Wat je even kwijt wilt #6

Nooihhh beste gevoelen in de wereld als je voeten zeer doen van dansen en je kan gaan liggen

Het was een mooie einde van mijn eigen gecreeerde feestweek

8 likes

Haha oke dat was een dramatisch momentje
Kende mn creditcardgegevens uit mijn hoofd, hotel geboekt, sleutel kan ik morgen komen ophalen bij een vriendin haha

En heb een heerlijke suite voor mezelf geboekt met bad en al omdat ik mezelf zo zielig vond

19 likes

Beste oplossing :pray:

2 likes

Kan niet meer uitslapenšŸ˜ž

@Zemraluani Ik wil alleen maar even zeggen dat ik het herken en je niet alleen bent.
Ik wil ook niet settlen met iemand die gewoon ā€œokā€ is. Daar word je op lange termijn niet gelukkig van denk ik.
Knuffel.

5 likes

Ik ben gewoon al bijna een uur wakker, wats deze. Heb tenminste wel wat aan mn dag zo. Maar ik ontbijt meestal buiten tot het gaat vriezen oid maar tering wat is het koud! Niet normaal meer.

Goeiemorgen allemaal! :raising_hand_woman:

1 like

@Beautician Wow heftig? Ik had trouwens alsnog de politie gebeld.

Ik ben geĆÆrriteerd want ik ben vergeten mn dalurenvoordeel op te zeggen, wilde ik vorig jaar ook al. Ik maak er niet eens gebruik van want ik heb een trajectkaart. Krijg net een mail en ben bang dat ik weer 50 euro kwijt ben aan niks :frowning:

@Zemraluani, Ik vind het best wel hard wat je zegt over die mannen. Ik geloof namelijk dat er voor iedereen iemand is. Ik denk ook dat iedereen iets anders zoekt in iemand anders en dat dat goed is, want iedereen is ook anders gelukkig.

Ik ben benieuwd hoe de man eruit ziet waar jij oud mee wil worden? Het klinkt namelijk een beetje alsof je een model zoekt die cultureel onderlegd is, een goede baan heeft, muzikaal is en galant op ieder moment van de dag. Sorry, maar die bestaat niet.

@Jetje, ik weet wel zeker dat alle vrijgezellen dit romantiseren en dan met name de mensen die nooit een langere relatie hebben gehad en dat nu wel willen. Dat merk ik heel erg aan hoe ze er over vertellen, fantaseren en aan hoe zij denken dat het werkt in een relatie.

5 likes

Waar kan je zien tot wanneer je er recht op heb? Ik heb nu bijna 5 jaar ov maar ik dacht dat ik hem toen pas in oktober kreeg dus dat ik nu nog een hele maand heb, maar nu twijfel ik. Heb al vaker duo geprobeerd te bellen maar altijd +30 min wachttijd dikke doeiiii

Als je nog geen 18 was toen je hem kreeg heb je hem pas vanaf oktober. Het gaat niet samen met kinderbijslag en die loopt af in september, daarna kan je ov recht en stufi pas ingaan.

2 likes

Ohh ja dus het klopt wel, bedankt voor je berichtje! Eind september opzeggen dus en nu nog even genieten :disappointed_relieved:

1 like

Nou ik bedoel meer dat ik veel zie in Mn omgeving dat die mannen die in een relatie zijn beland gewoon nul moeite meer doen, niet dat ze superkut geboren zijn, maar hun kwaliteit in hun relaties lijkt echt te zijn dat ze er zijn, fysiek. Ik zie zoveel totaal egoĆÆstische mannen, die veel gamen, sporten, uitgaan en hun vriendin besteden ze amper tijd aan. Of de toon waarop ze praten over hun vriendin, er spat weinig liefde vanaf. En die meisjes slikken het allemaal, worden er onzeker van maar zijn bang alleen te zijn of dat ze ā€œte oudā€ zijn of te veel hebben geĆÆnvesteerd in de relatie om het zomaar uit te naken, en hopen dat die jongen toch nog net zo leuk wordt zoals hij op het begin van de relatie was, maar dat wordt hij nooit meer. Ik zie ook de evolutie daarvan vaak, van die ontzettend ongeĆÆnteresseerde vaders, stellen die op elkaar vitten, geen ruzies met passie maar een soort doffe constante ergernis. Niks meer gemeen met elkaar, maar fysiek samen, zoals @Madrid zei twee doden op de bank, mensen die in een relatie zitten uit allerlei redenen die meer met verwachtingen van buiten te maken hebben (kinderen willen, niet in een leeg huis samen komen, financieel) en daardoor zichzelf beiden te kort doen en daardoor juist allebei de persoon zijn waar niemand van droomt om mee te eindigen. Niet dat die mensen bij voorbaat niks waard zijn, maar ze inspireren niks in elkaar, weten dat geluk iets anders is, maar hebben geen zin in de hele onderneming om het met iemand anders misschien opnieuw te proberen. Ze hebben misschien geen geluk, maar ze zijn bang dat als ze het opnieuw gaan proberen ze misschien wel met lege handen eindigen.

Ik sta al met lege handen dus ik heb dat niet te verliezen en de gedachte alleen te zijn maakt me een beetje bang, maar ik ga niet voor de makkelijkste optie, dat heb ik nooit gedaan en mensen verwachten dat nu van me, want ik word oud etc etc. En @Evi-lena ik weet dat ik geen perfecte man zal vinden, die lijkt me ook doodsaai. Ik ben zelf geen supermodel, dus dat zoek ik ook echt niet in een man. Muzikaal, creatief, het zal allemaal wel. Ik zou gewoon graag iemand vinden die ook iets in mij inspireert want ik ben verre van perfect, maar ik heb Mn kwaliteiten en die zou ik graag laten zien door iemand die dat wel waardeert.

Dit was gewoon Mn observatie na een familiedag en een avond met vrienden, ik denk heus niet dat elke relatie gedoemd is zo te eindigen. Alleen al hier op het forum lees ik over mensen die echt van elkaar houden, alles voor elkaar zouden doen en gewoon productieve positieve relaties die echt iets toevoegen, maar in Mn omgeving zie ik dat helaas amper.

28 likes

Je kan die alsnog stopzetten als het goed is. Je krijgt dan het bedrag min een maand terug (was altijf zo tenminste)

1 like

@Zemraluani Ik snap je hoor, ik word doorgaans ook niet blij van de gemiddelde man die ik om me heen zie. Eerlijk gezegd heb ik hiervoor ook een relatie met een manbaby gehad waar ik eigenlijk niet gelukkig in was maar dacht dat het zo hoorde ofzo. Daarna liep ik iemand tegen het lijf die op papier echt totaal geen goed idee was (stuk ouder, lag in scheiding, heel ander werk dan ik) en ik ben zoooo blij dat ik me toen niet heb laten leiden door wat ā€˜normaalā€™ is. Wij hebben nu een gelukkige en gelijkwaardige relatie waarin we allebei ons eigen ding kunnen doen en goed voor elkaar zijn. Kan wel janken als ik eraan denk dat ik nu met zoā€™n droplul samen zou zijn bij wie ik blij zou moeten zijn als hij een keertje iets voor mij doet. Wij zijn misschien een klein beetje familie Flodder maar we zijn wel gelukkig :joy:. Ik wil alleen maar zeggen dat het feit dat je je niet focust op (in mijn ogen) onbelangrijke dingen zoals in godsnaam maar een relatie hebben want dan kun je tenminste lekker in een koophuis gaan zitten en er een paar RGK uitpoepen er alleen maar toe gaat leiden dat je iemand vindt die Ć©cht bij je past. Jeroen uit Abcoude zoekt maar een andere vriendinmoeder.

20 likes

Thanks! Hoop het. Heb ze net een bericht gestuurd dus hopelijk kan het geregeld worden :slight_smile:

Hahahahahahahahaha ik lach zo hard over Jeroen uit Abcoude.

En idd ik heb liever ook een man die op papier misschien niks is (de enige man waar ik ooit echt verliefd op was, was dat ook maar die situatie was echt te lastig) dan precies wat je omschrijft. Thanks voor je verhaal, je verwoord veel beter dan ik wat ik bedoelde.

2 likes

Jeroen heeft wel een leuke leaseauto hoor! En als je geluk hebt past hij een keer per twee weken op jullie kinderen. Een keer per jaar gaat hij op mannenweekend waar hij een paar dagen volledig naar de klote gaat want dat mag normaal gesproken nooit van jou.

12 likes

Ik vind het wel een heel interessante discussie maar ik weet niet zeker of we die hier voort mogen zetten.
Je geeft aan dat je het vervelend zou vinden als een man zijn eigen ding zou doen zoals sporten, met vrienden op pad en die tijd niet in quality time met zijn vriendin zou steken. Ik denk juist dat als je zoā€™n vent hebt die naast de relatie verder niet veel heeft, je een relatie krijgt van stilletjes naast elkaar in het restaurant op zaterdagavond want geen andere dingen meer te doen. Ik zou t verschrikkelijk vinden als mijn partner alleen nog maar tijd aan mij zou besteden en we elkaar de hele week zouden moeten vermaken. Ik denk namelijk dat je de gezondste relatie hebt als je beide je dingen naast je relatie hebt waar je gelukkig van wordt en dat het dooie naast elkaar op de bank juist komt doordat zoā€™n man niks meer onderneemt met vrienden en niks meer geeft om zijn uiterlijk dmv sporten.

6 likes

Even iets stoms. Gisteren was ik naar een festival met oa een vriendin en haar vriend. We waren allemaal niet meer echt nuchter en ik was gewoon aan het dansen. Op een gegeven moment voelde ik opeens armen om me heen en knuffelde zij en haar vriend mij, maar toen opeens kneep hij in mā€™n kont.
Ik heb toen niks gezegd ervan, maar nu twijfel ik dus of ik het alsnog ga zeggen tegen haar. Want ik vond het niet okƩ dat hij dat deed. Zal ik het alsnog zeggen of hierbij laten?

1 like

Ik denk dat je Mn post totaal verkeerd interpreteert, ik ben al super lang single, ik leef al jaren alleen en ben in totaal in verschillende trips bijna 1,5 jaar van Mn leven alleen op reis geweest. 24/7 met iemand samen zijn is mijn letterlijke nachtmerrie.

Wat @grace omschreef bedoel ik.

9 likes