Jaa vooral als je een hoesje hebt! Zo ranzigđ. De telefoon van mijn vriend stinkt gewoon compleet naar rook.
Ah en je hebt nog wel zo lief op mij gereageerd in het sollicitatietopic vanochtend! Dankzij jouw schop onder mn kont (die wss niet eens zo bedoeld was maar wel zo aankwam) heb ik vanmiddag ook een sollicitatie verstuurd! Het begin is er!
In geen één browser? Bij mij doet om de één of andere vreemde reden de RTL site het niet in Chrome, de browser die ik standaard gebruik, maar in Edge doet hij het wel gewoon!
ik heb echt het idee dat ik mijn tijd verdoe met sollicitaties, er is allang iemand die baan beloofd en ze zetten alleen nog een vacature online voor de transparantie ofzoâŠ
Oh ja ik bedoelde de schop onder mn kont op een positieve manier he, was precies wat ik even nodig had om een drempel over te komen.
Ben blij dat je er zelf ook zoveel profijt van hebt gehad, ik duim voor een positieve reactie voor jou! 
Ik vind mn nieuwe werk echt heel leuk
Ik heb alleen zoân honger telkens als ik thuis kom 
Fulltime werken en studeren ernaast is wel ook echt heavy. Heel knap van je
Vraagje!
Ik moet een elektrische kookplaat gaan kopen omdat ik in mijn nieuwe huis geen gasaansluiting heb. Ik heb alleen mijn hele leven op gas gekookt dus ik heb geen idee waar ik op zou moeten letten.
Heeft er iemand hier ervaring mee? Stel dat ik bij een kringloopwinkel voor niet al te veel geld zoân ding koop:

Is daar dan een beetje fatsoenlijk mee te koken? Ik houd echt heel erg van koken dus ik wil eigenlijk iets wat net zo prettig werkt als gas.
Of zou ik beter voor zoiets kunnen gaan? (Dit is niet zo goed tweedehands te vinden, en is bovendien nieuw ook een stuk duurder dan zoân kookplaat als hierboven.)
Edit: Ik zie dat je ook nog een verschil hebt tussen keramisch en inductie, nu weet ik het helemaal niet meer.
Het lijkt nu alsof hij is moeten stoppen voor jou⊠denk dat dat nooit een goede motivatie is voor het stoppen van een verslaving
Heb ik ook (meestal), en dan is het net een uurtje of 1,5/2 voor ik ga eten dus te kort om echt uitgebreid boterhammen te smeren ofzo maar te lang om te wachten. Dus hiervoor heb ik nu altijd bananen in huis haha, vind ik echt het perfecte voer voor dit soort momenten.
Ik ben zo moe dat ik zelfs geen energie meer heb om mân kleren uit te doen, make-up eraf te halen en tanden te poetsen
En bedoel je dan zo één als het bovenste plaatje?
Als je al in bed ligt lekker blijven liggen. Als je op de bank zit NU opstaan want dit wordt elke minuut erger.
Inductie is als je het eenmaal gewend bent superfijn, de plaat zelf wordt nagenoeg niet heet en het schoonmaken is in 2 seconden gepiept met een doekje, zalig.
Maar het is wel heel duur en als je nog veel pannen hebt is de kans aanwezig dat die niet geschikt zijn voor inductie en dan moet je die ook nieuw.
Dus dan is keramisch een makkelijkere oplossing. Die wordt wel warm, maar is best goed te regelen, nogmaals, als je eenmaal gewend bent 
Oja inductie is aanzienlijk zuiniger dan keramisch koken, maar volgens mij is keramisch en elektrisch koken min of meer gelijk qua verbruik 
Ik moet poepen maar lig zo lekker in bed
@Eddie Goed dat je toch naar je intuĂŻtie geluisterd hebt, in het vervolg heb je dus geen reden om aan jezelf te twijfelen! Hoop dat je je snel beter voelt! xx
Haha pff ja ik viel net al half in slaap op de bank maar zat nog een beetje te werken
Ik ga nu echt want anders word ik hier morgen vroeg wakker 
Gadverdamme ben net aangekomen in de luchthaven en het STINKT ZO ERG. Naar rotte/dooie vis ofzo
In heel de aankomsthal. Als mân koffer er niet snel is ga ik over mân nek
Awh neem je wel je rust? 
Thanks voor de reactie, @Rozevarken, @Totoro en @anon31745129 ook!
Ik denk dat ik maar eens ga kijken of ik zoân keramische plaat tweedehands kan regelen. Ik bedenk trouwens me ineens dat ik ooit op vakantie een keer op inductie gekookt heb en dat dat eigenlijk best fijn werkte. Maarja, ik heb geen geld voor Ă©n zoân dure plaat Ă©n dan ook nog eens nieuwe pannen erbij.