Wat je even kwijt wilt #5

Ja dat ga ik ook doen, ook omdat die afspraak direct na mijn vorige afspraak in overleg gemaakt is. Maandag maar meteen even bellen om 8.00. Hopelijk staat die van dinsdag er nog gewoon in dan, is een belangrijke die al later plaatsvindt dan bedoeld wegens de vakantie van mijn arts. Maandag 8.25 zou ik anders eventueel wel kunnen (al komt het niet handig uit door andere afspraken die ochtend), maar dan moet ik dus al net onderweg zijn vanaf het moment dat ik kan bellen. Weet nou dus ook niet goed of ik dan al “paraat” moet zijn voor de zekerheid haha. Nja, ik zie maandag wel.

1 like

Ik slaap gratis in een 4​:star:️ Hotel aan de kust dankzij de neef van m’n vriend. Zo luxe, voel me echt een gevalletje ‘jij hoort hier duidelijk niet’ :joy::joy::joy:. Maar ach, zij betalen ervoor :stuck_out_tongue:

4 likes

Misschien een stomme vraag, maar weet je 100% zeker dat je dat boek erin hebt gedaan? En is het adres zeker weten goed?

Soms kun je enveloppen weer dichtplakken alsof ze nooit open zijn geweest. Maar dat verschil per envelop.

Heb je een bewijsje dat je hem verzonden hebt?

Oh wat mooi! Laat je het hier weten als je toch nog ergens posters hebt kunnen vinden?

1 like

ik heb precies hetzelfde en wil met je mee activisten. serieus.

2 likes

Ja!! Hahaha

Ahhh er kwam net een opaatje met een rollator (denk 85+) naar me toe om te vragen of ik z’n horlogebandje strakker wilde omdoen. Zo lief :heart:️:heart:️:heart:️

20 likes

Ik ben weer aan het knutselen :hugs:
Na mijn verjaardagskalender nu de verjaardagstaart maken voor mijn klasje.

3 likes

Waarom ga ik midden op de dag in bed liggen :thinking: Ik moet dingen doen maar ik lig zooo lekker.
tenor

10 likes

Helaas is ie niet eetbaar #altijdzinintaart hahaha

Precies. En omdat boodschappen doen echt een hele inspanning was en ik nu best een middagdutje heb verdiend. :relieved:

2 likes

Eens! Sowieso

1 like

Heb je 'n link? Zou 't graag in de hersen versie willen :heart:

2 likes

Ughhh ik ben op Appelsap en tis megaleuk en wil nog veel artiesten zien, maar ik ben zo naar ongesteld dat ik aan de andere kant ook gewoon naar bed wil rollen.

1 like

Ik verveel en heb het Tinder gedownload. Ik heb alleen geen fatsoenlijke foto’s van mezelf dus nu durf ik het niet echt te gaan doen

1 like

Hierbij wil ik ook even kwijt dat ik zo’n basic bitch ben die gaat vragen of mensen nog een zalando kortingscode over hebben. Als je om moet rijden met de trein dan is het gewoon niet handig om dan maar kwaad te gaan online winkelen. Heb er van geleerd maar dat neemt niet weg dat ik die overbodige tas nou wel graag wil hebben.

1 like

Ik heb morgen met een vriending afgesproken om wat lastige en moeilijke dingen te bespreken, en ik ben echt nerveus. Het is echt zo een maak of breekmoment.

1 like

Voor saus voor lasagne kun je beter rode gegrilde paprika’s nemen dan gele, want bij gele lijkt de saus op diarree.
Gewoon een tip, voor wie interesse heeft.
Maar ik heb wel vet veel zin in mijn lasagne, hij staat al in de oven!

9 likes

Succes!

@anon78346544 Beterschap <3

2 likes

Dankjewel!

1 like