Wat je even kwijt wilt #6

EN MENSEN! Het grootste voordeel.

Er zijn hele goede live topics van programma’s zoals boer zoekt vrouw enz. Lopen echt als een trein en verder is FOK! echt een geweldige plek voor informatie als er een ramp bezig is ofzo.

Oké dit wou ik serieus nog even zeggen want dit vind ik oprecht geweldig aan dat forum. Ik kan jullie zeker wel aanraden om eens mee te kijken tijdens bijv. BZV daar in het desbetreffende topic. Of tijdens WIDM. Denk dat er geen 1 forum is op internet waar de topics over die programma’s beter lopen.

En echt werkelijke iedere roddel of weetje die je bijv. tijdens BZV wilt weten tijdens het programma dat ga je daar 100% vinden.

9 likes

Nu heb ik FOK! genoeg de hemel in geprezen haha. Ik ga zo lekker douchen en hopen dat die klote buikpijn wegzakt.

1 like

Haha hoelang deed je daarover op EGF?

3 likes

Oh maar ik vond haar ook erg leuk en heb echt drie dagen voor ze vertrok nog een pb gestuurd of ik haar kon volgen op instagram.
Dus of ze hier nu wel of niet leest, dat weet ze.
Maar wat ik van het vertrek vind kon ik niet zeggen voor ze vertrok natuurlijk :sweat_smile:. Dat is gewoon wat ik van een bepaalde actie vind, niet van haar.

Dit klinkt echt als abracadabra voor.mij

1 like

Nou ik heb Google assistent helemaal ontdekt hoor. Ze vertelt ook allemaal interessante feitjes en grappen
En ze zingt allemaal liedjes

5 likes

Waar kun je dat zien?

Snap ik haha sorry.

Kan hij net zo goed beatboxen als Siri :smirk:

Ik een jaar ofzo lol

1 like

Ik moet weer eens mijn fok account onder t stof vandaan trekken hoor ik al

1 like

O heb t al… kijk daar nooit lol

Wat voor geluid maakt een vos?

1 like

Zoals ik al zei je moet echt de juiste topics vinden en dan is het best leuk (als het je ding is). Sommige plekken op FOK! gaan er gewoon harder aan toe, dat is een feit. Die moet je gewoon vermijden of gewoon weinig kijken.

Maar mensen zien vaak dat soort topics wel en krijgen vaak een verkeerd beeld. Want dat het kut is klopt wel maar het is zeker niet op het hele forum. Heel veel plekken zijn ze er ook best wel streng op kan ik je vertellen!

En druk gerust op de TR knop als je iets stoms ziet want wij zien lang niet alles maar halen het wel weg als we het door hebben!

1 like

Hahahah die kende ik nog niet.

Mijn god. Ik pakte net een chocoladereep waar nog een klein stukje van over was en die al 2 maanden in de kast lag. Open ik de verpakking, valt er zo’n klein wormpje uit :sob:
Echt maar eentje en verder niks te bekennen. Ik heb alle verpakkingen in mn keuken gecheckt en niks meer gevonden, maar toch vertrouw ik mn keuken nu niet meer. Ga toch maar eens kijken naar glazen potten ofzo om alles in te bewaren.

2 likes

Haha omg ik wist helemaal niet dat dat ook kon
Echt zo droog

Ah leuk de huisgenoten (stelletje) naast mij zijn er weer en rennen weer als kleine kinderen over de gang. Gelukkig gaan ze maandag weer 2 weken weg. :sweat_smile: Pff kunnen ze niet nu weggaan haha, gruwelijk irritant dit.

Als jullie ooit nog een moderator hier zoeken, bij deze bied ik mij hier ook aan.

Samenvatting

(Als ik FOK! aan kan dan is dit natuurlijk echt werkelijk niks)

14 likes

Siri kan ook rappen als je hem dat vraagt!

1 like