Wat je even kwijt wilt #6

Ik zag je staan bij ‘aan het typen’ en dacht heel even dat er nu nog een nieuw iemand kwam vragen hoe ze haar profiel foto moest veranderen. En dan nog 13…

6 likes

Dan interpreteer je dat toch echt verkeerd :sweat_smile: Ik ben nog nooit boos geworden door iets van het forum, het is “maar een forum”, zoiets krijgt me echt niet boos haha.

Ik vond het weggaan van Kae een schreeuw om aandacht en ik dacht direct: die komt terug. En nu dit. Mag ik toch delen? Ik heb de laatste tijd het idee dat je best wel vaak op me reageert om me tegen te spreken :yum: Dus misschien hebben wij gewoon niet echt een klik, je mag natuurlijk altijd reageren maar ja, we kunnen ook gewoon heel verschillend zijn en het daar soms bij laten.

2 likes

Mijn vriend had het laatst over beschuitlul, ben ik toen ook gaan googelen… :hugs:

Mensen googelen rare dingen haha

2 likes

Ik blijf toch maar hier denk ik :sweat_smile: . Maar wel leuk om te weten hoe dat forum gezien wordt door iemand die daar al langer zit!

1 like

Neee ik ben niet nieuw jongens!!!

5 likes

Ja snap ik en denk dat het voor de meeste mensen hier ook niet de juiste plek is. Ik weet en snap waarom mensen FOK! kut vinden maar ik zit er nu straks 6 jaar ongeveer dag en nacht en ik weet ook de leuke kanten. Zo heb ik ook al 400 ansichtkaarten bij elkaar gespaard via FOK! in 3 jaar tijd. Allemaal gekregen van users.

En ik ben er mod dus kan het ook niet compleet de grond instampen natuurlijk haha.

7 likes

Krijg je ervan!! Als je je profiel foto veranderd raak ik door de war haha. Misschien was je foto te groot.

1 like

Neeik ken je naam natuurlijk! Ik zag alleen je profielfoto dus wist niet dat jij het was.

1 like

beschuitlul als tegenhanger voor de tulpenkut of moet je dan spreken van een paneerkut

3 likes

Hahaha shit, ja via mijn mobiel lukt het niet dus ik doe t morgen wel even via mn laptop.

1 like

Crackerkut :innocent:

2 likes

croutoncunt. Kom maar op met die exra hits naar FF Google.

EN MENSEN! Het grootste voordeel.

Er zijn hele goede live topics van programma’s zoals boer zoekt vrouw enz. Lopen echt als een trein en verder is FOK! echt een geweldige plek voor informatie als er een ramp bezig is ofzo.

Oké dit wou ik serieus nog even zeggen want dit vind ik oprecht geweldig aan dat forum. Ik kan jullie zeker wel aanraden om eens mee te kijken tijdens bijv. BZV daar in het desbetreffende topic. Of tijdens WIDM. Denk dat er geen 1 forum is op internet waar de topics over die programma’s beter lopen.

En echt werkelijke iedere roddel of weetje die je bijv. tijdens BZV wilt weten tijdens het programma dat ga je daar 100% vinden.

9 likes

Nu heb ik FOK! genoeg de hemel in geprezen haha. Ik ga zo lekker douchen en hopen dat die klote buikpijn wegzakt.

1 like

Haha hoelang deed je daarover op EGF?

3 likes

Nou, zo interpreteer ik dat bericht helemaal niet.

1 like

Oh maar ik vond haar ook erg leuk en heb echt drie dagen voor ze vertrok nog een pb gestuurd of ik haar kon volgen op instagram.
Dus of ze hier nu wel of niet leest, dat weet ze.
Maar wat ik van het vertrek vind kon ik niet zeggen voor ze vertrok natuurlijk :sweat_smile:. Dat is gewoon wat ik van een bepaalde actie vind, niet van haar.

Dit klinkt echt als abracadabra voor.mij

1 like

Nou ik heb Google assistent helemaal ontdekt hoor. Ze vertelt ook allemaal interessante feitjes en grappen
En ze zingt allemaal liedjes

5 likes

Waar kun je dat zien?