Wat je even kwijt wilt #5

Ik ben al bijna een maand niet naar feestjes geweest en het doet me echt goed. Een stuk meer energie en veel minder prikkelbaar de dagen erna haha.

Gefeliciteerd!!! En idd Alive feminax werkt goed! Ik word daar wel altijd een beetje suf van

1 like

Wat naar dat je je zo rot voelt (voelde?) en dat je je zo’n zorgen hebt gemaakt om je vriend :slightly_frowning_face: . Als je ook nog heel erg moet wennen aan het alleen zijn, kan het soms juist moeilijker maken om elkaar tussendoor te zien. Wel fijn dat je gisteravond nog iets ontspannends hebt kunnen doen, en hopelijk helpt het je dat je vandaag een dagje thuisblijft. Helemaal gebroken aan een nieuwe stage beginnen (wat sowieso al spannend is), is inderdaad niet aan te raden. Ik hoop dat je toch nog een fijn weekend hebt! Zou je misschien bij je ouders kunnen logeren als je je echt niet prettig voelt?

Ik hou niks binnen :frowning: En heb zo’n hoofdpijn. Echt zo zonde van m’n weekend dit.

Ik ben zichtbaar in een filmpje op de officiële facebook pagina van mijn werk :open_mouth: . Ik wist wel dat ze aan het filmen waren gisteren. Maar had niet verwacht dat ik erin zou zitten. Omdat zoveel mensen waarmee ik daar was er niet in zaten.
Nu ziet de halve wereld mij dus

Tegenwoordig als iemand doodgaat in nieuwsberichten:

• Beroemd persoon heeft niet lang meer te leven
  • Beroemd persoon is overleden
  • Oprechte steunbetuigingen aan familie en reacties van bekenden die met die persoon gewerkt hebben
  • Hele levensloop van overledene wordt beschreven
  • Copy en past berichten van derderangs celebrities die ook op social media even een hun zegje moeten doen over de overledene
17 likes

Jongens dit is mijn allereerste bericht op dit forum en ik snap er nog helemaal geen mallemoer van. Beetje late to the party ook wel. #ikmisegf

26 likes

WB. En als iets niet helemaal goed gaat gewoon je naam de schuld geven. :sunglasses:

3 likes

Hebben jullie anti virus pogramma’s gekocht voor op jullie laptops? Ik ben aan het twijfelen of ik dat ga doen, vooral omdat het een paar tientjes per jaar is steeds. Heeft het echt veel zin?

Huhhh je bent zo knap. No stress over hoe je dr uit ziet. Verder is daten wel echt heel kut, dat vind ik ja.

Had je maar een rode stip op je hoofd moeten tekenen haha

1 like

Nog even forummen voor ik aan de bak moet.
Net verdeurie al mijn arm verbrand aan de waterkoker.

Wahhaha dat is helemaal niet aangegeven :laughing:

1 like

Nope, heb een Mac en ben naĂŻef genoeg om te denken dat ik dan geen virus kan krijgen.

9 likes

Seks in tl licht is wel best een slecht idee

5 likes

Goedzo.

Iedereen met een MAC Pls installeer NOOIT mackeeper. Die shit sloopt je MacBook.

3 likes

Sorry maar las dit als” Nog even forummen voor ik naar de bak moet” :joy::joy:

19 likes

Ik heb vanochtend echt keihard met mn hoofd tegen de badrand aangeslagen en de hoofdpijn is echt niet oké. Moet ook nog eens tig uur naar huis rijden vanaf de vakantiebestemming :neutral_face:

1 like

Weet iemand waar deze blouse vandaan komt?

3 likes

Oh volgens mij zag ik die gisteren voorbij komen tijdens online shopping hahah ik ga het even terug zoeken!

1 like