Wat je even kwijt wilt #5

Meine gute, eerste vakantie van mijn vriend en mij. Woensdag aangekomen, heeft hij smiddags iets verkeerds gegeten en is hij tot gister echt ziek geweest. En nu is het zwaar noodweer hier sinds vanmorgen 10 en duurt wss tot morgen middag :joy:

Iemand tips?? Zitten op onze hotel kamer, geen spelletjes/kaarten bij ons en het tv signaal is ook uitgevallen. Straten staan blank en het onweert zwaar dus naar buiten gaan is niet echt een optie.

Ik denk max 20 euro? Ik betaal meestal voor een bord eten (groenteballetjes) + een bord patat iets van 8 euro, en dan drinken erbij is meestal rond de 1,30. Als je een IKEA family kaart hebt, krijg je ook meer acties, dan krijg je een kop koffie of thee gratis.
Okee lekker vaag haha maar ik gok dat je max 20 euro kwijt bent

Edit: ho sorry ik bedoel dus 25 euro voor alles bij elkaar! Een bord eten is rond de 6/7/8/9 euro denk ik

1 like

6 euro ofzo

1 like

25 euro??? :o Dat vind ik veel voor IKEA voer. En ja ook bij elkaar vind ik dat prijzig voor 2 mensen haha.

Ja ik had je bericht verkeerd gelezen haha! Maar ben het met @anon98052296 eens, tussen de 6-9 euro voor een bord

2 likes

Dan moet ik met 20 euro wel ver komen dus. Mooi zo. Beter hou ik dan ook nog wat geld over. :’)

1 like

Ben je student ? Want dan krijg je korting als je je studentenpas laat zien

1 like

aah vanochtend echt leuke dingen gedaan op het werkt. Echt super tof. Ook mensen leren kennen waar ik eerst veel contact mee heb gehad via de e-mail. Nu maar eens echt ontmoet :slight_smile:

2 likes

Nee maar heb wel een IKEA kaart… Maar heb ik op koffie/thee na niks aan zeker in het restaurant. Heb dat ding nog nooit gebruikt hehe.

Ariana Grande’s nieuwe album is zo fijn.

2 likes

Bah ik heb zo’n hormonale en emotionele kutdag. Ik ga vanavond lekker met een bak ben & jerry’s op de bank terwijl m’n vriend gaat sporten. Joe doei

4 likes

Ah gossie, wat kut :disappointed_relieved: Heel veel sterkte :disappointed_relieved:

1 like

Bah ben alleen maar aan het niezen en mijn hoofd voelt zwaar aan :cry:

Een deel van de gerechten kan je op de site zien!

https://www.ikea.com/nl/nl/food/restaurant.html

1 like

Leek hij ook echt op een badjas? :grinning:

Ik heb een knobbetje achter mn oor waarschijnlijk een puistje ofzo trekt vanzelf wel weg. Maar toch dacht mijn gekke breim heel even " straks word je morgen wakker met een bloemkool oor!!!"

1 like

Bedankt voor jullie steun :blush: Heb gister inderdaad nog gevideobeld, maar de verbinding was ruk. En spreek elke dag een app berichtje in voor m’n hond… maar alsnog…
Gelukkig is hij super oud en heeft hij een goed en vitaal leven gehad

5 likes

Waarom heb je spijt? Ik zou er zoveel mogelijk van proberen te genieten en als t niks is kap je er gewoon weer mee :stuck_out_tongue:

Veel sterkte! :heart:ļø:heart:ļø:heart:ļø

1 like

@anon98052296 @Jeminae Gefeliciteerd! :tada::confetti_ball:

2 likes