Wat je even kwijt wilt #6

Hahaha dikke party op een doordeweekse donderdag zo :joy:
Dank!!

1 like

Ik dacht 10, in maart 2019 studentenwoning uit en per januari 2020 naar een huis kunnen kijken? Nu weet ik ook niet meer of dit klopt haha

Oh of het is per januari 2019 naar een huis kunnen zoeken en als dit niet binnen twee maanden kan (klinkt wel bizar te snel) dan vanaf maart 2019 tot het moment van de sleutel wanneer dat ook is moeten overbruggen.

Kunnen de @moderators niet gewoon je naam veranderen?

3 likes

Ik voel me ook al een beetje kut vanavond, zo’n bleh gevoel. Ik haat het dat ik nu al ga nadenken over de toekomst en dat alles zo onzeker is en blablabla

1 like

Dat kan idd @anon26776401. Laat via pb maar even weten wat je wilt. Als je met een schone lei qua posts wilt beginnen kan dat natuurlijk ook.

1 like

Ik weet niet in welke stad je woont, maar bij ons zijn ze niet heel streng met het campuscontract (of dat een goede zaak is is natuurlijk maar de vraag). In mijn complex wonen meerdere mensen die al lang afgestudeerd zijn maar bij wie ze dat niet gecontroleerd hebben.

1 like

Ruilen? Dan kan ik mn koekjes moment tenminste hebben :frowning:

1 like

Ik moet morgen naar de tandarts. Net heel schijnheilig met 2 houten tandenstokers en 4 van die rubberen stokers alles mega goed schoongemaakt. Morgen ochtend weer en dan hoef ik hopelijk weer een half jaar niet.

9 likes

Ben bij Mn broer, heb hem ff heel veel nieuwe koekjes laten kopen omdat ik alle nieuwe Ah koekjes wil testen.

6 likes

Ik haat mijn fakking opleiding, ze doen werkelijk waar alles verkeerd en nu, begin jaar twee, kom ik er achter dat ik het wrs helemaal niet verkort kan doen. En dat is precies de reden waarom ik deze opleiding gekozen heb, die ook nog dik een uur reizen voor me is. Alle reden om er de brui aan te geven en in februari in m’n eigen stad te beginnen! Klojoooooo’s. En ook reden genoeg om zo nog even een snackje op centraal te halen.

3 likes

Bij ons moet je gewoon vooral nergens iets zeggen. Soms worden er wel controles gedaan en als dan blijkt dat je niet meer studeert moet je er wel uit, maar zijn ze alsnog coulant. Een vriend van mij (die in een ander complex woont dan ik) studeerde al een poos niet meer, werd maanden later gecontroleerd en kreeg toen nog eens zes maanden om iets anders te zoeken! Maar het zal vast per stad / organisatie verschillen.

1 like

Ja inderdaad, ik vraag me ook altijd af hoe dat komt. Misschien door vermoeidheid ofzo? Morgen voelen we ons vast beter, knuffel!

1 like

Oh, dat zou ideaal zijn. Succes!

1 like

Ah ik snap het, ja! Pin me er niet op vast maar ik heb ook wel eens gehoord dat als je gecontroleerd wordt, dat je vanaf dat moment dan een half jaar hebt om eruit te gaan, dus stel ze komen in december ineens controleren en komen erachter dat je er onterecht woont, dan heb je tot juni om iets te vinden. Maar misschien klopt dit niet!

Ik ben mijn tijdens mijn studie jaren nooit gecontroleerd, maar voor ik verhuisde (ik ging er voor het einde van mijn toegestane tijd uit) ineens wel, toen moest ik bewijs van inschrijving opsturen.

Je moeder klinkt dan inderdaad wel als goede oplossing :slight_smile: Ik zou net als je kat gestresst wordenvan heel vaak heen en weer verhuizen :stuck_out_tongue: Het vervelende van een huis kopen is precies dat je niet weet op voorhand hoe lang dat gaat duren, maar zodra je wél al een huis hebt is het aftellen naar de sleutel denk ik meteen al minder erg :slight_smile: Hoop dat het snel gaat :slight_smile: Succes!

2 likes

Lief, dankjewel!

1 like

Whats up
Edit : Ik heb het gelezen. Veel luf voor jou :heart:

@Lentex jij mag altijd komen klagen zonder je daar schuldig over te voelen!

@Sabr ik heb nog niet alles gelezen maar heb je je kipkluifjes besteld?

2 likes

Ahhw beterschap totsi :heart:

2 likes

@Eddie beterschap! Hopelijk kan je snel naar huis

1 like

denk aan je <3

1 like

Heel veel succes!!!

Bij mijn studentenhuisvesting zijn ze daar niet al te streng op, als je aangeeft wat de reden is dat je langer wil blijven en dat je met een paar maanden er wel uit kan zijn ze wel coulant. Dus zou dat zeker proberen!
Een vriendin van me had zelfs nog een keer uitstel ivm met uitstel oplevering nieuwbouw en dat was ook geen probleem.

2 likes