Wat je even kwijt wilt #5

Hahaha herkenbaar! Had ook de pech (of geluk :wink:) dat ik vandaag op een positie stond dat we veel moesten samenwerken dus dat maakt het niet veel beter

1 like

Ahh ja dat voelt mega ongemakkelijk he :joy:

Ja echt, maar hij is ook gewoon mega knap dus het is altijd wel leuk als ik met hem mag samenwerken, maar vandaag was ik wel lichtelijk warrig :sweat_smile:

1 like

Als je iemand met een panterprintje op stratum rond ziet zwengelen zeg dan even hoi want dat ben ik. Dat wil ik even keijt dus bij deze :raising_hand_woman:t4:‍♀️ Cheers.

5 likes

Hahaha herkenbaar dit :mask: het maakt mijn bijbaantje wel leuk :smile:

1 like

Ja voor mij ook! Mooi iets om naar te kijken tussendoor :smirk:

1 like

Hahaha precies dat :heart_eyes: hij maakt een werkdag iets leuker :flushed:

Maar reageert hij niet op een beetje geflirt dan? Of heb je je daar nog niet aan gewaagd :wink:

1 like

Hahaha hij reageert daar zeker op en hij flirt zelf ook. Maar dat doet hij bij iedere vrouwelijke collega

Aah das dan weer iets minder, maar goed, misschien gaat hij het licht nog zien en komt je droom toch nog een x uit :smirk:

1 like

Gelukkig! :kissing_closed_eyes:

@Hmoke en flirt jij met je collega dan? :wink:
Sorry ik loop echt dit topic vol te spammen. Ik stuur wel een privé bericht

1 like

Maar natuurlijk!! Maar blijkbaar ben ik een erg flirterig persoon van mezelf (werd me laatst door meerdere personen verteld, was ik me echt niet van bewust??) dus misschien maak ik het onbewust een beetje te overduidelijk.

Maar goed, kan me eigenlijk een reet roesten om heel eerlijk te zijn. Hij mag best weten dat ik interesse heb :wink:

2 likes

Mijn pannenkoekplant groeit echt als een malle, maar kindjes krijgen ho maar :unamused: Ik wil kleine pannenkoekplantjes, want wil er nog een paar bij en een vriendin wil een stekje.

En in de categorie ‘gezellig picknicken met 13 man’: Er zijn nu nog 4 of 5 mensen over.

2 likes

Ik ben veranderd in zo’n irritante Instagrammer die al haar workouts tot een story moet verheffen. :grimacing:

Sorrynotsorry

4 likes

Oke ik ga 2 uur studeren, daarna ga ik wat leuks doen.

3 likes

Ik ben begonnen met de serie The Sopranos en nu droomde ik vannacht dat ik een maffia baas was :joy:

5 likes

Even heel wat anders, zijn er hier mensen die het leuk vinden om model te staan? Ik ben hobby fotograaf en wil graag oefenen met portretten :woman_shrugging:t3:

2 likes

Nav mijn post gisteren: zou jij een huis kopen dat dicht bij een (drukke) spoorweg ligt?
Spoor - straat - voortuintje - huis

• Ja, waarom niet?
  • Nee, te veel lawaai
  • Anders (graag uitleg)

0 stemmers

Maar het ligt er wel aan hoeveel treinen er langs komen, of de spoorwegovergang ook van die loeiende sirenes heeft, of het ‘s nachts een goederenspoor is of dat het dan rustig is etc.

3 likes

Oh ja, dat is wel belangrijk! Er komen elke 10 minuten treinen langs, zowel goederen (ook 's nachts) als personentreinen (niet 's nachts). Geen sirenes (geen overgang) en het spoor ligt op een verhoogde berm. Het meeste geluid bereikt dus vooral de eerste verdieping.

In de voortuin konden we geen normaal gesprek voeren toen er een trein voorbij kwam. In de achtertuin wel en binnen leek het mee te vallen, maar je hoort nog steeds de treinen natuurlijk.

Ik vind het erg moeilijk, zeker omdat het huis net buiten budget valt. Dus eigenlijk moeten we het sowieso laten schieten, maar het was zo mooi en verder wel goed gelegen :stuck_out_tongue: