Deze week was mijn eerste werkweek bij mijn nieuwe werk. Tot nu toe we goed gegaan, eerste indruk is dat de collega’s ook aardig zijn maar goed heb nu alleen nog maar trainingen dus hoe ze echt zijn kom ik pas achter wanneer ik ook echt werk doe zeg maar.
Het is wel een enorme omschakeling t.o.v. mijn vorige werkgever, hier drinken we uit echt servies en vullen we zelf de vaatwasser bijvoorbeeld. Handmatig intekenen en uittekenen bij binnenkomst en vertrek voor het geval er een ontruiming is ofzo. Bij mijn vorige werkgever hadden we gewoon bekers die de prullenbak ingingen en alles was elektronisch… dus dat wordt wel echt even wennen.
Christus wat een schijtweer.
Ja, volgensmij willen veel mensen ook liever met rust gelaten worden, maar ik zat laatst ook huilend in de trein en toen vroeg een meisje ‘gaat het?’ En toen vond ik het toch wel fijn, voelde me iets minder “alleen” ofzo. Maar het is inderdaad heel persoonlijk
Knor?
Ohh ja ik ben totaal niet thuis in dat wereldje. Maar beetje kinderachtig van der ?
Zit ze bij een corporale vereniging dan? Wij hebben ook zo’n persoon die al zijn corpsregels op ons wil toepassen, maar daar gaan wij niet in mee.
Liever een knor dan een bruinhemd!
Ohhh maar dan is het al helemaal om te lachen toch? 
Dan is ze volgens de strikte corporale regels volgens mij alsnog een knor!
Bij mijn studentenhuis is een keer het dakraam weggewaaid. Toen werden we wakker en was er gewoon een gat van 2 bij 3 meter in het plafond en we hebben het raam nooit meer teruggevonden.
@Santeria Kan ze leuk brullen maar iedereen die geen lid is van een corps is een knor. Dus een ‘gewone’ vereniging telt niet.
Het is bijna half 1 en ik heb nog precies niks gedaan
. Ik krijg mezelf gewoon niet van de bank af.
Ik heb een super productieve ochtend gehad en ik heb alles al gedaan wat ik vandaag wilde/moest doen. Dit komt niet vaak voor. Eigenlijk nooit 
Het is gebeurd, ik ben nu Snowman BSc 
Kan wel janken ben zo blij haha
Herman Finkers komt uit Overijssel niet uit Drenthe
Hahahha ik ben vis
Ik ben een worst…
Ja dat bedacht ik me net ook
ik wou graag een fles die niet van plastic was… dus dit leek me wel een optie maarja 
En zuinig hahahaha was ik maar zuinig man