Wat je even kwijt wilt #6

Tijd om eens te bestellen dan.
Tokoyoto word hem niet meer :face_vomiting:

Hier is ie!

Door jou durf ik ook niet meer bij tokyoto te bestellen :weary: gelukkih is I love sushi ook lekker!

Thanks!
Eens even kijken op thuisbezorgd.
Toch handig zo een ‘buurvrouw’ :wink:

1 like

Photoshop :stuck_out_tongue_winking_eye:

@Enthusiasm, Ananas is morgen weer terug van haar zelf aangevraagde ban :joy:

7 likes

Hahaha ik was vergeten wat ik had gepost en dan dit als antwoord ik dacht wtf is dit heb ik wat in een andere taal ofzo gepost hoe is dit een reactie op iets wat ik gezegd heb?! Maar aha zo heet het bed dus
Oké heb ff opgezocht en denk dat hij wel makkelijk is.
Mijn Ikea truuk is: rustig blijven.
En ik heb eeeeecht al veel gebouwd, complete elvarli kasten, drie bedden maar ook simpele dingen zoals banken en bureaus. Alles kan als je maar rustig blijft en er van uitgaat dat het gewoon kan en past en goedkomt en niet kwaad wordt op “dingen”. En alles eerst NEERLEGGEN ZOALS OP HET PLAATJE. Dus check check of alle gaatjes en richeltjes dezelfde kant uitliggen voor je je hoofdeinde en je voeten eind hebt gemaakt of andersom en alles hebt vastgeschroefd en er dan achter komt dat je de bevestigingsbeugels nu niet kan vastschroeven en je alles weer los moet schroeven. Maar als dat wel gebeurt: rustig blijven en alles met een glimlach weer los schroeven. Het is namelijk niet de schuld van dat bed.

9 likes

Eergisteren pizza, gisteren chinees en vanavond patat halen. Lekkerrrr

1 like

ik had vandaag deze jumpsuit aan en daar kan eigenlijk geen bh onder. Dan komt hij aan de voorkant en zijkant er helemaal bovenuit. Dus k dacht ga wel zonder, maar ik had me toch de hele tijd stijve tepels erin. Jennifer Aniston was er niks bij. Toen maar wc papier voor m’n tepels gepropt maar dat zat a relaxed en het jeukte. En nu zijn m’n tepels geïrriteerd. Ik denk dat ik maar van die achterlijke tepelplakkers ga aanschaffen.

8 likes

Ga naar de HEMA, dan krijg je een gratis tompouce!

1 like

Ga je in Parijs werken?:slight_smile:

1 like

eeeetuuuuhhhhhhh

20 likes

Lijkt me een hele toffe ervaring. En als je het nu kan gewoon gaan. Al is het maar voor een korte tijd!

( en een goede slaapbank nemen want ja als je er gaat wonen dan kom ik wel een keertje slapen haha)

4 likes

Butterchicken? :blush:
Dit is echt het enige gerecht waarvoor ik heel soms nog kip accepteer in Mn eten, haha. Zoooo lekker.

2 likes

2 persoonsslaapbank graag :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

@Amphitrite Als je het wilt, gewoon doen!! Jouw leven, jouw keuzes

2 likes

Ik heb op nee gestemd want ik houd niet van Frankrijk maarja dat is persoonlijk. Dus veel heb je niet aan m’n stem.

1 like

Wat kan je allemaal open zetten? Gewoon alles open zetten. Of ventilator enzo aan ze houden niet van wind. En rustig blijven

Dan absoluut doen! Superleuke ervaring lijkt me dat :slight_smile:

Je kunt ook een wattenschijfje op je tepels plakken en die vast tapen met normale tape

1 like

Ja!
Zo lekker :drooling_face:

Ik had echt een grafhumeur maar ik heb net frietjes gegeten en nu is alles weer goed. Wat is het toch fijn om een simpele ziel te zijn :heart:

12 likes