Wat je even kwijt wilt #5

First world problem van jewelste: ik weet niet wat ik wil eten vanavond. Ik eet alleen (laatste avond dat mijn vriend op werkreis is) en ik heb overal zin in. Pizza, sushi, hamburgers, friet, pasta, Indisch, gezonde salade. Ik weet het niehieeeet :sob:

2 likes

Oké ik ben er uit dankzij het Wat eet/drink je op dit moment-topic. Het wordt zo’n giga-ongezonde ovenlasagne met pistoletje (broodje lasagne OMG ga dit eten).

4 likes

Ik heb hetzelfde! Ik wil iets makkelijks, maar wel nog een béétje gezond omdat ik morgen op vakantie ga dus geen pizza ofzo. Zit te denken aan zo’n kant en klare lasagne van de jumbo of is dat heel smerig? :joy:

1 like

Kavinsky :drooling_face::drooling_face:

Ja dat geloof ik direct! Moet ook zeggen dat ik echt moe ben van alle feestjes. Eerst volgende feestje dat ik heb gepland is over 4 weken :stuck_out_tongue: Heerlijk ff rust

1 like

Ik kan me echt vinden in alles van jouw bericht helaas :frowning: Ik wacht nog steeds geduldig totdat er een leuke jongen op mijn pad komt, maar heb eigenlijk het gevoel dat ie toch niet op mijn pad komt.

3 likes

14 likes

JA kijk dan wat ik daarna postte! :heart_eyes:

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

7 likes

Wow dat had ik echt niet gezien haha. Oke dit moet een teken zijn. Ga ik ook halen!! :heart_eyes:

1 like

Zo ja, ik had graag met hem willen bubbelen.

2 likes

Zijn ze nederlands en praten ze engels? Of zijn ze echt buitenlands

ja ik ook, zonder enige twijfel

haha awh dat is echt mega lief! dankjewel :hearts:

2 likes

Zo nu ff mn vriendin helpen met haar barbecue klaarzetten en vanavond lekker eten :grin:
Ik zit in de vakantiemodus jongens.
Ik wens jullie allen een fijn weekend!

3 likes

Hahaha ik ging gelijk opzoeken hoe oud ie was. Dacht mag ik wel bubbel gedachtes hebben over deze gast. Maar hij is ‘maar’ 7 jaar jonger. En volwassen. Dus het mag :+1:

hahaahaha daar dacht ik dus helemaal niet aan :stuck_out_tongue_winking_eye: past denk ik ook niet echt bij zo’n highschool film :joy:

@Trenchcoat hij is een jaar jonger dan ik, vind ik nog wel kunnen :heart_eyes:

2 likes

Je mag hem hebben.

Ik had laatst op een feestje gezoend met iemand van 21 (ik ben 29) en ik dacht echt, omg dit kan echt eigenlijk niet? Maarja hij was wel echt hot. Alleen stuurt ie nu nog af en toe berichten via snap met ‘wanneer gaan we je lakens verscheuren’. Hou op met me hoor, ik moet hier veel ste hard om lachen :joy:

20 likes

Gewoon tegelijk :+1:

1 like

jammer dat hij niet in nederland woont dan :joy::joy: een tijdje terug probeerde iemand van 17 met mij te zoenen (ik ben 22) dus had hem weggeduwd omdat hij 2 jaar jonger is dan mijn broertje. Ik vind dat gewoon echt te jong. Beledigd dat ie was :laughing: Een paar maanden later had ik bij mijn bijbaantje een nieuwe collega, rara wie het was… hij :sweat_smile: Lekker awkward

ik snap wel dat je om die jongen van 21 moest lachen, is ook echt hilarisch

3 likes

Mijn date appte mij de vorige keer nadat hij weer naar huis was: ‘volgens mij heb ik mijn ene boxer bij jou laten liggen #whataslut

Ik ga straks naar hem toe en ik weet dat hij helemaal druk was om een geschikt cadeautje voor mijn verjaardag te kopen, nu heb ik zijn boxer ingepakt als cadeautje en met label #whataslut. Ik zit gewoon hardop te lachen terwijl zijn reactie vast gaat zijn: :’’’’’’’’’’’). Nu.al.genieton.

27 likes