Nee, gewoon prodent
Ik heb vandaag 3 complimenten gehad over mijn kont 
O. Mijn. God.
Ja zou heel goed kunnen⦠maar ik gebruik deze tandpasta al jaren. Op mn kamer heb ik een andere, ik zal eens testen of ik het daar ook mee heb.
Ja, ik vind hem eigenlijk best aantrekkelijk dus daarom was ik ook best van slag. Je wordt gewoon met zoān gek gevoel wakker en als je hem dan weer in het echt ziet is dat nogal vreemd ofzo, ook al is het niet echt gebeurd hehe 
Ik had dat ook eens over een collega (hij is mega aantrekkelijk) en hoop dat mijn droom ooit werkelijkheid wordtā¦
Maar de meeste dromen zijn bedrog toch 
Hahaha herkenbaar! Had ook de pech (of geluk
) dat ik vandaag op een positie stond dat we veel moesten samenwerken dus dat maakt het niet veel beter
Ahh ja dat voelt mega ongemakkelijk he 
Ja echt, maar hij is ook gewoon mega knap dus het is altijd wel leuk als ik met hem mag samenwerken, maar vandaag was ik wel lichtelijk warrig 
Als je iemand met een panterprintje op stratum rond ziet zwengelen zeg dan even hoi want dat ben ik. Dat wil ik even keijt dus bij deze
āāļø Cheers.
Hahaha herkenbaar dit
het maakt mijn bijbaantje wel leuk 
Ja voor mij ook! Mooi iets om naar te kijken tussendoor 
Hahaha precies dat
hij maakt een werkdag iets leuker 
Maar reageert hij niet op een beetje geflirt dan? Of heb je je daar nog niet aan gewaagd 
Hahaha hij reageert daar zeker op en hij flirt zelf ook. Maar dat doet hij bij iedere vrouwelijke collega
Aah das dan weer iets minder, maar goed, misschien gaat hij het licht nog zien en komt je droom toch nog een x uit 
Gelukkig! 
@Hmoke en flirt jij met je collega dan? 
Sorry ik loop echt dit topic vol te spammen. Ik stuur wel een privƩ bericht
Maar natuurlijk!! Maar blijkbaar ben ik een erg flirterig persoon van mezelf (werd me laatst door meerdere personen verteld, was ik me echt niet van bewust??) dus misschien maak ik het onbewust een beetje te overduidelijk.
Maar goed, kan me eigenlijk een reet roesten om heel eerlijk te zijn. Hij mag best weten dat ik interesse heb 
Mijn pannenkoekplant groeit echt als een malle, maar kindjes krijgen ho maar
Ik wil kleine pannenkoekplantjes, want wil er nog een paar bij en een vriendin wil een stekje.
En in de categorie āgezellig picknicken met 13 manā: Er zijn nu nog 4 of 5 mensen over.