Wat je even kwijt wilt #5

ja, ik denk dat mensen serieus niet weten wat ze allemaal wegwerken. ik vroeger ook niet hoor, ik was echt veel te zwaar en vond dat ik niet heel veel at, en dat was ook niet zo, maar alles wat ik at was gewoon vet ongezond en hoog in calorieën. mensen zijn echt super onbewust van wat ze allemaal eten en wat wel/niet gezond is, net zoals dat mensen nu pas een beetje zich realiseren dat vetten niet ongezond zijn en dat je dus niet overal light/fat free van moet nemen, want daar is weer suiker in verstopt.

2 likes

@Jauregui (ik wilde reageren maar dat ging niet ofzo) Ik vind dit niet eens veel? Het is niet fitgirl nee maar ik vind dit ook niet schokkend veel. Tenzij het een heel pak ontbijtgranen is en een heel brood en een heel pak pasta, maar ik kan dit ook op een dag eten?

2 likes

Mijn vriend zijn contacten zijn allemaal weg op whatsapp, hij heeft ze nog wel op zn telefoon. De tips van whatsapp zelf hebben niet geholpen en opnieuw installeren ook niet. Weet iemand toevallig hoe dit opgelost kan worden? :slightly_smiling_face:

Maar het heeft 0 voedingswaarde

2 likes

Als het niet gaat dan gaat het niet toch? Aa je echt spijt hebt, zou je dan wel gaan? Zij hoeven niet de precieze reden te weten, of wel?
Of zijn ze teleurgesteld als je niet mee gaat?

Ahh zo… pff lastige situatie… kan je het wel betalen? Je kan sowieso van die data wel aangeven toch? Hallo je moet gewoon naar school. Ik zou ook even niet weten wat ik in jouw situatie zou doen. Misschien wel gewoon eerijk zijn, maar dat is wel moeilijk als de mensen niet zo soepel zijn zoals je zegt… lastig!

1 like

Ik denk niet dat dit het probleem is, maar heeft hij zijn contacten in zijn telefoonboek opgeslagen als 0612345678 of als +31612345678? Ik heb namelijk een poos terug gehad dat whatsapp 06… niet opnam maar +316… wel.

Dat is waar maar dat is ook niet alles. Geen voedingswaarde is ongezond maar het is niet per se dikmakend

@Jauregui met die achtergrond info snap ik je post veel beter :’)

1 like

Ik dacht dat dus ook @Kurisu van oh helemaal niet veel. Maar als je echt wilt afvallen kun je de cereal beter vervangen door muesli of fruit, geen cola maar water, volkoren brood. Dan eet je het zelfde maar minder bewerkte voedingsmiddelen en meer voedingswaarden. Ik interpreteerde de post van @Jauregui gewoon fout

Zegt het meisje dat vandaag als diner een kom yoghurt met chococruesli opheeft :eyes:

4 likes

Hahaha ja dat kan ik me nog herinneren! Met die vrouw met dr shagstem, deed bingo ofzo.

1 like

Ik woon vlakbij waar ze zo op het IJ die drone show gaan doen, dus ik dacht ik fiets er even heen. Ben lekker in mn Remi maar veel te vroeg dus nu verveel ik me…

1 like

Ik heb vandaag (naast 2 ijsjes gegeten haha) best veel gefietst (denk 25 km). Ging echt goed :hugs: gaat echt zoveel beter elke keer (wat betreft conditie dan)

Alleen nu heb ik dus weer zoveel last van mn arm :frowning: voel het al wel bijna constant, maar na zo’n intensieve dag alleen maar erger. Dat maakt me wel een beetje bang hoe dat dan op werkdagen gaat zijn…
Kan ook weinig aan gedaan worden…

Maar goed ik ga gewoon naar bed nu, ben echt moe. Maar gewoon moe van dat je lekker bezig bent geweest de hele dag :sweat_smile:
Ga bij mn zusje der kussen maar jatten voor onder mn arm misschien helpt dat

15 likes

Wat fijn dat je conditie merkbaar vooruit gaat, goed bezig! :muscle:t3:

1 like

Ik ben dit met je eens… Maar blijft een forum natuurlijk

1 like

Ik vraag me af of het dan niet misbruikt wordt ofzo om “dikke” mensen te shamen? Soms met posts over gewicht krijg ik een beetje een afkeurende vibe als je een hoger gewicht zou hebben

2 likes

Misschien komt het omdat veel mensen hier mentaal en/of fysiek veel bezig zijn met hun gewicht en zich daardoor ook interesseren voor (on)gezonde eetgewoonten, maar ik snap best dat het vervelend is om te lezen als je hier juist bewust niet mee bezig wil zijn of als het je triggert.

5 likes

Succes! Komt vast wel goed!

Zo beginnen aan mijn laatste nacht. Ik heb zo slecht geslapen dus ik hou mijn hart vast.

2 likes

Oo joh dat komt helemaal goed! Succes alvast :smile:

Snap dat het heel vervelend is maar vind dit zelf best meevallen? Tuurlijk in bepaalde topics (strak in je zwempak, curvy girls etc.) wel maar in dit topic zie ik het zelden voorbij komen? Of komt dat doordat ik er minder op let?

2 likes