Wat je even kwijt wilt #5

Ugh ik baal soms van hoe plichtsgetrouw ik ben. Ben dit jaar 2,5 week echt vrij tussen thesis en mijn eerste fulltime baan en die weken lopen echt vol met afspraken met familie en vrienden die ik niet voor mezelf maak maar omdat het ‘hoort’ en omdat ik nu tijd heb. Ja gewoon niet doen maar ja krijg net weer een appje van mijn oma binnen en dan weet ik dat ze het super leuk vindt als ik kom en dat ze soms zo eenzaam is. Pff maar ik ben gewoon zo moe, het kost me heel veel energie nu om een beetje gezellig te doen steeds, ik zit best wel slecht in mijn vel, had gehoopt dat dat vanzelf over was na het afstuderen maar ben nog steeds heel neerslachtig en angstig :frowning:

OK nou plan nog een bezoekje aan mijn oma en verder niets meer waar ik eigenlijk geen zin in heb.

1 like

Lief van je dat je toch naar je oma gaat! Daarna echt uitrusten en tijd voor jezelf nemen. Dan ben je daarna ook weer leuker voor fam en vrienden.

1 like

Als het in de buurt is wel! Leuk!
Heb het wel eens gedaan voor een fotograaf die een portfolio aan het opbouwen was

Als ik al een lichtgrijze en donkerblauwe Acne Canada sjaal heb, dan kan er nog wel een mooie roze bij toch? :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Ik kijk nu al uit naar het commentaar van mijn vriendinnen.

10 likes

Ja! Vind die sjaals zo mooi :heart:

1 like

Ik draag ook echt geen enkele ander sjaal meer haha. Heb alleen de grijze voor 120, de blauwe voor 105 en deze roze is dus echt nog 160 haha. :see_no_evil::see_no_evil:

1 like

Ik woon in Utrecht, maar ben uiteraard de beroerdste niet om even de trein te pakken als het uit komt!

Wandelen en ergens een ijsje halen?

1 like

Oooooo Utrecht is niet zo ver!
Ik pb je wel even!

Voel me klote… Lig nog steeds op bed met koorts en moet morgen weer werken na 2 weken vakantie. Maar moet nog verslagen maken wat ik eigenlijk voor de vakantie al had moeten doen. En nu moet ik dat dus vandaag nog doen en mijn kamer is ook echt bende. Nu lopen mijn ouders ook nog te zeiken op me. Weet even niet meer hoe ik het aan kan pakken dus zit maar te huilen. Sorry voor deze stomme post, ben nogal labiel de laatste weken

OMG blijkbaar is sms’en alleen gratis naar een binnenlands nummer, wist ik veel.
Kom er volledig toevallig achter dat ik een ALLEJEZUSHOGE telefoonrekening heb.
Dit zijn dure discussies over het maatschappelijk nut van een vergiet op je hoofd geweest.

Verder besloot ik vandaag mijn kast op te ruimen en ik denk niet dat ik nog veel nodig heb om krankzinnig te worden. Ik kom er achter dat ik >180 stukken ondergoed heb en dat is alleen nog maar ondergoed, hoe ga ik dit in godsnaam structureren? Ik ben volledig ontmoedigd.

9 likes

Geocachen? Hebben we ons wel eens een zondag mee vermaakt en er bleek best wat in de buurt te zitten.

1 like

Begin met het ondergoed en pak elke keer een stukje! En trek vooral niet alles zonaar tevoorschijn want dan heb je sowieso geen zin meer om het weer op te bergen.

Zeg ik omringd door mijn winterkleding :slight_smile: maar dat is inmiddels te overzien.

En meteen eruit halen wat je niet meer wilt. Stapel vuilnis, stapel recyclen etc. Het wordt beter!

3 likes

Dankjewel voor je morele steun. (L)

(ik ben dus wel begonnen door gewoon alles op de grond te flikkeren. Leermoment)

1 like

Dit ben ik, morgenvroeg op mijn herexamen.

15 likes

Ja, inderdaad, maar hij begon met sms en ik dacht: prima.
Nu denk ik niet meer prima en als hij geen whatsapp wil dan is het af.
Misschien is whatsapp niet pastafari verantwoord ofzo.

2 likes

Ik moet mn kast ook nog opruimen, heb er nog super veel kleding van 5 jaar geleden of langer geleden inzitten. Mn kledingkast gaat echt leeg worden denk ik zo

Een broek met een leuk t-shirt en sneakers? Of anders een langere rok met een t-shirt/blousje en hakken? Als je dan een vestje meeneemt is het wel goed hoor

1 like

Ja is prima hoor denk ik. Geen dank

Wie weet is Telegram dat wel!

1 like