Wat je even kwijt wilt #5

Kan je bij de Blanche Dael gewoon gemalen/filter koffie halen? Ben er al 400 jaar niet meer geweest en kwam er altijd voor thee dus ik weet het niet?? Maar ik wil er koffie halen voor mn vriend

@Madrid @anon26776401 Dank jullie wel :heart:

Ik heb inmiddels wat chocola dus dat helpt haha. En verder twee mensen geblokkeerd die even te confronterend zijn. Maar verder ga ik inderdaad toch niet alle social media verwijderen, het is niet echt een oplossing.

1 like

Mag jij wel blijven?

Ik snap gewoon niet hoe? Is de omzet niet ontzettend hoog deze periode of valt het dus heel erg tegen? Lijkt me wel erg naar, al die drukte en dan ook nog eens steeds minder gewaardeerd worden…

Snap ik, maar dan heb je nu iig iets achter de hand.

Is er eigenlijk een biertopic? Dat vond ik op egf zo leuk!

3 likes

Ik heb mijn social media ook tijdelijk gedeactiveerd en vind het tot nu toe echt heerlijk rustig! Aanrader dus.

3 likes

Iemand hier misschien een plekje over? Ze moet maandag laten weten of ze aan haar taalcursus in Amsterdam kan beginnen, maar dat kan alleen als ze ergens kan slapen. Op hoop van zegen!

9 likes

thanks! Dan hoef ik nu niet een fortuin te betalen voor levering :tada:

Ben klaar met werken mar nu doen mn voeten zoooon pijn aan beide kanten is mn kleine teen knalrood. Waarom is het altijd druk als ik beslis om leuke ipv comfortabele schoenen aan te doen :mad:

Eet allemaal een stuk taart on my behalf vandaag (ook al past het even niet in je dieet)

39 likes

Gefeliciteerd!!:birthday::balloon:

1 like

Hartelijk gefeliciteerd!! :birthday:

1 like

Dit weekend gaat zo leuk worden. :heart: En Netflix werkt ineens niet meer. Paniek paniek.

2 likes

Ik had niet verwacht dat het zo druk zou zijn in de tram op dit tijdstip, but here we are :full_moon_with_face:

1 like

Ik draai soms weleens nachtdiensten op mijn werk. Nu heeft mijn baas die tijden verandert zonder overleg. Dat zou betekenen dat ik nu 's nachts alleen over straat moet omdat er geen ov meer rijdt, daarnaast vind ik het absurde tijden om nog te beginnen met werken. Kan ik hier iets van zeggen?

Zou er zeker iets van zeggen! Als er geen ov meer gaat en jij bent hier afhankelijk van dan kan je natuurlijk niet zomaar ineens komen opdraven. Vervelend dat dit niet in overleg is gegaan. Werkse vast als je toch nog onderweg bent!

3 likes

Ik zag zojuist een levend, groot varken op zn rug achterop een scooter gebonden… only in asia.

11 likes

@Lentex
Als je straks weer gaat werken, kun je dan wel voldoende rusten? Ik hoop dat je niet te veel hooi op je vork neemt meteen.
Neemt niet weg dat ik het je onwijs gun!

1 like

@punaise Gefeliciteerd!

1 like