Wat je even kwijt wilt #6

Nee volgensmij ook niet. Geen idee wie dit is trouwens, had deze nog op m’n telefoon staan haha. Vast een influencer

1 like

Oh getver ja snap ik. Opzich zou het niet zo erg zijn als ik nu geen chocolade meer lust, goed voor mn dieet haha :sweat_smile:

haha ik herinner me haar ook nog! als 1 van de weinige forummers daar

Zou het misschien wat zijn om aparte moderator en privé accounts te hebben voor de mods? Dan ontstaat die verwarring minder snel! Ik vind het persoonlijk ook wel eens lastig om te bepalen wat je zegt als mod en wat je zegt als lula.

13 likes

Iemand die een goede schoonheidssalon in Den Haag weet? Ik ga zaterdag me-time inlassen. Dat is nodig

Ik ben net bij the spy who dumped me geweest en ik vond het ZO’N leuke film. Ik heb echt bijna gekrijst van het lachen. Nu lekker douchen en slapen

20 likes

Sow lijkt de apocalypse hier wel, de lucht wordt in één keer helemaal oranje en het begint vet hard te waaien. Bloempot kwam me al tegemoet.

Dus uh mochten jullie nooit meer wat van me vernemen dan ben ik weggewaaid of onder een bloempot gekomen. #loveyouallemaal #geenhaat

9 likes

Als ik kijk naar mijzelf op FOK! is het heel simpel… Ik praat gewoon hele tijd leuk mee maar als iemand iets doet wat niet mag dan zeg ik bijv. “Hey kun je daar eens mee kappen?”. Duidelijk dat ik dan als mod praat en niet als user.

2 likes

evt andere familie in de buurt die je kan bereiken?

In theorie klinkt dat goed, maar er zijn hier vaak discussies over de sfeer en discussies over discussies (discusception) waar @Lula aan meedoet (en natuurlijk, dat is haar goed recht!) en dan is de lijn voor mij niet zo duidelijk.

2 likes

Ik doe vaak genoeg op FOK! mee aan discussies en dan ben ik gewoon mijzelf. Denk dat mensen niet te zwaar moeten tillen aan het woordje moderator. Ze hebben ook gewoon een mening buiten hun knopjes om hé.

7 likes

Fok fok fok fok fok fok

9 likes

Ik zou me van een forum admin veel meer aantrekken. :wink:

Woho, ik had helemaal gemist dat dit forum zo groot is! Ik was op vakantie toen bekend werd dat het egf ermee op hield en dacht ok jammer maar misschien wel goed houd ik wat vrije tijd over. Guess what nee dus en de laaste weken mis ik het forum gewoon, heb ik biechten, unsuccessful adult acties, dateleed. En jullie zitten allemaal hier! Leuk, zoveel bij te lezen, en om te leren kennen. Mis ook bepaalde topics (leed dat Daten heet bijvoorbeeld) , maar die zullen vast members only zijn. Nou oké leuk weer terug te zijn, groetjes emmet van het egf

48 likes

Volgens zeg ik het er bij dat ik iets post vanuit mij als persoon als het verkeerd opgevat zou kunnen worden. En ik post zelden iets als moderator. Ja, als iemand iets simpels vraagt, maar ik bedoel ingrijpen. En ook daar is iets heel simpels voor, de afspraak tussen de admins en mods is dat die posts een kleurtje krijgen. Dus dat valt niet te missen. Heb ik overigens pas 1x hoeven gebruiken.

8 likes
  • fok
  • fuk
  • fuck
  • fock
  • fuu

0 stemmers

Fokkin’

Fack*

3 likes

Nog steeds veel zin in kerst. Kom maar door met de duizenden kcal. aan eten.

7 likes

Ze heeft alleen een broer in de buurt wonen maar die is op vakantie. Ik had eigenlijk allemaal nee-stemmers op de poll verwacht maar dat valt mee dus misschien moet ik gewoon mijn gevoel volgen en gaan.