Veel sterkte! ️:heart:️:heart:️
Haha dat is ter ondersteuning van je laptop
Goed dat je naar huis bent gegaan. Hopelijk voel je je na het slapen weer wat beter, zodat je wel van je weekend kunt genieten.
@Twonights Wat rot, sterkte!
Mijn god, die werkzaamheden van de NS zijn wel het laatste waar je mee te maken wilt hebben als je nog geen 24 uur terug bent van vakantie.
Gewoon proberen
Nja ik heb wel piercings maar niet in dat oor haha.
Was dat niet toen hij het nepgras buiten ging stofzuigen enzo?
Ik begrijp je angst, ik heb er zelf ook last van, maar merk echt dat het weggaat als je regelmatig rijdt. Evt de eerste keer met iemand die rustig is en niet snel angstig, mijn moeder was bijvoorbeeld echt een katalysator voor mijn angst met;;aaaah kijk uit, je rijdt hier bijna tegenaan aaaah. Terwijl de vriend van m’n moeder bij wijze van spreken nog niet met z’n ogen knippert als ik de berm in rijdt.
jaaaaa hij was haar constant aan het shamen dat ze dik was. En hij wilde dat ze steeds ging sporten, ook toen ze gewoon aan het chillen was in de jacuzzi.
Hij was echt super onaardig.
Ik vind dat ik vanavond alles mag eten wat ik wil, maar ik kan het niet bedenken
Tips, anyone?
Ik dacht dat verliefd worden voor mij niet meer mogelijk was, maar ik ben het nu lekker toch en het voelt zooo goed dat ik wel kan huilen
Nachos!
Kapsalon, lekkere pizza, frietjes pannekoeken?
Lichtpuntje van de dag: ik kom zo thuis in een opgeruimd en schoongemaakt huis. Door mijn schoonmaakster (of moet ik nu netjes zeggen ‘hulp in de huishouding’?) Ben bijna zenuwachtig.
Hahaha het zien van deze beelden bevestigd het nogmaals; Rob geus is such a Rob geus. Kijk nou naar dat vest, te typisch toch!
Dat is zo lekker! Geniet ervan!
Dit was de enige keer in mijn leven dat ik Virginia een topwijf vond. Verder vind ik haar echt niks maar ik vond haar hier echt geweldig.
Ze hebben 3 soorten ‘fitbrood’ waar koolhydraatverlaagd bij staat, staan geen voedingswaarden bij verder.