Wat je even kwijt wilt #5

Wat mis ik over Rob Geus? Waarom heeft hij het forum overgenomen?

7 likes

Ik ga pannenkoeken eten en naar de film met m’n beste vriendin nog voor m’n verjaardag. Hoop echt dat ik er een beetje van kan genieten want voel me half hersendood maar heb er ook wel weer zin in aan de andere kant. We shall see

3 likes

Rob Geus is de nieuwe Thierry.

24 likes

Aaaah volgende ellende. De afvoer is verstopt. Is een avond/weekend tarief veel duurder bij RRS bijvoorbeeld? Godsamme. Daar gaat weer minstens €100 voor een stomme afvoer

Ah ja zo intens chill allemaal. Ik heb altijd zo’n gek gevoel van er is vast iets lekkerders waar ik nu niet op kan komen .

En qua chocolade + chips, wat is je favo? Ik blijf altijd hangen op tony’s Zeezout karamel

Ja heb vanochtend meteen om 8.00 gebeld en pilletjes op kunnen halen, zit inderdaad ook helemaal onder de netelroos :pensive: maar met zalf, icepods en pilletjes komt het hopelijk een beetje goed! Jeuk is soms echt erger dan pijn!

Aiii. Ik weet nog dat ik zoveel verlichting voelde toen die pillen begonnen te werken! Succes de komende dagen

1 like

Ik wil niet naar Lowlands om 100 redenen, maar heb toch FOMO.

Thanks! Lief van je, heb nu iets meer hoop dat het nog ooit over gaat haha

1 like

Chips; naturel of oranke doritos.

Chocolade: bob bon bloc melk

1 like

Ik ga als ik thuis ben New York Pizza eten en ik heb er al zin in sinds ik vorige week die rotfolder (heel glad materiaal, valt overal tussen uit) bij de post moest bezorgen.

2 likes

Hahahaha roep er ook even ‘jeetje wat een complexiteit in dit gerecht’ erbij, klinkt ook interessant.

5 likes

Ik hoop dat je iets met geitenkaas en dadels met spek krijgt, als ik dit zo lees.

4 likes

Altijd als mijn vriend en ik kibbeling halen gaat m’n vriend het thuis wegen op een keukenweegschaal
Zodat we precies evenveel krijgen :roll_eyes::woman_shrugging: Tot aan de 0,000001 gram he

42 likes

:joy:

Jaloers hoor, eet smakelijk!

ik kan echt helemaal stuk gaan om De Speld (Nederland gezellig)
echt zooo knap en goed gemaakt
moest net gewoon huilen van t lachen toen ik al die filmpjes achter elkaar keek

9 likes

Dan is die Chanel-boomerang niet meer zo alleen in de glazen kast. :laugh:

1 like

Ugh, vanochtend een uitstrijkje gehad en nu gewoon nog steeds zeurende buikpijn + wat bloedverlies. Irritant.

1 like