen

4 likes

Dankje :hugs:

2 likes

Gefelicteerd! Ik hoop dat je een happy day hebt!

1 like

Hahaha ja graag. Heb uiteindelijk wel kunnen slapen maar duurde wel even. :joy:

1 like

Hoe is de reis verlopen? Veel plezier daar!

@Ohappyday gefeliciteerd!!

1 like

Het is me net gelukt om een lowlands kaartje te kopen via TicketSwap EN IK BEN ZOOO BLIJJJJ :clap:t3::clap:t3::clap:t3::clap:t3:

32 likes

Ugh, ik moet echt dringend een afspraak maken bij de tandarts. Ik heb een redelijk groot gat (geen idee hoe dat kan, want het doet geen pijn, ondanks dat het best diep is, het lijkt alsof de tand deels gebarsten is) en ontstoken tandvlees dat niet lijkt te verbeteren (denk ik, ik hoop tenminste dat het niets ernstigere is), maar ik vind het zo verschrikkelijk eng…

1 like

Niet leuk om te horen, maar hoe langer je het uitstelt hoe erger het wordt. Even door de zure appel heen bijten! Hopelijk is er niets ernstigs en valt het mee voor je!
(Bedankt trouwens, ik moet ook nog een tandartsafspraak maken en dat was ik vergeten)

Ik krijg net een mail van H&M over een achterstallige betaling. Ik heb voor ik op vakantie ga heel veel besteld voor mijn vriend en daar heeft hij een gedeelte van gehouden. De rest heb ik teruggestuurd en ik heb dus maar een gedeelte betaald. De rest heb ik (meer dan 2 weken geleden en op tijd) teruggestuurd. In die mail staat dat ik het openstaande bedrag nog moet betalen. Wat nu? :disappointed_relieved:

1 like

Ik lees net dit artikel:

https://www.ad.nl/buitenland/ivana-s-laatste-avond-seks-drugs-en-verkeerde-vrienden~ab812deb/

Maar er klopt zo veel niet? De dag- en tijdaanduiding begint op 7 december om 20.00 uur s avonds en dan bij tijdstippen die nacht staat nog steeds 7 december.
In het artikel staat dat ze zwarte rijglaarzen aan heeft, dat zie je ook op die foto in de club een beetje maar op de bewakingsbeelden zo’n 4 uur voor haar dood heeft ze ineens zwarte pumps en een broek aan.
Huhhh?

In het artikel staat dat hij Ivana makkelijk optilt en dat ze met jaar benen in de lucht zwaait. Op die bewakingsbeelden zie ik een meisje dat gedragen wordt die zwarte pumps en een jeans aan heeft

1 like

Ik ziu even checken of je het goede bedrag hebt overgemaakt van de kleding die je vriend heeft gehouden en verder nog even afwachten. H&M is de laatste tijd ontzettend langzaam met retour verwerken, meestal duurt het 2,5 tot 3 weken. Staat er een uiterste betaaldatum in het mailtje dat je nu gekregen hebt?

teveel wijntjes gehad?

Maar die vrouw die wordt getild is toch wel Ivana op dat filmpje van de bewakingsbeelden want die luna loopt daarachter met die lange jurk?

1 like