Wat je even kwijt wilt #5

Weet iem

Iemand wat ik hieraan kan doen? Mijn toetsenbord zit in het midden, gisteravond was hij zelfs in tweeen?! Het is ontzettend lastig en ik kom er niet achter waar het aan ligt en hoezo dat ineens is gekomen. Ik zie bij inloggen bijv. niet eens waar ik typ.

@Fukaeri gefeliciteerd!
@fysicus o nee, wat verdrietig :cry:. Sterkte

2 likes

@fysicus aaah sterkte :kissing_heart:

1 like

@fysicus ah nee! Wat verdrietig zeg heel veel sterkte.

1 like

@Fukaeri congrats!
@punaise Ook gefeliciteerd!
@fysicus ah wat sneu! Sterkte!

/
werk in een callcenter en word echt 1 x in een half uur gebeld, het is zĂł. saai.

3 likes

@fysicus ah sterkte! :pensive:

1 like

Wat naar om te lezen dat allebei je gerbils zo vlak achter elkaar zijn gestorven.
Hopelijk zijn ze dan samen elders aan het chillen. :kissing_heart:

1 like

Bedankt voor het vragen! Wat erna gebeurde hoort in her tmi topic maar nu gaat het weer!!

1 like

Toen ik drie jaar achter elkaar niet naar Lowlands ging, voelde ik mij in Augustus toch wel leeg van binnen. Er miste iets, alsof een stukje van mijn persoonlijkheid was weggenomen of zo. Lekker dramatisch :stuck_out_tongue: Maar nu weet ik niet eens wat er dit jaar speelt. Ik heb het wel een keer opgezocht, maar het is niet blijven hangen. Schijnbaar echt een tekenen dat ik en mijn ooit zo geliefde festival nu serieus uit elkaar zijn.

2 likes

Oh wat erg! Veel sterkte

1 like

Wat verdrietig voor je, veel sterkte :frown::heart:

Krijg net een berichtje van een vriendin dat er nieuwe longen zijn voor haar broer! Hoop zo dat het doorgaat en dat alles goed gaat.

Besef me wel dat er dus iemand anders daarvoor is overleden :frowning: Naar


36 likes

Heb ik trouwens iets gemist? Het hamburger thema is weg?

Ah oke, nu je het zegt. Op mijn laptop inderdaad wel hetzelfde, maar op mijn telefoon niet. Daar heb ik nog het grijs witte (oude default).

Gatverdamme morgen voor de tweede keer bloedprikken, klote angst. Ik vind dat ik het meer dan verdiend heb dat nu mijn lievelings-lievelings-naam ever gewoon mag voor de baby. Klote naalden

3 likes

Ik heb echt een godsvermogen aan een Happiness planner uitgegeven, maar het irriteert me zo gruwelijk dat een nieuwe week meteen dubbelzijdig zit aan een oude week (wat?!) waardoor je die plasticjes er niet tussen kan doen?

Wow lekker duidelijk verhaal. Maar het irriteert me gigantisch waardoor ik bijna die planner niet gebruik :joy:

Ik word echt gestoord van Monki, dat ik na 3 weken nog steeds m’n geld (81 euro!) niet terug heb. Sturen ze me net een e-mail met: “Your refund didn’t go through, Unfortunately we couldn’t send the refund to you.” Zonder verdere uitleg. Ehh wat? Geef me gewoon mijn geld terug :rage::rage: Zo irritant ook dat ze niet reageren op mails en dat er geen Nederlandse klantenservice is.

Ik wil een shortje aan vandaag maar het gaat ineens hard waaien en er komt een grijze lucht aan. Heb geen zin in een lange broek vandaag

Klachten blijven indienen, dan krijgt de bezorger vanzelf op zijn flikker.

Ik snap de irritatie, maar ik denk niet dat de klacht al bij de bezorger is aangekomen als jij die gisteren hebt ingediend.

11 likes