Thnx voor de ideetjes. Een boek lezen in een café is wel een goed idee
misschien vindt tinder dat ik teveel mannen wegswipe want ik ben echt uren aan het swipen op een dag en ik heb er serieus maximaal 10 geliked maar ik durf nu niet opnieuw te starten of weg te swipen want ik wil deze man liken mehh
aaah zo slim! net te laat want ik heb 'm gesuperliked als een hyena dan kan ik altijd nog zeggen ‘o was foutje maar nu je er toch bent…’
Bij mij doet ie dat ook. Na elke 3 likes ofzo moet ik 12 uur wachten, zo stom
Daar bij de “handige vent” toevallig?
Kunnen ze moeilijk over doen, tenzij ze betaald die metingen doen. Mijn eyewish deed er moeilijk over ondanks dat ik gewoon een dure bril van ze heb. Je krijgt bij ace en tate die bril uiteindelijk thuisgestuurd (heb er een en snelservice in de winkel ging niet toen) maar dan moeten de pootjes ook nog goed afgesteld!! Denk niet dat een gewone opticien dat doet met die bril (snap ik ook). Wel iets om rekening mee te houden dus. Stel je komt regelmatig in een stad waar ze ace en tate hebben geen probleem ofc maar die zijn toch een stukje weg vanaf hier.
Ben zelf wel superblij met m’n bril heb een Teller in red havana (kleur weet ik niet of ie er nog is)
Mood
Zo irritant dit. Ik heb dinsdag een afspraak in het ziekenhuis, hier ook een brief van meegekregen met datum + tijdstip etc. Nu krijg ik net een herinneringssmsje maar dan met maandag 8.25 De poli is in het weekend natuurlijk niet bereikbaar en kan ik pas op maandag 8.00 op z’n vroegst bereiken, terwijl als ik die afspraak wel dan om 8.25 zou hebben ik dan al onderweg moet zijn. Zucht.
Mijn kat heeft net mijn macbook oplader kapot gebeten.
Ahh super fijn! Mijn kamer, ja slaapkamer geen huis, moet er maandag aan geloven. Stel het al 4 jaar uit en ieder laatje en hoekje en kastje zit vol met spullen. Ik ben altijd heel goed in opruimen als in: spullen weg stoppen want dan zie je het niet meer dus het is schoon. Maar ja dat werkt ook niet meer zo goed nu ik hoop dat ik net zo’n woede als jij krijgt haha
Inboedel verzekering?
Dat is echt irritant. Maar ik zou eerder uitgaan van die brief dan van dat smsje…
Ik woon er nog vier jaar dus komt vast ooit goed
De dag duurt nog lang en alles wat je hebt gedaaan, heb je gedaan! <3
Ga lekker even ontspannen en dan lukt het straks misschien weer
Ah wat lief
Ik kan geen oorbellen in m’n oren verdragen die niet van goud zijn gemaakt (dit klinkt echt zo prinses op de erwt hahaha).
Weet iemand waar je leuke/moderne oorbellen kunt kopen die van goud zijn gemaakt? Wel liefst witgoud. Bij de juwelier vind ik het zo ouwelijk allemaal
Valt dat er onder ja haha?
Nee heb je, ja kun je krijgen!
Met oogpotlood kan je nog een stoppeltjesbaard en snor maken.
Slim!! Thanks!