Beterschap! <3
Ik heb vandaag een bos bloemen gekregen. En ik ben niet eens jarig.
Beterschap! <3
Ik heb vandaag een bos bloemen gekregen. En ik ben niet eens jarig.
Gregor?
Nee Rogelio
Ik heb behoefte aan enige mannelijke aandacht en wijn
Ik ook maar ik word al 2 (?) dagen genegeerd
@monkeyslut ja ik overweeg om wijn open te maken. De mannelijke aandacht geven we dan maar even op.
@Evi-lena ow jee dat is minder. Je zal vast snel wat horen!
Mwah denk het niet eigenlijk. Dus nu maar chips en chocola en Netflix
Klinkt als een prima invulling van de avond!
Oh ik kijk “first dates” en nu komt er een 79 jarige opa, echt een dotje!
Ik ben morgen een dagje in Friesland. Wat is leuk om daar te doen? Ik zoek concrete tips Maakt niet veel uit waar in de provincie. Samen met m’n vriend. Ik hou niet zo musea, wel van mooie gebouwen, water, varen, slenteren door een plaatsje, picknicken etc.
Ik heb echt een luxe probleem. Ik wil rollercoaster Tycoon spelen, maar ik heb geen inspiratie voor het park
hahah nee
@Torquay @Madrid Lief! Als jullie het niet erg vinden stuur ik dan binnenkort inderdaad wel een berichtje :’)
@anon98052296 en @Jeminae nog geficiteerd! Hoop dat het een goede verjaardag voor jullie beiden was!
Ik heb besloten dat ik dit jaar beter voor mezelf ga zorgen. Ik zeg dit ook tegen jullie want misschien hou ik me er dan ook aan in plaats van dat ik weer een jaar mezelf in een emotionele en fysieke achtbaan gooi
Ik bedacht me net dat mijn dag er vandaag precies hetzelfde uit heeft gezien als van een baby: ik heb alleen geslapen, gegeten, gepoept en gehuild. 0/10 would not recommend
Maar nu ga ik zo een kroket eten dus it’s all good
Ik had vorige week precies hetzelfde, inderdaad erg vervelend! Beterschap (niet helemaal het juiste woord)
Goed gedaan! Nu lekker chillen
Wowwww ik had 2 avonden wat te doen (en dus geen forum gelezen) en heb het gevoel alsof ik jaaaren heb gemist! Duizenden nieuwe berichten en nieuwe termen als Rob Geus kinderen???
Ik wilde vroeg gaan slapen maar dit wordt tot diep in de nacht bijlezen vrees ik😬
(Love it)