Wat je even kwijt wilt #5

Dankjewel! Een aantal dingen heb ik al gebruikt, maar hier kan ik wel wat mee!

1 like

Zo fijn altijd om na een vakantie weer in NL aan te komen waar je alles gewoon kent :slightly_smiling_face:

2 likes

MAND

10 likes

Ik had graag gewild dat Ziggo het volleybal zou uitzenden. Is een finale van Nederlands team in niet zo heel belangrijk toernooi. Maar Ziggo vind buitenlands voetbal belangrijker.

Juist Ziggo was altijd heel trouw met Nederlands volleybal.

Ik voel me wel benadeeld want er doet iemand mee die 4000 volgers heeft op insta haha :persevere: Eenmaal zij mijn likes voorbijgaat, kan ik dat echt niet meer inhalen.
Voelt een beetje onfair zo. Maar goed, hulp vragen op een forum is misschien ook niet zo fair :stuck_out_tongue:

Mijn vriend zijn tand is gebroken en hij moet waarschijnlijk naar de tandarts ervoor terwijl we hier op vakantie zijn. En ik voel een knobbeltje onder mijn kin, waarvan google uiteraard zegt dat het een tumor is. Lekker vakantie!! Haha

6 likes

Ik kan het altijd hier proberen: weet iemand waar dit blouseje van is? :see_no_evil:

Ik zit bij VGZ Bewuzt en vind het echt prima. Ook cheap.

1 like

Misschien wil een klein vakantie foto album maken en aan mijn vriend geven als verrassing. Maar misschien is het suf of niet?

1 like

Hoe is het gegaan? <3

Ah dit is zo veel chiller! Ik weet wat jij de rest van de avond gaat doen :sweat_smile: Geniet ervan (van meteen vanaf je bank de tv kunnen bedienen i.p.v. op te moeten staan.

@Kurisu Lekker genieten van je cadeautjes, lief toch!

@sunmoonstars hoe voel je je nu? <3

@Madrid Ik ben trots op je!

Oh mensen ik heb gisteren een ijsje op, vanmiddag en ga dadelijk weeeer ijs eten. Omg :joy:

3 likes

Ik heb een tas vol met cola en chocola gegeven aan m’n ouders en m’n stiefpa was daar zo blij mee :’) alsof hij nooit wat fatsoenlijks te eten krijgt

9 likes

Iemand interesse in 2 tickets voor Straf_Werk?

Ik kijk iets op Zapp over de kindertelefoon (denk ik) Kunnen mensen die daar werken ook echt een instantie inschakelen? Bijv als een kind aangeeft verwaarloosd te worden. En hoe gaat dat dan?

Zit nu in het vliegtuig en naast ons zit een groep jongens en die zijn inmiddels al drie keer van plek verwisseld :roll_eyes:
We zijn dus nog niet eens opgestegen he…

Janken, ik woon sinds februari in mijn huidige huis en heb nu al mn 2e mierenplaag… Tijd om weer mierendoosjes te halen, alhoewel ik dat toch wel zielig vind. Hebben jullie gouden tips tegen mieren?

Gestolen of zelf opgevreten. Vind het maar een rare smoes ze hadden het toch kunnen melden.

Ik vond dit forum nooit zo leuk omdat het zo onoverzichtelijk was. Nu blijkt dat ik de helft van het forum nog niet eens kan zien omdat ik te weinig berichten heb haha. Dus net als een gek heel veel topics lopen volgen maar ook heel veel op negeren gezet. Hopelijk wordt het nu wat beter :heart:

5 likes

jaloers

Lastig zo’n fase. En het is niet erg om je zo te voelen. Gewoon overal rustig over nadenken.

<3

1 like

Hehehe ik ben stiekem heel blij dat diegene die niet van shoppen houd niet mee gaat. #oppervlakkig

3 likes