OH wow ik dacht dat je nul spaarde! maar dit is al echt heel veel :o
Ja want ik woon thuis en ik werkte fulltime (ga nu een dag minderen) en ik betaal dus qua vaste lasten auto, zorg en telefoon. En doe heel af en toe boodschappen ofzo 
Nog 'n uur en dan ben ik opeens 23? Ja niet opeens I know, leven en dagen etc, maar toch.
Oeh gaat het weer?
Ik lig in bed en heb zo’n last van mn arm 
Hoe ik ook lig, niks helpt 
Ik kan soms heel bitter zijn wanneer iedereen om me heen op luxe vakanties gaat en ik alleen maar aan het werk of aan het studeren ben. Wil verdomme ook
Het doet me meer dan ik zou willen toegeven.
Helpt het om social media tijdelijk te verwijderen denken jullie? Of is dat slechts vermijdingsgedrag?
Ik lig lekker vroeg op bed, zo lekker
️
Dat is alleen van korte duur. Vroeger of later wordt je er toch weer mee geconfronteerd. Je kan beter gewoon een langertermijn doel opstellen en maandelijks een bedragje sparen zodat je op ten duur ook iets om naar uit te kijken hebt. En op jezelf inpraten dat je leefsituatie in de toekomst nog wel zal veranderen. Het is nu bikkelen maar betere tijden komen echt wel 
Kan je bij de Blanche Dael gewoon gemalen/filter koffie halen? Ben er al 400 jaar niet meer geweest en kwam er altijd voor thee dus ik weet het niet?? Maar ik wil er koffie halen voor mn vriend
@Madrid @anon26776401 Dank jullie wel 
Ik heb inmiddels wat chocola dus dat helpt haha. En verder twee mensen geblokkeerd die even te confronterend zijn. Maar verder ga ik inderdaad toch niet alle social media verwijderen, het is niet echt een oplossing.
Mag jij wel blijven?
Ik snap gewoon niet hoe? Is de omzet niet ontzettend hoog deze periode of valt het dus heel erg tegen? Lijkt me wel erg naar, al die drukte en dan ook nog eens steeds minder gewaardeerd worden…
Snap ik, maar dan heb je nu iig iets achter de hand.
Is er eigenlijk een biertopic? Dat vond ik op egf zo leuk!
Ik heb mijn social media ook tijdelijk gedeactiveerd en vind het tot nu toe echt heerlijk rustig! Aanrader dus.
Iemand hier misschien een plekje over? Ze moet maandag laten weten of ze aan haar taalcursus in Amsterdam kan beginnen, maar dat kan alleen als ze ergens kan slapen. Op hoop van zegen!
thanks! Dan hoef ik nu niet een fortuin te betalen voor levering 
Ben klaar met werken mar nu doen mn voeten zoooon pijn aan beide kanten is mn kleine teen knalrood. Waarom is het altijd druk als ik beslis om leuke ipv comfortabele schoenen aan te doen 
Gefeliciteerd!!