Wat je even kwijt wilt #6

Ik kan stil juist niet vinden op iphone

Als ik dat schuifje aan de zijkant op stil zet dan hoor en voel ik niks :v:t2:

3 likes

@monkeyslut @Lentex

Ik heb nu niet zon goed licht meer, maar hier alvast een impressie (hij is donkerblauw trouwens, niet zwart)
misschien heb ik binnenkort een betere foto. Maar dit wordt dus een van de jurken

104 likes

Oh en zo gaat hij eruit zien

42 likes

Ik heb eten besteld bij de.liveroo. En normaal krijg je dan een kaart te zien met waar de bezorger is. Maar die zag ik niet dus ik ging timen en naar de voordeur toen hij er bijna moet zijn (ik woon vier hoog en moet naar de voordeur). Aangekomen bij de voordeur doet de kaart het ineens wel en blijkt die kerel nog 15 min verderop te zijn. Zit ik hier als een verklep te wachten bij de voordeur op m’n eten. Even fingers crossed dat de buren niet thuiskomen of weggaan zodat ik niet hoef uit te leggen waarom ik op de trap zit.

2 likes

Thanks!!!

@boemboem ik word dan nog getrild, maar ook maar soms. Snap sowieso geen knar van iPhone

Ja dat lijkt mij ook lastig! Vraag me af of het misschien ook moeilijk blijft als er een professional naast je zit haha. Ja! Was super bizar. We gingen met een tarot lezer/medium praten en alles wat hij zei over het leven van mijn moeder, zus en ik klopte. Het was echt bizar! Heb het ook weleens in het spirituele topic gepost :grin:. Sowieso is het een super aparte ervaring om eens een keertje mee te maken dus zou het sowieso een keertje proberen!

Mijn vader heeft gisteren in zijn broek gepoept tijdens een wandeling en de grapjes die ik hier over kan maken blijven maar komen

30 likes

Wauw!! Wat ben je knap! En die jurk is ook heeel mooi

1 like

@Damnatio damn mooi figuur heb je daarin zeg! Mooie jurk ook! :slight_smile:

2 likes

Mooie jurk en mooi figuur!

1 like

Omfg had chips gekocht als avondeten, is heel die zak een soort van muf/oud/halfzacht, alsof hij al twee weken open in een kast lag :confused: wat een kutzooi, vast een teken dat ik weer beter voor mezelf moet koken.

Is hij er al?

1 like

Te veel gegeten, buikpijn blegh :disappointed:

1 like

Ik heb wel eens een begeleide meditatie gedaan bij de fysio en daar vond ik het wel werken, misschien werkt het bij een hypnotiseur ook sneller:p

Ohhh klinkt interessant, ik heb gelijk even de agenda van beurzen gecheckt.

1 like

Een echte kopen? En dan na de kerst weg doen.

Ja dat is zeker waar ! Of misschien onder je bed bewaren? Of is daar geen plek

1 like

Ja! Al bijna eten op oleeee

1 like

Zo’n kunstboomdoos is vaak niet zo groot. Die takken worden helemaal bij elkaar gedaan. Het is wel lang genoeg iig.

1 like

Gewoon doen, dan voel je je hopelijk de rest van de avond beter!

1 like