Wat je even kwijt wilt #6

Hout is gewoon rot

3 likes

Love studentenhuizen. Ik heb nog nooit een studentenhuis meegemaakt wat geen drama had

Ik zou graag wat meer geld uitgeven aan mezelf/mijn uiterlijk omdat ik merk dat ik toch wel heel erg gelukkig wordt van mn mooie nagels en mn nieuwe huidproducten en mn mooie nieuwe lipstick. Maar tegerlijkertijd ben ik ook zo ontzettend slecht in geld uitgeven aan mezelf, en heb ik net 2 zware financieele (wel toekomstige) tegenslagen gehad :frown:

2 likes

Omg ik ben echt zo fucking lomp.
Ik had een glazen waterfles met een leuke print op besteld. Gisteren gekregen. Ik doe hem vandaag in mijn stoffen tas (er zat niks anders in). Ik buk daarjuist in het station even, valt die stoffen tas van mijn schouder op de grond. Glazen fles in 100 stukken :cry:
Ik snap serieus niet hoe ik dit doe??? Ik heb dat ding 1 uur bij me gehad en het is al kapot. Geen glazen flessen meer voor mij…

1 like

Ahhh wat zonde!

1 like

heftig!

Ik heb vannacht gedroomd dat mn auto gestolen werd
Scheet ik toch even in mn broek van haha werd zwetend wakker :redface:

Omg doet me denken aan die keer dat het plafond in mijn kotkeuken was ingestort. Heb ik toen op egf geplaatst paar jaar geleden :stuck_out_tongue: was ook van hout en door waterschade is het ingestort… echt heel bizar!

2 likes

Is toch al bijna 2 jaar geleden ondertussen! Als jullie willen, zoek ik graag nog eens de foto terug haha is echt een bizar zicht.
Afgelopen jaar is de keuken wel onder water gelopen, ook een mogelijkheid dat je dat op mn insta stories gezien hebt :joy:

6 likes

Pff wat stom weet ze niet dat die vakantie voor jou best een big deal is?
Anders gewoon droog je verhaal vertellen hoor

1 like

Pff gemeen van haar. Ik zou zelf ook over haar verhaal heen praten. Lief dat je dr wilt helpen maar laat dr niet ove rje heen lopen he.

1 like

Wat goed dat je gelijk weer gaat rijden! Kan me voorstellen dat het eng is, maar hoe sneller je weer gaat rijden hoe makkelijker het is.

Dikke knuffel!

1 like

Maar echt. En dan thuis oefenen voor de spiegel en dan oh als ik zo kijk val het wel mee… Not

1 like

Hahahaha precies dit. Als ik ooit een crimineel word gebruiken ze gewoon mijn pas foto.

1 like

Hahahhaa ja dat weet ik nog! En iemands wc een keer

1 like

Ik vind het vrij schokkend dat er in mijn studieboek expliciet bijstaat dat een huwelijksgemeenschap enkel kan plaatsvinden tussen man en vrouw.

1 like

Ah dit kan echtniet zeg. Wat slecht. Doet me denken aan de tijd dat ik op het Leidse woonde en die badkamer :crying_cat_face: overal schimmel etc. Hopelijk wordt er snel iets aangedaan.

Het is de herziene druk van 2018. :no_mouth:

Ja precies! Zonder man en vrouw is het prima te begrijpen.

1 like

Omg ~trotse zus~ hiero m’n broertje van 18 heeft zn eerste byredo parfum gekocht
Eindelijk luistert hij naar me

9 likes

Al de tweede keer dat ik in de trein zit en een huilend meisje/vrouw zie, weet nooit wat ik moet doen. Heb geen zakdoekjes of water oid wat ik kan aanbieden en beide keren zagen ze er niet uit alsof ze wilden praten. Dus probeerde ik maar lief te kijken, maar weet echt niet goed wat ik anders zou kunnen doen.

1 like