Wat je even kwijt wilt #6

Oh mijn god mijn ergste werkgerelateerde angst is vandaag uitgekomen. Ik zei mevrouw maar het was een meneer… Het ergste is nog wel dat ik daarna bij de klantgegevens een memo zag “let op, klinkt als mevrouw maar is meneer!” :sob::sob:

27 likes

Jaa kan gebeuren idd! Hij reageerde ook niet boos ofzo, klonk alsof het idd vaker gebeurt mja ik vond het echt lullig

Ik moet mijn benen epileren, en wel nu, want ik ben een yeti.

Uitstelgedrag.

2 likes

Ik had een mannelijke collega met een vrij hoge stem die al-tijd als vrouw werd gezien aan de telefoon! Hij had verder een naam die volgens mij echt niet bij vrouwen voorkomt, klassieke mannennaam. Hoe vaak ik hem wel niet aan het eind van een gesprek de telefoon hoorde ophangen en ‘fijne dag ME-NEER’ hoorde brommen…

2 likes

Ah mijn hart breekt hiervan, zo sneu!

Als iemand interesse heeft in een NS dagretour

Jaaa heb het geverfd! Mooie kleur inderdaad. Ik vind dit trouwens echt niet donkerblond. Ik had nog een iets donkerdere kleur ook meegenomen, maar ik ben blij dat ik deze uiteindelijk heb gebruikt :slight_smile:

3 likes

Heb je even een pb gestuurd, is wat gemakkelijker :blush:

1 like

Alles goed?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

5 likes

Ah nee :frowning: Dikke knuffel :heart:

1 like

Ik heb van een autistisch jongetje geleerd dat ik niet moet vragen ‘alles goed’ want ‘hoe kan nou ALLES goed zijn juf?’. Had ie wel gelijk in!

Maar ehm, met jou? :smile:

27 likes

Nice ik heb zin in droge worst maar heb dat niet in huis… Maar ik ben nu bij mijn moeder en ze zegt net dat ze wel één over heeft.

Mijn moeder. :heart:️ Eten. :heart:

3 likes

Kan je niet vragen om een herbeoordeling van een andere tweede lezer? Het is jammer dat je (denk ik) niet je ‘toegezegde’ voldoende zwart op wit hebt. Deze situatie is gewoon echt kak. Succes in ieder geval!

2 likes

Godverdmmrrn de hond heeft gezwrmmn. Lekker getypt mam. Of zit ze ook hier🤔

9 likes

Ik wil weer gaan zwemmen, wilde hiervoor wat informatie opvragen via een formulier ‘ik heb interesse in,’ maar kreeg een mailtje dat ik nu gewoon ingeschreven ben :joy: Ach ja, nu moet ik wel haha.

3 likes

arggh zucht om die reden zou ik echt niet met autistische kinderen kunnen werken.

Maar met mij is alles goed hoor. Had gewoon zin in wat interactie met medeformmers dus heb n polletje gemaakt hi hiiiiiii

5 likes

Nou zeg, ik had afgelopen zondag afleveringen van een serie en 2 docu’s gedownload op Netflix en nu zijn ze al verdwenen?! :frowning:️ Normaal staan ze er dan 2 weken ofzo op?

1 like

Ja dat kan natuurlijk, dat je het niet herkent. Het ligt er misschien ook aan in welke topics je zit, dat weet ik niet. Van nog een aantal anderen weet ik in ieder geval dat zij de sfeer soms ook wat minder leuk vinden en zo te zien aan de hartjes op mijn bericht zijn er nog wat meer die dit zo ervaren (even ervan uitgaande dat de mensen die harten, het met mijn bericht eens zijn).

Ik vind het verder niet nodig om namen te noemen van mensen die weggegaan zijn, maar ik weet het van een aantal in ieder geval wel en ook dat het deels wel met de sfeer samenhing.

Niet om nu een wellus/nietusdiscussie aan te wakkeren (of de sfeer wel of niet minder is dan eerder) want het blijft een gevoelskwestie, maar ik vind het wel iets om even bij stil te staan. Gelukkig ervaart dus niet iedereen dit zo.

4 likes

Ik keek er de hele dag een beetje tegenop om mijn oma te bellen om haar te feliciteren voor der verjaardag. Ik vind het moeilijk omdat ze behoorlijk dementerend is. Ik kan wel vragen wat ze heeft gekregen, maar dat weet ze nu al niet meer. Ik heb mezelf even een schop onder mijn kont gegeven en net gebeld, en ze was echt heel blij en vrolijk aan de telefoon. Ze was super blij dat ik gebeld had. :heart:

Nu mijn schoonbroer nog. Onze WhatsApp gesprekken bestaan alleen maar uit verjaardagsberichten naar elkaar toe van de afgelopen 12 jaar.

20 likes

Na 700 jaar mn haar zelf geknipt te hebben ga ik nu maar even “proffesioneel” mn strooibaal laten knippen.

9 likes