Wat je even kwijt wilt #6

Zo ik heb weer genoeg geld uitgegeven. Zal thuis foto’s maken.

3 likes

Ohh liefde voor GoSupermodel! Ik mis dat forum serieus nog ooit! (Of moet dat in het opbiecht topic?) leuk om dit te lezen.

Lekker skippen hoor. Wees lief voor jezelf! Ik vind dat je het verdient

2 likes

Gatver, ik zit echt in zo’n midlifecrisis ofzo. Ik weet niet wat ik met mijn leven wil. De wereld ligt open, maar ik doe er niks mee.

8 likes

Ja was echt heel leuk! Garderobe spel mis ik ook nog hahah. En er was ook een tijd dat er gecommuniceerd werd met topictitels (of was dat altijd?)

1 like

@Lula
Ben in een dierenparkje, zien we dit:

:joy:

Edit: o, oeps. Dit moest natuurlijk in het wjekw foto topic :sweat_smile:

26 likes

Oh dat van die topic titels weet ik zo eerlijk gezegd niet haha! Wie was jij of wil je dat niet zeggen? Ben je ook naar een ‘offline’ editie geweest? Ik vond dat spel en nog een andere leuk maar weet niet meer hoe die heette :scream: Je moest mensen opmaken en aankleden voor de catwalk :nerd_face:

@Mgg oh wat leuk! Wie was jij?

HAHAHAHA.

image

9 likes

Ohh ik van de modjes daar! Ik was Jessicaat. Was jij tegelijk met Miss froggy en Lege melkfles en die allemaal?

Heeft iemand wel eens wat bij uniqlo gekocht? Is de kwaliteit een beetje oke? Er is sinds kort een winkel geopend hier en ben wel benieuwd maar als ik de prijzen zie (laag) doet t me meer aan h&m/primark denken.

Ik weet mijn naam ook niet meer, heb ook meerdere accounts gehad

1 like

Ik had precies hetzelfde toen ik ging studeren! Ga je volgend jaar de master doen? Zo niet, dan kun je ook de bachelor op de uni doen waar iedereen heen gaat (als je dat wilt) en de master aan de andere uni.
Ik vond het zelf ook wel fijn om naar een andere stad te gaan als alle klasgenoten, lekker een nieuwe start enzo. Als je meedoet met de introductieweek ontmoet je meteen veel mensen

1 like

Er is zelfs een heel topic hier over dacht ik! Zal hem even zoeken.

Edit: oh ik bedoelde deze, maar dat is niet helemaal wat je vroeg sorry!

Edit 2 misschien deze:

1 like

Heb net chocola gekocht en lig nu in bed :sleepy:

4 likes

Ligt er aan welke studie. Bij alle kleinere studies sowieso niet. Bij de grotere studies kan het misschien zo zijn dat je aparte werkgroepen hebt af en toe, maar over het algemeen volg je de vakken gewoon met alle bachelorstudenten. Is ook wel logisch want er zijn helemaal geen ‘klassen’ op de uni. Daarnaast hebben de meeste studies wel een apart introdag voor premaster studenten, dus je leert ze vast wel kennen

1 like

Ik vind de kwaliteit erg fijn. Alleen de maten zijn soms een beetje raar. Dus ik zou aanraden het wel te passen. Ik vind het vooral een fijn merk voor basics en werkkleding.

1 like

Pff dit weer. Is het koud koop ik herfst kleding, is het weer te heet voor die kleding :slight_smile:

1 like

Was GSP die website waar je ook kleding voor je ‘model’ kon maken aka tekenen met een soort ingebouwde paint? :stuck_out_tongue: Ik heb die site volgens mij maar enkele keren bezocht omdat ik zelf dollmakers maakte zoals dit hieronder :’)

11 likes

Ah top!
Ik ben namelijk ook op zoek naar nieuwe werkkleding maar wil niet al te veel geld kwijt zijn maar ook niet in vodden lopen haha.
Ik ga deze week eens kijken.

Ik vind die enkelbroeken en de overhemden die kreukel vrij zijn erg fijn. Ook de cashmere truien zijn mooi maar die zijn nog wel een beetje prijzig.

1 like