Ik zou bijna dit doorsturen naar mijn HA.
Die heeft nl koeien foto’s in de wachtkamer hangen…
Ja ik ben echt fervent goed getraind wildplasser maar zelfs dit was toch iets te hoog gegrepen
2 weken geleden is het rockcafé in Goes dichtgegaan na 50 jaar en ondanks dat ik er echt maar vijf keer ben geweest ben ik gewoon een beetje emotioneel??? Er zit zoo veel geschiedenis in dat pand, er zijn relaties begonnen, begrafenissen en bruiloften geweest en ik vond het zoo’n fijne plek. Echt een gemis
Ik keek net een YT video waarin mensen van die cheapo instant noodles aten en nu heb ik dat ook weer eens gekocht.
@anon26776401 @Santeria oeh nu heb ik er ook zin in! Alleen m’n voorraad is op. Ik eet het ook altijd als ik brak ben idd, lekker met een eitje erdoor hmmm.
Ik ben nooit brak maar als tiener vond ik die zoute zooi en cup-a-soup altijd zo lekker. Maar het leek me niet zo gezond dus heb het al heel lang niet meer gehad tot vandaag. Maar misschien had ik die van een aziatische toko moeten nemen en niet die van Unox.
Oh gadver Unox is heiligschennis! Ik woon naast een toko dus sla daar altijd in. Indo Mie special chicken flavour is mn favo!
Ik heb altijd good noodles in huis voor als ik brak ben. Heerlijk dan
Soms ga ik naar de toko iets verderop en haal dan altijd wat verschillende soorten. Laatst had ik er een en stond nergens op dat ie spicy of hot was. Gewoon chicken flavour met extra groente etc. In een fancy smancy bakje.
Ik neem 1 hap en mijn lippen stonden me toch in de fik! Heb hem na die ene hap weggegooid.
Zelfs de yoghurtdrank had niet het gewenste effect erna.
Tintelen mijn lippen. Niet normaal meer
ARGHHH ik ben echt aan het huilen van woede en verdriet omdat ik net weer een filmpje voorbij zag komen van tering kut kut tyvus kut mensen die een mama beer en twee babyberen doodschieten. mijn hart kan dierenleed echt echt niet aan, het raakt me zoooo. ik denk echt dat ik iets met die drive moet gaan doen man. mijn bloed kookt alleen al bij het idee dat mensen zo wreed kunnen zijn. ik zou die mensen zo graag dood willen maken. op willen sluiten. ook pijn willen doen.
kan iemand mij even kalmeren? ben zo verdrietig. waarom zijn mensen zo. waarom…
Ik heb een burn out en zit thuis. Nu is het al de zoveelste dag dat ik iets leuks wil doen maar niet weet wat. Iemand een idee wat ik alleen kan doen ?
Bij de mijne ook!
Haha dat heb je een paar keer benoemd:p
Anders doe je 1 nuttig ding dat 5 minuten kost om je geweten te sussen en ga je daarna series kijken Zo misleid ik mezelf altijd. “ZO, hehe, toch ff die mok naar de keuken gebracht. Nu tijd om te netflixen”
Juf en dan kom je mijn kleren lenen
Haha piraat is wel heel leuk en simpel, ooglapje, zwaard, kapotte broek en klaar
@Krabsalade ik vind die longen echt heeeel erg tof! Helemaal voor een spreekkamer. Doe doe doe!
Verder, mijn Zweed heeft me uitgenodigd om met hem naar het herfstbal te gaan van z’n fancy militaire academie en ik weet niet wat ik moet doen (als ik überhaupt kan?) ik vind t best eng om naar Stockholm te gaan en dan gelijk dagenlang bij hem te zijn. Oh, en ik ben ook niet gala fancy. En de laatste keer dat ik daar een poging toe heb gedaan was in 4 gym en dat ging niet heel goed. En ik kan geen Zweeds en ik heb het idee dat alle Zweedse vrouwen een soort superhumans zijn. Nu ben ik nooit in Zweden geweest dus het zou fijn zijn als @quantum dit zou kunnen ontkrachten.
Normaal spreek ik met iemand af ( iedereen is nu op vakantie) of ik ga winkelen/schoonmaken etc. Maar nu doe ik dit dus ook al af en toe doordeweeks.
Ik had bedacht om iets te gaan bakken, maar ik ben op dieet dus of dat zo handig is
tinder is echt fraude? ik heb pas 2 dagen tinder en echt max 10 mannen geliked, dus waarom opeens deze ‘you’re out of likes’ zo werkt het niet!! en natuurlijk NET wanneer ik iemand wil liken die ik ook echt knap vind
Haha jouw titel
Snap ik. Haat aan die mensen. Ga even wat schattige dierenfilmpjes kijken, misschien helpt dat <3
Citaat
dikke knuffel! Misschien een stukje wandelen, ijsje eten? Tekenen/kleuren, lezen? Serie kijken? Iets bakken? Gezichtsmaskertje?