Wat je even kwijt wilt #5

Mood

6 likes

Mijn kat heeft net mijn macbook oplader kapot gebeten.

Ahh super fijn! Mijn kamer, ja slaapkamer geen huis, moet er maandag aan geloven. Stel het al 4 jaar uit en ieder laatje en hoekje en kastje zit vol met spullen. Ik ben altijd heel goed in opruimen als in: spullen weg stoppen want dan zie je het niet meer dus het is schoon. Maar ja dat werkt ook niet meer zo goed nu :grin: ik hoop dat ik net zo’n woede als jij krijgt haha :sweat_smile:

1 like

Inboedel verzekering?

Dat is echt irritant. Maar ik zou eerder uitgaan van die brief dan van dat smsje…

Ik woon er nog vier jaar dus komt vast ooit goed

1 like

De dag duurt nog lang en alles wat je hebt gedaaan, heb je gedaan! <3
Ga lekker even ontspannen en dan lukt het straks misschien weer

4 likes

Ah wat lief :heart:

Ik kan geen oorbellen in m’n oren verdragen die niet van goud zijn gemaakt (dit klinkt echt zo prinses op de erwt hahaha).

Weet iemand waar je leuke/moderne oorbellen kunt kopen die van goud zijn gemaakt? Wel liefst witgoud. Bij de juwelier vind ik het zo ouwelijk allemaal :thinking:

Valt dat er onder ja haha?

Nee heb je, ja kun je krijgen!

1 like

Met oogpotlood kan je nog een stoppeltjesbaard en snor maken.

1 like

Slim!! Thanks!

1 like

Thaaanks! Ze zijn lekker geworden!
Niet mooi… maar who cares. Ik ben ook niet mooi op het moment maar ik bak wel lekkere koekjes :relieved::raised_hand_with_fingers_splayed:t2:

13 likes

DELEN!

2 likes

Ik heb voor het eerst sinds maanden weer een skinny jeans aan ipv een luchtige broek of korte broek. Echt strak zeg

4 likes

NEE :angry:

9 likes

Heb een halfuur geleden een hele smerige ranzige rottingslucht geroken waar ik van moest kolhalzen en ben er nog steeds misselijk van

1 like

Ik verveel me dus ik denk dat ik dadelijk eindelijk de cliffhanger van GTST ga terug kijken

1 like

Uuulg dacht dat de kater wel mee viel. Maar elk geluid is teveel #ikbenoud

1 like