Wat je even kwijt wilt #6

Nice! haha ik hoop dat je ook een interessante ervaring hebt daar!:grin:

1 like

Mmm dat valt me de laatste tijd sowieso op bij die lays zakken, die zijn heel muffig geworden opeens

Ik heb net voor het eerst een ijsvogel gespot in het wild
Ben heel blij en enthousiast nu

17 likes

Dit was kettle! Maar super irritant, wel goede motivatie om 't niet te vaak te kopen.

1 like

Ik heb een beetje rij angst en ik zou morgen mijn zus haar auto lenen voor iets met mijn werk maar ik kan ook met iemand mee rijden en nu zit ik al de hele dag te dubben wat ik zal doen. Meerijden betekent dat ik ± een uur later thuis ben maar ik stress ā€˜m zo voor auto rijden in een vreemd auto. Whaaa error!

1 like

Ik zie net Dr Phil rappen… Am I high? hahaha

6 likes

Super bedankt voor jullie complimenten voor de jurk, heel lief. Ben toch wel zenuwachtig voor dat gala, maar dit maakt wel dat ik er zin in krijg.

@quantum
Als hij zijn vergiet maar thuislaat.

1 like

Staat je echt heeel mooi!

1 like

Hahaha hoe dan?

jaaa ze hadden een of andere wandelroute gelopen en toen kreeg ie kramp en toen kon ie het niet meer ophouden en toen zei hij opeens tegen mijn moeder ā€˜ik heb in mijn broek gescheten’

ahahaha :joy:

15 likes

http://havovwo.nl/havo/hen/bestanden/hen13it7.pdf

Deed deze tekst vorig jaar en ging bijna huilen haha. ā€œMijn zoon eet maar twee groenten en een daarvan is ketchupā€ :joy:

6 likes

Aaah nee dat lijkt me echt heeeel erg kut voor ā€˜m haha
Maar kan me goed voorstellen dat jij stuk gaat. Zou ik ook doen

haahaha stel je voor je hebt dit op je eindexamen, zou echt stuk gaan hahaha

1 like

Ik heb na 9 jaar mijn studenten-OV ingeleverd. :sleepy: Eind van een tijdperk… Mis het nu al!

6 likes

Ik heb vrijdag mijn eerste lessen van dit schooljaar en ik moet mijn boeken hebben anders mag ik de les niet bijwonen. Maar mijn boeken worden pas donderdag bij mijn ouders bezorgd top.

En toen kwam je moeder niet meer bij zeker :joy:

Ik vandaag ook :sob: na vier jaar maar alsnog

1 like

Ik heb een paar maanden terug kaartjes voor de Efteling gehaald, maar het lijkt erop dat ik ze niet meer ga gebruiken. De tickets zijn geldig t/m 11 november en waren 28 euro per stuk. Ik kan het geld goed gebruiken, dus gaat er binnenkort iemand naartoe? Je zou me blij maken door ze over te nemen. :hugs:

Ik wil eigenlijk een schoonmaakster, liefst via via, maar dat wordt hem helaas niet. Twijfel of ik er nu gewoon op marktplaats advertenties moet reageren of misschien beter voor een bedrijfje moet gaan… Als iemand een goede kent in Groningen houd ik me aanbevolen!

Gadverdamme, ik heb dymista neusspray gekregen. Het is net of ik oud bloemenwater heb gedronken :nauseated_face: