Wat je even kwijt wilt #6

Ugh, ik haat m’n rijlesperikelen. Eerst begon ik met een of andere creep, zo’n cliché figuur met seksistische opmerkingen. Geswitcht naar een prima kerel, maar hij werd helaas ziek. Toen kreeg ik een tijdelijke vervanger, wat best oké leek te gaan, maar nu krijg ik daar volgverzoeken van op social media? Dat vind ik best ongemakkelijk? FYI: ik draag al expres baggy shirts en geen make-up, etc.

Dit is gewoon echt niet leuk als vrouw zijnde. En nu krijg ik binnenkort wéér een nieuwe, waar ik ‘vrezend’ naar uit moet zien. :persevere:

1 like

Vandaag wel weer superveel acryl en boeken weggebracht, dus nu begint de berging echt leeg te raken. Alleen die 5 vuilniszakken met afval nog kwijt :slight_smile:

3 likes

Ontwijk klarendal en de rest van Arnhem. ( oke behalve quetzal en dadawan die laatste alleen als ie zo goed is als in Maastricht haha)

1 like

Heb je ook een onderbouwing?

Gatverredamme wat irritant ! :stuck_out_tongue_closed_eyes: Kun je die kerels niet aangeven ergens? Volgverzoeken is ook echt niet oké hoor, wat denk ie wel niet.

@Beautician en een forummer die op EGF Black Opium heette, ik weet niet of zij hier zit! Niet meer onder die naam in elk geval.

1 like

Ik vind Arnhemmers nogal afstandelijk en echt dat steriotype stadse. En klarendal is een tokkie/ vergane glorie buurt die hard probeert hip te zijn maar de hippe winkels klagen heel hard dat het niet zo is als vroeger en er niemand meer komt.

1 like

Dan de fhj?? Hahah dat moet dan wel heel kut en klein zijn

Jaa! Thanks!!

Hahahah omg :rofl::rofl: dat kan toch niet… Hopelijk doen ze niet direct na penetratie pijpen ofzo :see_no_evil::see_no_evil:

1 like

@Banananana Gefeliciteerd !! :balloon::birthday:

1 like

Klarendal is laatste jaren echt super hip met leuke cafés en winkels… geitenkamp ofzo kan je beter ontwijken!

2 likes

Maar verder ben ik, na 2 jaar in Arnhem te hebben gewoond, ook team Nijmegen!

merci! allicht dat ik het niet vond, ik was op financiën en dergelijk aan het zoeken :’)

Haha ik begrijp het ook gewoon echt niet :joy:

1 like

Hmm gewoon even in de gaten houden dan en anders naar de dierenarts.

1 like

Kan iemand helpen? Ik heb een factuur ontvangen van een zorginstelling met daarin een X bedrag met de beschrijving: eigen risico. Maar eigen risico betaal je toch altijd aan de zorgverzekering? Of soms ook rechtstreeks aan een zorginstelling? Er staat een vervaldatum op de brief, maar niet: maak over naar bankrekening blabla. Als niemand het weet bel ik de zorginstelling morgen op, maar het is vandaag de vervaldatum :flushed:

Haha het peloton Nijmegen = like is weer paraat hoor @monkeyslut @anon44204370 @anon39978576

4 likes

Ik heb 1,5 jaar lang 5:00 de trein gepakt. Mega zuur omdat je echt geen leven meer hebt ‘s avonds. Maar ik vond het sochtends in de trein zitten echt niet erg, omdat er helemaal niemand is en je nog even een half uurtje kan door snoozen/‘make-uppen/ontbijten/koffie drinken/YouTube kijken.

2 likes

Ik woon al een paar jaar in Arnhem en ik vind het wel een gezellige stad. Een tijdje in Presikhaaf gewoond maar daar ben ik na een tijdje weg gegaan omdat ik het niet zo’n fijne wijk vond, veel geluidsoverlast etc. En te ver van het centrum naar mijn mening. Spijkerkwartier vind ik een leuke wijk, vooral als je wat dichter naar de Johan de Wittlaan gaat. Hoogkamp is ook mooi, heb je wat meer natuur en zit je vlakbij het bos. Vooral in Geitenkamp wonen wat meer tokkies, Klarendal vind ik reuze meevallen.

2 likes