Wat je even kwijt wilt #6

Hahaha :heart:

1 like

ik vind dit echt kapot aso en zou er meteen iets van zeggen

ik ben eindelijk weer bij met de wjekw topics. :upside_down_face:

2 likes

Dit weer is ook perfect voor dutjes random op de dag. 1x raden wat ik ga doen nu haha.

5 likes

Ik dacht: oh kan wel weer een keer mn gewicht verzwaren in de sportschool.
Nu heb ik wiebelende spaghetti benen en kan ik niet eens normaal stofzuigen.
Nouja dan maar niet he. Goed excuus wel.

5 likes

Ik ben een beetje verliefd op Nielson :heart_eyes:

Ik had een paar dagen geleden een flesje van de welbekende citroenlimonade gekocht. Ik was alweer helemaal vergeten dat het halflege flesje nog in mijn tas zat en nou pakte ik vanochtend die tas, blijkt dat ding ontploft te zijn :tired_face:

Mijn hele tas en alle zooi die ik er in had zitten (oa een nieuwe moleskine agenda) zijn helemaal doorweekt met vieze zoete plakkerige raw lemonade. Kutforumtrend.

7 likes

Ik zei net tegen mn klasgenootjes dat ik geen boeken heb besteld omdat ik niet zomaar 320 euro heb. Ik kreeg echt verbaasde reacties. Wacht maar tot je op jezelf woont en alles moet betalen :joy:

Zijn er Arnhemmers in de zaal?

Ik woon er niet, maar overweeg er te gaan wonen. Er zijn nog een paar steden in de running, maar Arnhem ken ik niet goed (genoeg) dus ik ben benieuwd naar ervaringen en tips van mensen die er wonen of de stad goed kennen. Met name naar de wijken: waar moet je wel/niet zijn? Is het echt zo dat Klarendal in opkomst is of blijft het een volkswijk met tokkies (zoals een kennis beweert)? Ik heb in een volkswijk gewoond en vond dat leuk, gezellig. Maar er is een verschil tussen volks en tokkie… :thinking:

Reageren mag ook via pb, als je anoniem wilt blijven!

Ik ga ze nog wel een keer kopen. Maar ik ben gewoon niet meer die student die ze op schooldag 1 allemaal al heeft. We hebben nog niet eens les gehad. Zitten die echt bij ons op het gebouw? Wij hebben ook een heel klein gebouw…

1 like

Arnhem is prima maar ik woon in Nijmegen en ben misschien dus bevooroordeelt maar ik zou veeel eerder voor Nijmegen kiezen als dat een mogelijkheid is

5 likes

Ah zo bedoel je.
Het was me niet duidelijk dat jullie op dezelfde locatie werken. Kan me voorstellen dat je gehecht bent aan je werktijden;16:00 is ook wel echt een fijne tijd om naar huis te gaan.
Lastig zeg!

1 like

‘het beste in Arnhem is de trein naar Nijmegen’

9 likes

Ik moet dit studiejaar 4 of 5 dagen in de week om 5 uur op om de eerste bus te pakken. Ik moet op verschillende plekken in Nederland zijn dus verhuizen is geen optie. Nu twijfel ik of ik elke ochtend zo vroeg op sta en gratis het ov in stap of een auto koop. Alleen na die kosten heb ik nog maar 60 euro in de maand over voor andere dingen. Dat is ook wel een beetje schraal.

Wat te doen

• 4 of 5 dagen in de week om 5 uur op en gratis reizen
  • Auto kopen en nog maar 60 euro in de maand overhouden

0 stemmers

Iemand van mijn introweek (een ‘papa’) heeft meningokokken. Of hoe schrijf je dat? Ik vind het echt doodeng :frowning: de GGD zit op school en zijn heel lief maar alsnog

Hoeveel later kun je opstaan als je een auto hebt? En hoeveel eerder ben je dan thuis?

Wow wat heftig! Ik ging googlen wat het was want ik ken het niet. En meteen kwam een nieuwsbericht van het AD te voorschijn over je studiegenoot. Hoop dat hij er goed en snel vanaf komt!

2 likes

Het scheelt elke keer ongeveer 3 kwartier. En ook ook 3 kwartier eerder thuis dan.

Ohh wat akelig! Hopelijk komt je studiegenoot er snel weer vanaf! Moet jij nu nog speciale dingen doen?

1 like

Oké! Waarom? Nijmegen ken ik echt helemaal niet.

Nee ze hebben de studenten die intensief contact met hem hebben gehad benadert en die krijgen antibiotica. En ik heb blijkbaar geen contact met hem gemaakt want heb niets gehoord

1 like