Hoort dit niet in het opbiechttopic?
Woehoe feest in de straat en alle hits van 100%NL lijken voorbij te komen, inclusief meeāzingenā door de feestgangers. Deze oma wil gewoon rustig slapenā¦
Superhete mannentopic of misschien was hij ook wel een rgk?
Er zit hier iemand om 00:30 uur te timmeren en er is 1 of andere feest aan de gang verderop bij een tennisclub, dus heb noodgedwongen de ramen dicht
Nee, gewoon prodent
Ik heb vandaag 3 complimenten gehad over mijn kont
O. Mijn. God.
Ja zou heel goed kunnen⦠maar ik gebruik deze tandpasta al jaren. Op mn kamer heb ik een andere, ik zal eens testen of ik het daar ook mee heb.
Ja, ik vind hem eigenlijk best aantrekkelijk dus daarom was ik ook best van slag. Je wordt gewoon met zoān gek gevoel wakker en als je hem dan weer in het echt ziet is dat nogal vreemd ofzo, ook al is het niet echt gebeurd hehe
Ik had dat ook eens over een collega (hij is mega aantrekkelijk) en hoop dat mijn droom ooit werkelijkheid wordtā¦
Maar de meeste dromen zijn bedrog toch
Hahaha herkenbaar! Had ook de pech (of geluk ) dat ik vandaag op een positie stond dat we veel moesten samenwerken dus dat maakt het niet veel beter
Ahh ja dat voelt mega ongemakkelijk he
Ja echt, maar hij is ook gewoon mega knap dus het is altijd wel leuk als ik met hem mag samenwerken, maar vandaag was ik wel lichtelijk warrig
Als je iemand met een panterprintje op stratum rond ziet zwengelen zeg dan even hoi want dat ben ik. Dat wil ik even keijt dus bij deze āāļø Cheers.
Hahaha herkenbaar dit het maakt mijn bijbaantje wel leuk
Ja voor mij ook! Mooi iets om naar te kijken tussendoor
Hahaha precies dat hij maakt een werkdag iets leuker
Maar reageert hij niet op een beetje geflirt dan? Of heb je je daar nog niet aan gewaagd
Hahaha hij reageert daar zeker op en hij flirt zelf ook. Maar dat doet hij bij iedere vrouwelijke collega