Ik vind dat ik vanavond alles mag eten wat ik wil, maar ik kan het niet bedenken 
Tips, anyone?
Ik vind dat ik vanavond alles mag eten wat ik wil, maar ik kan het niet bedenken 
Tips, anyone?
Ik dacht dat verliefd worden voor mij niet meer mogelijk was, maar ik ben het nu lekker toch en het voelt zooo goed dat ik wel kan huilen 
Nachos!
Kapsalon, lekkere pizza, frietjes pannekoeken?
Lichtpuntje van de dag: ik kom zo thuis in een opgeruimd en schoongemaakt huis. Door mijn schoonmaakster (of moet ik nu netjes zeggen âhulp in de huishoudingâ?) Ben bijna zenuwachtig.
Hahaha het zien van deze beelden bevestigd het nogmaals; Rob geus is such a Rob geus. Kijk nou naar dat vest, te typisch toch!
Dat is zo lekker! Geniet ervan!
Dit was de enige keer in mijn leven dat ik Virginia een topwijf vond. Verder vind ik haar echt niks maar ik vond haar hier echt geweldig.
Ze hebben 3 soorten âfitbroodâ waar koolhydraatverlaagd bij staat, staan geen voedingswaarden bij verder.
Wat mis ik over Rob Geus? Waarom heeft hij het forum overgenomen?
Ik ga pannenkoeken eten en naar de film met mân beste vriendin nog voor mân verjaardag. Hoop echt dat ik er een beetje van kan genieten want voel me half hersendood maar heb er ook wel weer zin in aan de andere kant. We shall see
Rob Geus is de nieuwe Thierry.
Aaaah volgende ellende. De afvoer is verstopt. Is een avond/weekend tarief veel duurder bij RRS bijvoorbeeld? Godsamme. Daar gaat weer minstens âŹ100 voor een stomme afvoer
Ah ja zo intens chill allemaal. Ik heb altijd zoân gek gevoel van er is vast iets lekkerders waar ik nu niet op kan komen .
En qua chocolade + chips, wat is je favo? Ik blijf altijd hangen op tonyâs Zeezout karamel
Ja heb vanochtend meteen om 8.00 gebeld en pilletjes op kunnen halen, zit inderdaad ook helemaal onder de netelroos
maar met zalf, icepods en pilletjes komt het hopelijk een beetje goed! Jeuk is soms echt erger dan pijn!
Aiii. Ik weet nog dat ik zoveel verlichting voelde toen die pillen begonnen te werken! Succes de komende dagen
Ik wil niet naar Lowlands om 100 redenen, maar heb toch FOMO.
Thanks! Lief van je, heb nu iets meer hoop dat het nog ooit over gaat haha
Chips; naturel of oranke doritos.
Chocolade: bob bon bloc melk
Ik ga als ik thuis ben New York Pizza eten en ik heb er al zin in sinds ik vorige week die rotfolder (heel glad materiaal, valt overal tussen uit) bij de post moest bezorgen.