@Pantalones hahaha ik ging even 1 van je tips volgen op insta zijn ze nu al mn insta storys aan het bekijken. Ik hoop dat ze me herkennen als ik kom .
Heeft je man toch best goed gedaan, ik vind je zoontjes naam leuk!
Heb de hele middag met een collega/vriendin op t terras gezeten en snacks gegeten. En nu ben ik moe en vond ik het wel een goed idee om nog een stukje te gaan wandelen. Who am i kidding.
Dus nu maar onderweg naar huis (nog geen half uur gewandeld). Ik ga dadelijk in bed gewoon genieten van een perenijsje denk ik.
Want ja. Vandaag is mijn laatste vakantiedag
Pizza keuzestress.
New Yorker Basic pizza met tomatensaus, mozzarella, runder gehakt en knoflookolie op de rand // New Yorker Basic pizza met crème fraîche, mozzarella, knoflookpoeder, spinazie en met knoflookolie op de rand.
- Pizza bolognese
- Pizza spinazie
0 stemmers
Lekker van genieten!
Oeh. Sterkte!!
Wat een nare tijd hebben jij en je familie. Heel veel sterkte! <3
Ohh nee wat vreselijk! Heel erg veel sterkte.
Oh shit hey… Sterkte.
Ah nee
Het zit niet mee he. Huilen mag, zoveel als je wilt.
Ik hoop dat je nog een fijne tijd kunt hebben met je opa
Hele dikke knuffel voor jou!!
Daar heb je helemaal gelijk in, bedankt voor je lieve reactie!
Wat een verdrietig nieuws allemaal. Veel kracht toegewenst!
Ahh wat naar, heel veel sterkte
@Oprah sterkte! Hopelijk weten ze snel wat het is
@Mgg sterkte! Wat heftig allemaal!
@fysicus ooh wat naar van je gerbrils. Sterkte!
Echt serieus ik kom hier weer na alles bijgelezen te hebben om dit te vragen.
Hoe gaat het? Is ze alweer thuis?
@Morganfreeman Heb je nu nog contact met haar? Als je haar soms nog spreekt via de app kun je het via de app laten weten. Maar als dat niet zo is kun je het ook dood laten bloeden. Dat laatste is makkelijker maar als je het tegen haar zegt voelt het misschien wel meer bevrijdend omdat je dan zeker weet dat je van haar af bent…
Ik ga volgende week met mn moeder en zusje mn nagels laten doen (ok ik ga nagels laten zetten) en ik heb er zo’n zin in! Wel beetje jammer dat ik 2 dagen daarna weer naar de boerderij van mn schoonouders ga maar ja maakt mij niet uit, heb daar ook wel eens paardenpoep lopen scheppen met een nieuwe jurk
Ja zo zou ik het dan doen! En het is rot, maar voor jullie beiden beter als de briendschap niet doorloopt als het niet van beide kanten gewenst is. Succes
Wiooo ik heb zo veel fruitvliegje in huis. Das niet normaal
Ik ben zó moe en lig nu al in bed. Zou naar een vriendin gaan maar heb gewoon echt geen puf nu heb ik een beetje fomo. En ik baal stiekem een beetje want er kwam niks uit mijn bloedonderzoek dus het is toch stress oid. Huisarts: ja dus je moet maar gewoon beter slapen en stress vermijden ofzo.
Oké bedankt voor de goede tips man