Bij de Action in de aanbieding tot en met morgen geloof ik: €1,44 voor verschillende geuren Air Wick geurkaarsen.
Ohh okee, het was niet jouw ‘papa’ ?
Ik ga naar de Primark.
Nee die was vandaag gewoon op school
Ligt eraan hoeveel reistijd het scheelt, of je makkelijk kan parkeren, heb je parkeerkosten en of je in de file moet staan etc. Het is op zich ook wel chill in het ov dat je niet hoeft op te letten en evt nog kan studeren, ligt er ook aan hoevaak je moet overstappen. Het is maar een jaartje gelukkig
Huh dit was een antwoord op @anon29773882 maar blijkbaar ging er iets mis
Ik woon niet in Nijmegen, maar kom er regelmatig en vind dat echt een leuke stad.
Ugh, ik haat m’n rijlesperikelen. Eerst begon ik met een of andere creep, zo’n cliché figuur met seksistische opmerkingen. Geswitcht naar een prima kerel, maar hij werd helaas ziek. Toen kreeg ik een tijdelijke vervanger, wat best oké leek te gaan, maar nu krijg ik daar volgverzoeken van op social media? Dat vind ik best ongemakkelijk? FYI: ik draag al expres baggy shirts en geen make-up, etc.
Dit is gewoon echt niet leuk als vrouw zijnde. En nu krijg ik binnenkort wéér een nieuwe, waar ik ‘vrezend’ naar uit moet zien.
Vandaag wel weer superveel acryl en boeken weggebracht, dus nu begint de berging echt leeg te raken. Alleen die 5 vuilniszakken met afval nog kwijt
Ontwijk klarendal en de rest van Arnhem. ( oke behalve quetzal en dadawan die laatste alleen als ie zo goed is als in Maastricht haha)
Heb je ook een onderbouwing?
Gatverredamme wat irritant ! Kun je die kerels niet aangeven ergens? Volgverzoeken is ook echt niet oké hoor, wat denk ie wel niet.
@Beautician en een forummer die op EGF Black Opium heette, ik weet niet of zij hier zit! Niet meer onder die naam in elk geval.
Ik vind Arnhemmers nogal afstandelijk en echt dat steriotype stadse. En klarendal is een tokkie/ vergane glorie buurt die hard probeert hip te zijn maar de hippe winkels klagen heel hard dat het niet zo is als vroeger en er niemand meer komt.
Dan de fhj?? Hahah dat moet dan wel heel kut en klein zijn
Jaa! Thanks!!
Hahahah omg dat kan toch niet… Hopelijk doen ze niet direct na penetratie pijpen ofzo
Klarendal is laatste jaren echt super hip met leuke cafés en winkels… geitenkamp ofzo kan je beter ontwijken!
Maar verder ben ik, na 2 jaar in Arnhem te hebben gewoond, ook team Nijmegen!
merci! allicht dat ik het niet vond, ik was op financiën en dergelijk aan het zoeken :’)