En @Fenayi. Niet echt verstopt nee, zat in de eerste klas (met het gratis upgrade kaartje, want skeer) in zo’n eenpersoons stoel. Had ook het idee dat hij me wel gewoon gezien had, maar blijkbaar dacht hij dat hij me al gecheckt had ofzo. Zat inderdaad ook al helemaal klaar met m’n ov enzo.
Ben al voor de tweede keer in drie weken ziek en ik ben nog wel op vakantie in Valencia… Zelfs gekotst net en ik voel me zo enorm kut
Waarom voelen zondagavonden altijd zo kut. Voel me elke week op zondagavond weer helemaal somber worden omdat het weekend weer voorbij is en ik geen zin heb in een nieuwe week werken en studeren. Terwijl. Zondagavond duurt net zo lang als vrijdagavond en zaterdagavond en daar geniet ik wel altijd to the fullest van.
Ik heb precies hetzelfde. Altijd al gehad ook, vanaf de basisschool al…
Ik doe telkens heel sporadisch make up op omdat ik er sommige dagen zin in heb, en andere dagen niet. En dat verwart mensen zo ontzettend haha. Nu was er gisteren een klant die serieus zei:
’ Ik moet het nu toch echt vragen, sorry als het persoonlijk is, maar ik lig er wakker van, ik kan niet slapen. …Waarom jij sommige dagen zware make up? En andere dagen helemaal niks? Is het de ene dag feest en de andere niet? Wat is het? Ik MOET het weten’. hahaha sowieso hebben mijn collega’s al exact hetzelfde gevraagd het is echt een soort enigma voor ze ofzo haha. En ik snap het ook wel, maar hallo ik heb echt geen zin en energie om dat elke dag te doen fuck dat
Haha dit heb ik ook vaak. Ik ga vaak ook of all the way of niks en mensen vinden dat blijkbaar maar gek
Haha idd mensen kunnen het echt niet verwerken lijkt wel. Sorry hoor maar gemiddeld ben je er toch wel een half uur mee bezig en soms blijf ik liever in mijn nest liggen dan dat ik dat doe. Ook maken contactlenzen het vaak niet makkelijker. En als ik mijn bril wil dragen vind ik het sowieso nutteloos om make up op te doen, maar ja dat ben ik dan weer haha.
Morgen mijn eerste werkdag. Heb er wel zin in omdat ik benieuwd ben naar de bewoners maar zou het liefst de tijd even vooruit spoelen, dat onwennige in het begin is zo vervelend.
Mweh morgen zou ik anders op vakantie gaan met mijn ex. Is wel even een pijnlijk besef momentje. Ik had er zoveel zin in. Keek er echt naar uit.
Succes en veel plezier!
Succes morgen!
Ik lig lekker in bed heb het zo koud. Morgen eerste dag nieuwe stage
Zoveel nieuwe dingen bij iedereen morgen! Ik begin morgen ook weer met m’n master na een mega lange vakantie periode en ik vind het zelfs een beetje spannend. Succes allemaal
Ik begin morgen weer met lesgeven. Heb echt tyyyyyfus veel tijd gestoken in de voorbereiding. Ben dood.
@Karl_Lagerfeld veel plezier met je nieuwe baan!
Succes en veel plezier allemaal! Zoveel nieuwe starten!
Ik heb morgenvroeg rijexamen, dus ik hoop dat ik niemand van jullie omver knal
Huh, mijn camera en speaker kunnen prima instastories en snapchat aan hoor haha
Normaal gaan mijn vriend en ik elk jaar op mijn verjaardag samen uit eten (en ook op die van hem natuurlijk)
Ben nu bijna jarig en had er helemaal op gerekend enzo.
Nu is hij begonnen met zijn nieuwe baan en hoort hij 2 weken van te voren dat hij dan naar een beurs moet in Duitsland (met overnachting)
Hij vond het heel kut om mij teleur te stellen zei die en ik heb gezegd dat ik het niet heel erg vond want ik ben super blij dat hij eindelijk een baan heeft enzo maar eigenlijk vind ik het best kut want nu zit ik dan alleen op m’n verjaardag.
Meh
Dit had de mooiste week van mn leven moeten worden, godverdomme.
De “in app” camera’s doen het bij letterlijk iedereen die ik ken met een android slecht.
Het geluid van video’s van festivals of concerten ook echt niet om aan te horen, puur gekraak. Bij verschillende soorten Samsungs en Huaweis en Motorola’s. Kan zijn dat die van jou het doet maar daarmee ben je volgens mij meer een uitzondering op de regel
Mijn Huawei (heb hem nu in gebruik als werktel) maakt met de camera app trouwens echt ziek mooie foto’s, ook met focus etc. Dus ik neem hem nog wel eens mee - puur als camera. Maar op snapchat en instagram was dit dus echt niet terug te zien.
Ik ga mijzelf maar opvrolijken met het nieuwe liedje van Panic! Wel jammer dat ze compleet anders zijn geworden qua muziek. Toen ik nog een emo was waren hun ook emo’s hehe.
En Brendon is knap.