Volgens mij is het deze en dan is hij van Maison Scotch
https://www.orangebag.nl/nl/vrouwen/maison-scotch/tops-en-blouses/blouses/643160/
Ja beetje jammer hĆØ die prijs, vind hem zelf ook leuk. Toevallig deze week in de winkel gespot.
Ja, vind het eigenlijk net even ā¬20/ā¬30 teveel⦠zo tijdloos is ie ook niet⦠ļø
First world problem van jewelste: ik weet niet wat ik wil eten vanavond. Ik eet alleen (laatste avond dat mijn vriend op werkreis is) en ik heb overal zin in. Pizza, sushi, hamburgers, friet, pasta, Indisch, gezonde salade. Ik weet het niehieeeet
OkĆ© ik ben er uit dankzij het Wat eet/drink je op dit moment-topic. Het wordt zoān giga-ongezonde ovenlasagne met pistoletje (broodje lasagne OMG ga dit eten).
Ik heb hetzelfde! Ik wil iets makkelijks, maar wel nog een bƩƩtje gezond omdat ik morgen op vakantie ga dus geen pizza ofzo. Zit te denken aan zoān kant en klare lasagne van de jumbo of is dat heel smerig?
Kavinsky
Ja dat geloof ik direct! Moet ook zeggen dat ik echt moe ben van alle feestjes. Eerst volgende feestje dat ik heb gepland is over 4 weken Heerlijk ff rust
Ik kan me echt vinden in alles van jouw bericht helaas Ik wacht nog steeds geduldig totdat er een leuke jongen op mijn pad komt, maar heb eigenlijk het gevoel dat ie toch niet op mijn pad komt.
JA kijk dan wat ik daarna postte!
Wow dat had ik echt niet gezien haha. Oke dit moet een teken zijn. Ga ik ook halen!!
Zo ja, ik had graag met hem willen bubbelen.
Zijn ze nederlands en praten ze engels? Of zijn ze echt buitenlands
ja ik ook, zonder enige twijfel
haha awh dat is echt mega lief! dankjewel
Zo nu ff mn vriendin helpen met haar barbecue klaarzetten en vanavond lekker eten
Ik zit in de vakantiemodus jongens.
Ik wens jullie allen een fijn weekend!
Hahaha ik ging gelijk opzoeken hoe oud ie was. Dacht mag ik wel bubbel gedachtes hebben over deze gast. Maar hij is āmaarā 7 jaar jonger. En volwassen. Dus het mag