Wat je even kwijt wilt #5

Succes!

@anon78346544 Beterschap <3

2 likes

Dankjewel!

1 like

Uh ik kan geen soep maken :frowning: kan ook niet koken.
Kan wel ruggen masseren.
En ik kan ook haren vlechten (dus wassen moet ook kunnen) :laughing:

Edit: voor jullie denken: die mijt kan echt niks. Ik kan pasta maken en eieren bakken🙈

9 likes

Ik heb net call me by your name gekeken en had er veel van verwacht want normaal hou ik van dit soort films maar vond het echt saai?
De sfeer van de film was wel fijn maar het verhaal kon me niet boeien.

1 like

Hahahaha sgoed :joy::joy:

1 like

Je let even niet op en er is alweer een WJEKW-topic dicht :open_mouth:

4 likes

Wat gek… Dan moet het er dus door PostNL uit zijn gehaald én retour zijn gestuurd? Zelfs als er niets in de envelop zit, zou hij toch bij haar bezorgd moeten worden lijkt me. Wel fijn dat je je geld terug krijgt (en zij ook) maar als je het boek dus op de simpele manier via Marktplaats had verkocht kon je er mooi naar fluiten denk ik…

Dure boeken verzenden wordt nu wel een dingetje ja.

1 like

Ik voel me zo beroerd

1 like

Misschien is ie al gepost, maar bij de titel van dit artikel denkt iedereen van dit forum toch maar 1 ding?:

https://www.ad.nl/binnenland/oudere-vrouw-spietst-been-op-tuinhek-bijzonder-pijnlijke-situatie~a1d047cf2/

23 likes

Haha, ja :stuck_out_tongue: Had ik trouwens ook een keer toen er een postbezorger was die zichzelf op een hek spietste.

2 likes

Ik wil even kwijt dat ik het jammer vind dat maar relatief weinig (voor mijn gevoel) mensen hier de like/hartjesknop gebruiken. Ik bedoel hiermee niet per se dat mijn posts weinig geheart worden (want dat valt best mee) maar ik zie zovaak dat iemand zich rot voelt of iemand iets heel nuttigs zegt en dat dan zo weinig mensen op die heartknop drukken.

Even een voorbeeld uit eigen doos: ik heb een keer een foto van mijn hand met een nieuwe ring om gepost. Iemand vroeg waar ie van was dus ik postte daarna de link van de webshop. Blijkbaar waren 148 mensen geïnteresseerd in die ring, want de link is 148 keer bekeken. Een maar DRIE mensen namen de moeite om te hearten.

Ik vind dat wel jammer, want ik denk dat het mensen motiveert om aardig te zijn op het forum als daar blijk van waardering voor wordt gegeven.

Het klinkt heel zwaar nu en zo bedoel ik het nou ook weer niet, maar ik zou het zo leuk vinden als er meer geheart wordt (door de mensen die dit maar zelden doen). Het kost je niets en het wordt door velen (denk ik) toch leuk gevonden.

Bedankt :heart: (<— ik heart nu alvast mijn eigen bericht :grimacing: )

68 likes

Ik werd genegeerd in de ijssalon toen ik een ijsje wilde. Kwam samen met mijn vriend binnen en aan hem vroeg ze wel. Ik bleef erna ook echt nog wachten tot ze t vroeg maar ze liep gewoon weg en begon erna een andere man te helpen erna was ik er klaar mee. Nu ben ik chagerijnig omdat ik geen ijsje heb.

3 likes

Track & Trace zit ook een gewicht bij. Misschien kan PostNL nog volgen welk gewicht het pakketje waar had. In ieder geval op de heenweg. Dan weet je ongeveer waar het eruit is gegaan.

3 likes

Ik heb sinds we een paar maanden geleden in onze ‘multiculturele’ (blabla) buurt zijn komen wonen zoveel fijne interacties met de vrouwen in mijn buurt gehad. Veel vrouwen hier zijn redelijk traditioneel maar dat betekent ook dat ze heel erg op gezin en gemeenschap (onze buurt dus) gericht zijn. Met mooi weer zijn er altijd veel vrouwen buiten bij de speelplaatsen met hun kinderen, er worden allemaal gemeenschappelijke tuintjes bijgehouden, mensen helpen elkaar met boodschappen dragen etc. Ik voel echt een soort sisterhood hier. Heb echt vaak dat een buurvrouw me aanspreekt voor een klein praatje of met iets kleins helpt. Net weer, sta ik op de tramhalte en komt er een oudere vrouw op me af om me een ov kaart te geven die zij net heeft gebruikt maar waar nog tijd op zit. Vind het zo leuk en een fijn idee dat wij hier misschien wel een kind gaan krijgen en opvoeden. Dit soort dingen hoor je nou nooit wat over als mensen poep praten over moslimvrouwen of wijken waar veel mensen met migratie-achtergronden wonen.

59 likes

Merk ik inderdaad ook. Ik geef vrij vaak hartjes trouwens, vooral als ik geen zin heb om te reageren, maar wel iets wil zeggen ofzo.

7 likes

Ik ben het helemaal met je eens. Maar ik denk dat de hoeveelheid clicks op een link ook door meelezers wordt beïnvloed. Dus dat je dat niet een-op-een door kan trekken naar de hoeveelheid likes/hartjes.

5 likes

Precies!

Hmm dat zou inderdaad kunnen. Maar in dit geval van die 148 zal toch de helft (gewoon een gokje) ook meeposten lijkt me…

Ja dat viel mij ook op inderdaad. Dat is het voor- en nadeel van de stats :ok_hand:t2:

1 like

Dus ik kreeg een tip van een toffe vintage winkel in Antwerpen. Komen ze vandaag met de mededeling dat ze precies als ik ga met vakantie gaan. Heb ik weer haha