Wat je even kwijt wilt #5

Ik durf dus niet te drinken omdat ik bang ben dat ik dan moet plassen en dat kan niet als ik aan het werk ben :frowning: heb wel dorst

Gefeliciteerd!:balloon:

1 like

Is het echt zo dat ze bij de PostNL (meer) betaald krijgen als je thuis bent? :open_mouth: Hoor/lees het wel vaker maar dacht altijd dat het mss beetje onzin is.

Hahahha gelukkig is vandaag mn laatste dag!!

Heb je twitter? Als je via twitter een ‘klacht’ indient word je vaak echt snel geholpen

1 like

Kreeg zojuist de bevestiging dat ze mijn return ontvangen hebben. Denk dat ze hier meelezen :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik heb gisteren via Twitter eindelijk antwoord gekregen ivm een bestelling die niet aankwam. Dat ging heel snel!

1 like

Ho niet alle bezorgers zijn zo slecht he!

21 likes

Ik heb nog nooit problemen gehad met monki en bestel daar echt te vaak. Er gaat natuurlijk bij elk bedrijf welleens wat verkeerd, zou gewoon je bestelling plaatsen.

Ze zijn daar nu erg druk volgens mij (stond aangegeven op de website), dus het duurt langer dan gebruikelijk
Geen idee waarom dat is overigens, maar heb meestal wel goede ervaring met Monki dus ik zou gewoon bestellen (en er rekening mee houden dat het allemaal wat trager gaat).

Haha je frustraties gaan wel enorm ver @anon44204370 er werken meer mensen bij postnl dan jouw bezorger & dat ze de spullen voor je voordeur zetten vind ik niet oke … maar die tijdsplanning maken ze neem ik aan niet zelf en als hij dan naar jouw woning rijdt en het is te vroeg, moet hij dan uren in z’n wagentje gaan zitten wachten of wat :sweat_smile: of later omrijden … waardoor hij misschien niet alles kan bezorgen? Dan zitten mensen weer zonder pakket. Denk dat die fout niet echt bij de bezorger ligt? Weet niet hoe het zit dus iemand met inside info over postnl, let me know :grin:

In elk geval; je hebt je spullen, it happened, je hebt je klacht ingediend, je zult er zelf misschien baat bij hebben om het nu te laten gaan :sweat_smile:

41 likes

Wow ik vind echt dat je heftig reageert zeg! Snap dat je het heel irritant vindt, zeker als het vaker gebeurt. Maar ik denk ook dat ze slechter werk leveren omdát ze zo slecht betaald krijgen en onder druk staan. En het is het mijn inziens ook niet waard om je hier zo enorm over op te winden. Misschien heb je wel veel buren die graag willen dat het voor hun deur wordt gezet en denkt die bezorger wel dat je dr blij mee bent (ik vind dat altijd heel chill)

En omg op mezelf ik schreef eerst betaalt :scream:

20 likes

Ok

3 likes

Je manier van typen en frustraties uiten staat me gewoon totaal niet aan en krijg ook het idee dat het bij jou ook niet goed was geweest als hij het bij de buren of bij het afhaalpunt had afgeleverd “want hij was godverdomme te vroeg!!!”

Snap je frustraties, nogmaals, en je hebt er een klacht over ingediend. Dan kun je het toch laten gaan. Dit noem ik van een mug een olifant maken :+1:t4:

31 likes

Zo irritant als het beleg van broodjes die je bijv op het station koopt helemaal verschoven is. Dan heb je aan de ene kant een hap droog broodje en aan de andere kant alleen maar beleg. Waarom leggen ze het beleg niet gewoon netjes in het midden?

11 likes

Ik dacht dat hij een grapje maakte maar dit vind ik wel ver gezocht (ook na dat h&m drama). Een merk dat altijd diverse modellen gebruikt en nu ook op zalando wordt verkocht en je men pikt er een productiefoto van een vrouw met een donkere huidskleur uit ter promotie en dan ben je direct racistisch. Ja racisme en white priv is een probleem maar we schieten nu toch door.

7 likes

Heel m’n slaapkamer opgeruimd in de hoop m’n zwempas te vinden. Denk ik nou ik kijk alleen nog even in de auto en anders zal ik toch een nieuwe aan moeten vragen. Lag ie daar in het zijvakje!:raised_hands:

4 likes

Mijt het is een pakketje de wereld vergaat niet. Als je de post NL dan zo kut vind dat het je geen reet uitmaakt of hun werk nou zo kut is of niet dan kan je beter in echte winkels gaan shoppen. Help je de economie ook nog eens mee.

23 likes

Het ging toch om eten.

Daarom.