Wow zo raar om na ruim drie weken weer hier te zijn! Gewoon 2 WJEKW topics verder ook
Ik ben op vakantie met mān vriend en in de stad waar we nu zijn is een festival met lichten. Ik had eergisteren een kort filmpje gemaakt van een lightshow op een gebouw en mān vriend zat toen een beetje te zeuren dat ik gewoon moest kijken ipv een stukje filmen.
Nu 1.5 dag later heeft hij dat filmpje denk ik wel 20x bekeken hahaha, hij was echt helemaal onder de indruk van die show en wilde zelfs dat ik alles ging filmen toen we gisteren weer gingen. Het is zo sukkelig en vertederend
Welkom terug!
Miste je ons al een beetje?
Of had je geen last van afkickverschijnselen?
Haha zal eerlijk zijn dat ik af en toe wel stiekem gekeken heb , h eb jullie wel een beetje gemist hoor!!!
Welcome back! Is het allemaal gelukt?
Yes, uurtje geleden ingeleverd!
Wow, beter!
ļø wat naar dat je je zo voelt! Stage gaat vast wel lukken, als je verder wat kwijt wilt mag je mij ook een pb sturen! <3
Zo gierig vind ik dat. Snap niet dat bedrijven/bazen/collegaās zo kunnen zijn. Ik hoor zulke dingen best vaak tegenwoordig
@Canvastas Ah, okƩ. Wat je zei deed me denken aan een affectfobie. Daar zou je eens op kunnen zoeken, hoewel dat misschien niet het geval is als je op andere momenten wel gevoelens ervaart. Desondanks rot voor je
zijn er hier mensen die ervaring hebben met financiĆ«n bijhouden door middel van een excel document? Ik dacht dat er een financieel topic was maar kan het niet vindenā¦
Ik was vorige week nog zo gaar van lowlands en toen dacht ik chill dit weekend gewoon niks doen, maar vrijdag had ik last minute besloten naar Parijs te gaan voor 27 uur ofzo en nu ben ik echt weer zo moe op werk. Waarom ben ik zo en komt er ooit een weekend waarin ik gewoon 48 uur lang plat op bed kan liggen ofzo
Ik postte voor het weekend dat ik op zag tegen afgelopen weekend omdat ik met werk weg ging en het viel me alles mee! Ik viel helemaal niet buiten de boot en ik heb mijn kamergenoot ook niet wakker gehouden met gesnurk. Nu wel heel moe op werk.
Morgen begint the great british bake off weer en ik heb er nu al zin in, zeker met dat hetfstige weer. Heerlijk!
Ja dat is gewoon aso. Je bent toch geen PostNL punt? Moet ze het gewoon maar daar laten bezorgen
Yaaahaaaaasssss
Dat is wel next level lui
Ik voel me eigenlijk verrassend goed de laatste dagen.
Wowwww. Kan je die ook weigeren?
Ze zijn in oktober wel overgegaan naar diabetesvoer (1 van de 2 heeft diabetes, maar de ander eet vaak mee). Volgens mij geeft mijn moeder ze af en toe een ander merk diabetesvoer, dus wellicht dat ze daar niet tegen kunnen?
Vetbultjes zou idd ook kunnen.
Hoe gaat het inmiddels met je?
Heb je al met iemand (vriendinnen of zus) kunnen praten?
Je herken t wel en weet hoe ontzettend klote je je dan kunt voelen