Mijn vriend heeft vandaag zijn eerste dag bij zijn nieuwe baan. Hij werkt nu bij hetzelfde bedrijf als ik.
Ik ben gewoon zenuwachtig voor hem.
Als je het in huis hebt helpt een druppel toco tholin. 1 of 2 druppels op een wattenschijfje en dan over je armen wrijven of langs je bed leggen. Is wel sterk spul en goed je handen wassen want als je dat in je ogen krijgt jank je de hele nacht.
@Karl_Lagerfeld bevalt het nog een beetje bij je ouders?
Is het geen klein wondje van langs een tak lopen? Of een teek?
Ik had het vrijdag koud op kantoor, dus heb vandaag dikkere kleren aan. Je raad het al, nu is het best wel warm op kantoor.
Ik heb een shirt met korte mouwen en een spijkerjasje aan. Heb het nu warm, maar als ik het jasje uitdoe vanmiddag misschien wel te koud. Ik haat dit weer
Oh man, ik ben wakker geworden met een dikke vochtophoping onder mijn rechteroog, net alsof ik daar een wal heb die tot halfweg mijn wang komt
Volgens Dr. Google kan het een gevolg zijn van iets te eten dat veel te zoutig was. Gisteren heb ik bij de ouders van mijn vriend gegeten. Zijn moeder had als hapje gehaktballetjes gemaakt in zwarte bonen saus. Ze zei dat ze er veel te veel zout in had gedaan omdat ze geen recept had gevolgd. Omdat niemand daarvan at en ik het zielig vond voor haar heb ik die bijna allemaal opgegeten maar damn spijt van nu
Heb er al oogcrème, concealer en op het stuk wang eronder blush opgedaan maar het blijft er dik uitzien. Maakt de maandag al een topdag!
Vandaag is de laatste vrije dag van mijn vriend en mij en we zijn vroeg opgestaan omdat we allerlei klusjes en boodschappen zouden doen vandaag. We hebben ontbeten en zijn weer terug in bed gaan liggen want waarom ook niet
Het is bijna grappig. Zaterdag maakte ik een tent op de bank en Zondag sliep ik op een camingbedje in een slaapzak bij mn ouders. Ik ga zo maar een toiletrol naast mn bed zetten voor de ultieme kampeer experience.
Ohhh dat heb ik ook wel eens! Good to know
Gefeliciteerd! Maak er een fijne dag van
Ik heb kleintjes gezien bij H&M home! Met bamboostokken kan je er ook zelf een maken, heb ik een keer gedaan met een ronde spiegel uit de kringwinkel ^^
Ik ga zo de stad in om een cadeautje te kopen voor mijn moeder. Ze wordt vrijdag 56. Heeft iemand misschien een leuk idee wat ik kan kopen?
Ik ben appeltaart aan het bakken voor een vriendin/collega die vandaag jarig is, maar m’n deeg was zo korrelig op gegeven moment dat ik het ruitjespatroon op de bovenkant maar ogpegeven heb en er een kruimellaag van gemaakt heb. Beter is dit te eten!
Wel super lief van je! Had ik maar zulke collega’s haha
@Banananana gefeliciteerd! Hopelijk heb je je taart nog gehaald.
Ik ben 23 jaar en vandaag is de 3e dag van mijn kater??? Wat is dit??? Gelukkig werk ik vandaag thuis, al moet ik wel echt shit gedaan krijgen vandaag. Huis is ook een teringzooi (afwas sinds vrijdag) en mijn vriend komt vandaag thuis van vakantie.
Haha ik werk voor een behoorlijke informele studentenorganisatie, dus dat soort dingen gebeuren wel veel bij ons!
Maar als je mijn vriend bnet en je bent in de zomer jarig heb je sowieso geluk, want ik verveel me kapot in de vakantie en dan is de kans groot dat ik allemaal shit voor je ga bakken en maken.
@Knofje @Rosemary @Mhysa Dankjulliewel! ️
@Desalnietteplus Nee! Maar ik ga het vandaag wel doen en dan ontbijt ik er desnoods morgen mee.
Kan je dat niet doen als een soort bijbaan?
Overigens, als er nog Amsterdamse studenten zijn die vandaag een fiets gaan kopen voor 61 euro - als je HET IS GEBEURD naar me roept mag je ook een stukje appeltaart.