Wat je even kwijt wilt #6

Ik ben in Schotland en versta echt niks van wat iedereen hier zegt. Dus ik liep net buiten en dacht, ik ga even oefenen en mensen afluisteren om te kijken of ik ze versta.
Ik liep achter 2 jongens en kon er echt geen kaas van maken, dus ik dacht, pfff ik ga hier nooit een normaal gesprek kunnen voeren…
Luister ik nog even goed, praten ze gewoon Nederlands :joy: Het was vrij plat Brabants, maar ik kom ook uit Brabant, dus snap niet wat er in mn hersens gebeurde…

54 likes

Meestal rond dit tijdstip als ik alleen thuis ben zit ik zo levenloos met mijn laptop en telefoon in bed, en dan open ik op een gegeven moment zonder dat ik het door heb Facebook op mijn laptop, terwijl ik er op mijn telefoon al doorheen aan het scrollen ben. Zó hersenloos scrollen. Oké tijd om te slapen

3 likes

Ik moest net heel hard huilen om een shirtje.

Eindelijk had ik mezelf overgehaald dat ik een bepaalde dure blouse mocht kopen. Heb m één keer aangehad en toen heeft mijn man m te heet gewassen. Doei 80 euro :cry:.

En ik weet dat het maar spullen zijn enzo, maar echt GRMBL.

Uitlachen mag… ik snap zelf ook dat dit echt een first world problem is!

2 likes

Ik zou ook huilen hoor!
Als ik terugdenk aan al mijn mooie spullen die ik ooit kwijt ben geraakt of kapot zijn gegaan (ik ben nogal onhandig) doet het altijd nog een beetje pijn, hoe lang geleden het ook is.

Waaaarom ben ik alwéér zo vroeg wakker? Slapen deze week is echt een drama :sob:. Ben steeds zooo moe en of ik nou om 21/22 of 00u naar bed ga, het maakt allemaal niks uit, slaap toch mega slecht.

Wat is dat schrikken zeg! Fijn dat er niemand gewond is geraakt. Een ongeluk zit in een klein hoekje. Kan me voorstellen dat je nu alles gaat analyseren, wat had je anders kunnen doen etc, logische reactie!

Neem vooral ook je tijd en rust om even bij te komen. Is niet niks, zo’n ongeluk. Hopelijk kan je vannacht n beetje slapen! Sterkte.

2 likes

Ik ben zo moe… Sinds mn vriend/ex en ik uit elkaar zijn weet ik het allemaal soms even niet meer. Liefdesverdriet is zo kut :sleepy: hoe kan het na 5 jaar zomaar klaar zijn, hoe kan iemand na 5 jaar zo erg veranderen :tired_face: doet zo’n pijn en mn ogen zijn gezwollen en moet zo werken :tired_face:

3 likes

Te weinig deze week…
Vandaag nog even relaxt met de kinderen en dan om half 5 borrelen. En een rustig weekend gelukkig, dus komt goed <3

@Eddie Beterschap :heart:

2 likes

Ah lieverd, super heftig. Maar je hebt gedaan wat je kon. Je kon verder niks doen.
Hopelijk heb je een beetje oké geslapen :heart:

1 like

Ooh het heeft idd zo erg geonweerd hier. Het enige fijne vond ik dat voor mijn gevoel mijn wekker al bijna ging en toen bleek het gelukkig pas 3:40 te zijn

Haha jemig, dag #2 van het nieuwe schooljaar en wie besluit om maar lekker thuis te blijven? :roll_eyes: :raising_hand_woman:

1 like

@Noomie Bij mijn vorige woning had ik ook een campuscontract en daar mocht je nog een jaar wonen nadat je was afgestudeerd, dus ik zou dat eerst even checken!

1 like

Zo gisteren tot laat getraind en nu ben ik natuurlijk moe. Word een lange dag.

Aah, snap wel dat het heel kut voelt. Over het algemeen hecht ik geen waarde aan spullen, heb er alleen een hekel aan als er iets stoms gebeurt. Zo kan ik het nog steeds niet verkroppen dat ik ooit mijn Chanel oorbel ben kwijtgeraakt op weg naar de Chanelwinkel om oorbellen te kopen. Ik heb die ene oorbel ook gewoon nog steeds ergens liggen als ik even een rotgevoel nodig heb.

Ik wil iemand laten weten dat afzeggen op de tijd dat je hebt afgesproken niet ok is. Op een rustige, niet aanvallende manier. Diegene heeft mij gister na het afzeggen nog ge-appt met een uitleg en een sorry. Ik wil niet reageren met: het is ok (passief agressief) of: geeft niks, volgende keer beter (ik vind dat het wel geeft). Hebben jullie suggesties over wat ikkan terugsturen?

Kan je je eigen niet ziekmelden? Soms heb je gewoon even een dagje nodig om emotioneel te ontladen. Of juist opladen. Heel veel sterkte nog, is gewoon kut :heart:

1 like

Misschiet iets van “ik snap dat er wat tussen kan komen, maar ik ervaar het als onprettig als je zo laat afzegt. Ik zou het prettig vinden als je dat eerder doet zodat ik nog iets aders met mijn avond kan doen” ?

2 likes

Ik vind het heel vervelend dat je op deze manier hebt afgezegd.

1 like

Heb op mn werk wel afleiding, dus ik ga wel gewoon. Wil ook niet dat alle collegas het weten en ben bang dat ik dan vragen krijg :sleepy: t komt allemaal wel goed, maar ben mn leven nu een beetje zat ughhh

1 like

Waarom wil je niet dat je collegas dit weten? Kan me niet voorstellen dat zij hier geen begrip voor zullen tonen.