Ja ik heb al wat mensen gevraagd alleen de meesten kunnen nu niet (meer) omdat ik al had gezegd dat ik dus weg ging
Ik vier het 2 dagen later wel voor meerdere mensen maar alsnog vind ik het zegmaar kut om op de dag zelf niemand te zien zegmaar
Ah oké. Nou ja ik vind filmpjes van concerten/festivals toch altijd oninteressant eigenlijk, misschien dat het me daarom nooit is opgevallen haha
Prachtige jurk inderdaad! Mocht je nog Zweedse-gala-tips willen, ik ben er bij een aantal geweest en heb op een aantal gewerkt dus kan wel een tipje van de sluier oplichten hoe het er (waar ik woonde iig) aan toe gaat!
Oh heeel graag. Held, nu al!__
Ik had vandaag bij mijn bijbaantje pauze met mn twee knapste collega’s, was wel een leuke pauze
Wat is er?
Ik zou morgen anders een week op vakantie gaan met mijn ex. Mijn eerste vakantie sinds 12 jaar, mijn eerste vakantie met een vriendje. Maar het is een week terug uitgegaan. Daarbij komt sowieso nog eens dat ik dit weekend niks goed lijk te doen en het mij allemaal even teveel begint te worden nu.
Dit is echt epic
Ah nee wat rot. Misschien kan je alsnog iets doen om jezelf te verwennen, al is dat niet hetzelfde als een vakantie.
Over een half uurtje is het weekend voorbij, dan kan je weer met een nieuwe start van de week beginnen! Wees lief voor jezelf
Morgen gaat het vast wel weer beter hoop ik. Moet gewoon proberen even wat leuks te gaan kijken en stoppen met emo muziek luisteren.
Ik zal je morgen even een pb sturen!
Ik zou moeten slapen maar lees biografieen van rescue huskies.
@boemboem ik heb sinds een tijdje de normale huawei p20 en heb echt nog een haat/liefde verhouding met de camera. Vind er vaak zo’n neppig laagje overheen zitten, zelfs met ai modus uit
Ik heb gister met mijn nichtje vet leuk op zo’n groot springkussen die in de grond zit gesprongen, maar ik heb sinds vanmiddag echt super last van mijn billen en stuitje. Keek vanavond in de spiegel en ik ben gewoon blauw. En nu lig ik wakker van de pijn.
Ah wat kut he, helaas weet ik ook hoe naar hypochrondrie is. Voel met je mee, heel veel succes tot je afspraak!
Weet even niet wie mij had geantwoord. Maar rtlXL heeft een mooie compilatie gemaakt https://www.rtl.nl/video/ec101468-795e-3724-51ee-dfdab47f0e5a ‘hoe vind je m?’
Disclaimer: niet kijken als je niet van flauwe moppen houdt
Weet iemand nog films zoals Bridget Jones en The Holiday?
Kan niet slapen vanwege stress. Moet morgen meerdere instanties/bedrijven bellen om te zorgen dat ik volgende week gewoon kan beginnen aan mijn nieuwe functie maar door iets stoms waar ik zelf zo goed als geen invloed op heb kan dat misschien niet en dat zou echt zooo kut zijn… sorry beetje vaag verhaal ivm herkenbaarheid, maar als jullie morgen voor me willen duimen zou dat heel lief zijn
Wakker geworden door mn kat die moest poepen
Slaap where u at??