Wat je even kwijt wilt #5

Whahaha zaten weer parels bij

3 likes

Wij hebben een Facebookpagina van onze stad, altijd met dit soort dingen staat het daar als eerste op.

Ik ben er ook zo een

Dat heeft mijn dorp niet. Gebeurt normaal ook niet zoveel, maar was nu inderdaad wel handig geweest. Op de nieuwssite van de buurt staat ook niks. Zo flauw

1 like

Nou ik heb uiteindelijk met iedereen gebarbecued en het was heel gezellig hahaha.

28 likes

Lig nu al lekker in bed, moet eigenlijk nog douchen🙄

1 like

die filmpjes op insta waar vjeze fur gaat koken zijn zo grappig

4 likes

Ik ben best wel trots op mezelf. Heb net mijn hele fiets helemaal zelf opgeknapt. Nieuw zadel, nieuwe verlichting, nieuwe spanbanden op het bagagerek. Normaal zou ik mijn vriend vragen om me te helpen, maar die is op werkreis.

I don’t need no man, apparently. :weight_lifting_woman:

21 likes

Deze avond afscheid genomen van mijn cliënt. Ze ligt echt mooi en superlief met haar ezel knuffel.
Morgen is de uitvaart maar qua tijd komt het mij niet uit om heen te gaan.
Ik zal haar missen met haar karaktertrekjes :slight_smile:

14 likes

Sterkte <3

1 like

Ik hoor m’n kat aan de deur krabben terwijl ik in bed lig. Ik wil d’r binnen laten, maar dan weet ik dat ik gewoon echt over 2 uur nog niet slaap. En ik moet wel slapen, want ik ben moe. Maar vind het zo zielig dat ze dan nu dus daar zit te wachten tot ik de deur open doe :tired_face:

Oké nu ook telefoon uit

@boemboem aaah hier ben ik het echt zo niet mee eens! Ik zou, als je toch best wel goed verdient, echt voor jezelf een spaardoel zetten en een grotere buffer opbouwen dan €1000 :grimacing:. (en als je €1000 per maand uitgeeft en niet eens precies weet waaraan, dan kun je denk ik best €150 per maand aan de kant zetten, of zelfs €200, en dan heb je binnen een jaar echt 2.5k gespaard zonder waarschijnlijk écht heel veel te laten en nog steeds vaak genoeg yolo te kunnen doen!!:biggrin: …).

2 likes

Ja misschien kwam het niet helemaal goed over maar ik spaar dus ook ongeveer tussen de 700-900 euro per maand. Ik vind dat ik nog steeds hartstikke luxe leef alles kan alles mag en soms voel ik me schuldig en wil ik nóg meer sparen haha. Maar als ik dat probeer boek ik het steeds op het einde van de maand weer terug voor … een etentje, een dagje shoppen of iets dergelijks.

OH wow ik dacht dat je nul spaarde! maar dit is al echt heel veel :o

Ja want ik woon thuis en ik werkte fulltime (ga nu een dag minderen) en ik betaal dus qua vaste lasten auto, zorg en telefoon. En doe heel af en toe boodschappen ofzo :sweat_smile:

1 like

Nog 'n uur en dan ben ik opeens 23? Ja niet opeens I know, leven en dagen etc, maar toch.

12 likes

Oeh gaat het weer?

Ik lig in bed en heb zo’n last van mn arm :frowning:
Hoe ik ook lig, niks helpt :sweat:

2 likes

Ik kan soms heel bitter zijn wanneer iedereen om me heen op luxe vakanties gaat en ik alleen maar aan het werk of aan het studeren ben. Wil verdomme ook :frowning: Het doet me meer dan ik zou willen toegeven.

Helpt het om social media tijdelijk te verwijderen denken jullie? Of is dat slechts vermijdingsgedrag?

Ik lig lekker vroeg op bed, zo lekker :heart:

2 likes

Dat is alleen van korte duur. Vroeger of later wordt je er toch weer mee geconfronteerd. Je kan beter gewoon een langertermijn doel opstellen en maandelijks een bedragje sparen zodat je op ten duur ook iets om naar uit te kijken hebt. En op jezelf inpraten dat je leefsituatie in de toekomst nog wel zal veranderen. Het is nu bikkelen maar betere tijden komen echt wel :slight_smile: