Smakelijk!
Thanks!
Ik zit te twijfelen of ik nog een keer opschep.
Heb nog veel over
Doen!
En de rest voor morgen bewaren
Hebben jullie ook een doos met herinneringen? Bij mij zit er van alles in.
Was ergens naar aan het zoeken en ben nu helemaal nostalgisch al die dingen aan het bekijken
Kut man, zit t weekend te azen op wat producten die vanavond onder de ā¬10 zouden komen en nu is 1 van die items niet meer op voorraad maar hij zit wel in mijn mandje.
Als webshops zo kut werken ben ik er al helemaal klaar mee en nu heb ik maar heel mijn bestelling geannuleerd. Scheelt weer geld
Haha mijn leven dit.
Rituals heeft tegenwoordig ook kleding, ik zag daar laatst een pyjamabroek die zoooo zacht en chill was, misschien kan je daar je bonnen aan kwijt!
Ik haaaaat rituals ook. Alles daar heeft die typischsy rituals geur en die vind ik zó goor. Je kunt wel je bonnen gebruiken voor cadeaus voor anderen want verder houdt iedereen van rituals!
Is er eigenlijk een Arnhem topic op dit forum? Of komen er te weinig forummers uit Arnhemā¦
Heerlijk toch Jij mag nu sowieso even alle frietjes van de wereld eten! Hoe gaat het inmiddels met je?
Ik zit toch veel op dit forum maar ik heb even gemist waarom iedereen ineens een naam in zān posts verwerkt? Nou ja niet iedereen maar ik zie het veel
Ik heb morgen een bezichtiging voor een sociale huurwoning en dit is de eerste keer en heb geen idee hoe zoiets gaat kleine kans dat ik hem krijg maar is opzich wel goed zodat ik een idee heb van hoe of wat. Hoop dit jaar nog een plekje te hebben want wil zoooo graag het huis uit
Dat is als grapje, rumag doet dat ook. Bijv als iemand in de kantine tegen je zegt dat je veel eet en als je dan antwoordt in je hoofd āhou je bek LISAā
Harry Potter luisterboeken, als je er van houdt, hebben mij echt flink geholpen met Engles!
Harry Potter heb ik niets mee, maar een luisterboek is een goed idee Ik ga binnenkort even naar de bieb waar ik toch al een abonnement op heb. Thanks!
Heb jij echt patisseriebloem gebruikt of iets anders? En wat voor nootjes?
Zo. Een avondje stappen in Delft is goed voor je ego/zelfvertrouwen (en voor je kater!). Heb zelfs aanstaande dinsdag een date 'gescoord:
Ja klopt alleen de kleding is echt prijzig vind ik. Ga maar eens in de winkel voelen dan want zo online lijkt het niet veel bijzonders
Zo geen zin in morgen⦠vakantie voorbij, scholen die weer beginnen. Heb echt even een dipje.
Ja mijn moeder (werkte bij zelfde bedrijf) heeft de hele badkamer vol staan en geurkaarsen en parfum en ik gebruik het wel maar vind het het geld niet waard. Denk dat ik het inderdaad anders gewoon bewaar voor kerst of aan iemand geef
En ik had gewoon liever een fashioncheque gehad