Was de hele wereld maar zoals jij. 
Heldin van de dag.
Lief!
️
nee en toen moesten ze ook nog de buurman bellen omdat hun auto aan het begin van de wandelroute stond dus die heeft er ook nog van mee kunnen geniete 
Ramon Iglesias van de Vlaamse intocht van Sinterklaas speelt in familie Kruys. Dit kan niet hoor hahaha
Ah echt lief van je! 7383648292 karmapunten! 
Wow ik heb vandaag en gisteren dit topic bij gelezen na 11 dagen vakantie en het voelde echt als zo’n finish bij een hardloop wedstrijd toen ik het laatste bericht zag. I MADE IT
Ik voel me echt @Enthusiasm nu haha
Ik zit in de trein en de conducteur kwam net langs en hij heeft mij helemaal niet gezien ofzo? Kan natuurlijk dat die ook eens iemand over het hoofd ziet, maar wel apart, nog nooit eerder meegemaakt.
Er zit ook een lieve oude meneer schuin tegenover me die net al zn pasjes liet vallen en iedereen stond meteen in de startblokken om te helpen.
️
Even spuien:
Ik ben mijn afvalpasje kwijt…perfecte timing
Ik zie net lisa van eotb bij het programma "lekker slim ", wel een oudere aflevering
Ik heb mijn oude bank aangeboden om gratis af te halen en niemand wilt hem. 
Vind het stiekem een beetje zielig, zowel voor mij en voor de bank.
Shit man, ik zag net een hele kleine mug, maar nu ben ik m kwijt. En ik weet gewoon dat ik vannacht gestoord word als ik m nu niet pak. Dus nu kan ik niet slapen tot ik m heb
Wow respect!!! Haha
Haha NU JE HET ZEGT!
Hij is een MilitaireMan dus hij voldoet sowieso aan de MM-criteria.
Ik moet uitkijken, voor ik het weet zet ik fanclubjes op touw enzo.
Haha ik heb dat ook wel eens gehad. Ik zat klaar met m’n kaartje en hij controleerde iedereen in de coupé behalve mij. Heel apart. Zat je ook verstopt of in het zicht?
Komt goed.
Ten eerste: je kunt zelf nu niets meer doen. Er wordt dinsdag naar gekeken.
Ten tweede: de huisarts gaat het onderzoeken en al je vragen beantwoorden.
Ten derde: je hebt een afspraak gemaakt bij de ha en hoefde niet met spoed naar het ziekenhuis. Is dus niks waar je je druk om moet maken nu.
Lekker uitrusten vannacht en nog een klein beetje geduld, dan weet je precies wat het is, en dat het niks ernstigs is!
Had ik laatst ook… maakte zelfs nog oogcontact met hem. Was echt vreemd.
En @Fenayi. Niet echt verstopt nee, zat in de eerste klas (met het gratis upgrade kaartje, want skeer) in zo’n eenpersoons stoel. Had ook het idee dat hij me wel gewoon gezien had, maar blijkbaar dacht hij dat hij me al gecheckt had ofzo. Zat inderdaad ook al helemaal klaar met m’n ov enzo. 
Ben al voor de tweede keer in drie weken ziek en ik ben nog wel op vakantie in Valencia… Zelfs gekotst net en ik voel me zo enorm kut 
Waarom voelen zondagavonden altijd zo kut. Voel me elke week op zondagavond weer helemaal somber worden omdat het weekend weer voorbij is en ik geen zin heb in een nieuwe week werken en studeren. Terwijl. Zondagavond duurt net zo lang als vrijdagavond en zaterdagavond en daar geniet ik wel altijd to the fullest van.
Ik heb precies hetzelfde. Altijd al gehad ook, vanaf de basisschool al…