Wat je even kwijt wilt #6

Ik zat in een trein die een persoon aanreed. Echt naar, het allermeest voor die persoon, diens familie, het treinpersoneel en de hulpdiensten. Zelf baal ik vooral dat ik nu mijn sportles heb gemist. Duurde 2 uur voordat we weer gingen rijden :pensive:

2 likes

Yes, Alexander Skarsgard op tv. Maar wel in die stomme film tarzan.

2 likes

Ja wtf, mijn vorige werkgever of misschien nog wel mijn huidige??
Ik heb dus mijn ontslag ingediend, op dat moment had ik ook een burn out, nou met leidinggevende alles besproken en ontslag ingediend. Per 1 augustus uit dienst, heb dus ook al mijn spullen ingeleverd.
Krijg ik nu een mail op mijn prive mail, ja ik ben je aan het zoeken want ik dacht dat je nog in dienst was en ik heb je ontslag terug gedraaid omdat ik heb begrepen dat je ontslag te wijten is aan medische oorzaak. Ook heb je salaris gekregen in augustus.
JAAA WTF?!?!?!?! Je hebt dit toch zelf bevestigd, en hoezo kan je mijn ontslag terugdraaien ZONDER mijn toestemming?? Destijds heb ik ook steeds met HR contact gehad om ervoor te zorgen dat mijn ontslag echt doorging en die zeiden dat terug draaien sowieso niet kon mits ik dat zelf zou aangeven wat ik dus niet heb gedaan.

Heb dus ook even aan een andere collega gevraagd wat haar salaris is geweest en wat ik gestort heb gekregen is dus 200 euro meer dan normaal, dat moet dan wel mijn afrekening zijn.Kan niet anders.

Maar nu vind ik het zo stom dat ik dus WEER met hun geconfronteerd wordt, IK WIL GEWOON NIET BIJ JULLIE WERKEN, FUCK the FUCK OFF!

1 like

Wauw wat bizar! :scream: hoe kan ie nou zomaar aannemen dat je toch geen ontslag wilde? Dat heeft ie gewoon zelf verzonnen?!
Ik begrijp je zo goed, gewoon dat gevoel dat je ergens weg wilt en vanaf wilt zijn, rotttt op uit me lefuh!
Wat ga je nu doen? Heb je al gereageerd?

Ik heb het plan weer opgevat dat er wat vetjes af moeten, dus nu ben ik ipv m&ms een paprika naar binnen aan het schuiven. Trots op mezelluf.

8 likes

Ik bestelde dus 9 broeken, kunnen er gewoon 6 weer terug en is er 1 niet geleverd (natuurlijk de duurste) :persevere: De goedkoopste zitten het beste overigens, haha.

3 likes

Goedzo! Lekker bezig! Ik ben ook trots op je!
Kusjes van diëtist Flexican! :hot_pepper: (ik weet dat dit een peper is, maar nu is het even een puntpaprika)

Hahaha❤

Ja omdat een andere partner dit even had bepaald en dit aan mij via een whatsapp bericht had meegedeeld. Maar ik had niet eens gereageerd, op dat moment was ik er echt zo klaar mee, zat er zo erg doorheen dat ik geen contact meer onderhield met directe collega’s.

Nou het liefst wil ik helemaal niet reageren, pff ik zat afgelopen maand zo lekker in mijn vel en was echt blij dat eindelijk alles was afgesloten. Volgende week begin ik ook bij een nieuwe werkgever en ben nu bang dat ik straks op 2 plekken tegelijk indienst ben.
Zag net ook dat paar managers mij toevoegen op facebook, dus ik weet ook al dat ze blijkbaar vandaag met elkaar hebben overlegd o.i.d. want is wel heel toevallig dat ineens vandaag al die mensen contact opnemen. Maar ik wil gewoon geen contact.

Mijn vriend zei dat ik gewoon wel moet reageren en een harde mail moet sturen met ik ben gewoon uitdienst en wil graag dat dit gerespecteerd wordt. Verder gaat het goed met mij en heb geen behoefte aan verdere contact.

4 likes

JAAA DIE DIKKE PADDENLIKKENDE MONGOOL IS WEER THUIS!

46 likes

Bah zit echt slecht in mijn vel. Ondanks alle leuke dagen afgelopen week, was gisteravond gewoon moe van het doen alsof afgelopen week :frowning_face:.

2 likes

Ik moet 1000 bladzijdes leren voor mijn toelatingstoets… hoe ga ik dat ooit overleven? :upside_down_face: heeft iemand tips?

Echt een bizar verhaal! Ik vind het ook schandalig dat ze je niet serieus nemen. Alsof je zelf niet in staat bent te bepalen of je weg wilt, omdat je een burn-out hebt.

Ja ben het zeker met je vriend eens. Zou er ook wel nog even aan toevoegen dat je het heel bijzonder vind dat deze conclusie getrokken wordt zonder jouw respons.

Hoop dat je het wel snel van je af kan zetten, en je niet hierdoor weer vervelend gaat voelen.

Sterkte! :slightly_frowning_face:

1 like

Bedankt voor je lieve woorden!

Ik heb morgen tentamen en nu ik dit heb gelezen weer helemaal in een dip, maar mijn vriend zei parkeer het gewoon even en woensdag deal je met dit.
Ik weet ook wel dat het gewoon een administratieve handeling is en no biggie, maar precies wat je zegt als ik dit toch al besloten heb accepteer dat gewoon? Vind het ook echt ver gaan hoor dat ze mij zo gaan benaderen.

Maarja, to be continued…

3 likes

Ik kan daar echt niet bij met mijn hoofd, dat mensen gewoon denken dat ze dingen wel voor jou kunnen bepalen en het wel beter weten. Zo van ‘ach dat arme meisje met haar burnout, die weet gewoon niet zo goed wat ze wil en heeft uit stress ontslag genomen, dat zetten we wel even recht!’.
Ik heb ook een keer gehad dat mijn leidinggevende zonder overleg mijn werktijden had veranderd omdat ze dacht dat ik dat wel fijner zou vinden. Nee? Als ik dat had gewild had ik dat wel gevraagd. En eigenlijk was die reden onzin en kwam het hen gewoon beter uit. Maar jouw situatie is wel echt next level. Ik zou idd proberen je te focussen op je tentamen en daarna een duidelijke mail sturen, dan maar even hard zijn, dan ben je er daarna in ieder geval vanaf! Succes!

3 likes

In stukken verdelen? Zo doe ik het meestal als ik een grote hoeveelheid moet leren. In het begin lijkt het evht niet op te schieten maar door het op te delen heb je een soort van tussentijdse mijlpalen die je laten zien dat je steeds dichter bij je doel komt en goed bezig bent. Succes!

1 like

Gad ver damme net overwachte foto’s van mezelf gezien (op een nieuwssite notabene, hallo privacywet??? mja was op een formeel feestje dus ga er ook niet over mailen)
Echt gadverdamme
Wat sta en zit ik ingezakt en wat zie ik er vadsig en dik uit en mijn haar moet geknipt worden maar echt het grootste probleem is mijn figuur kots
Moest ik even kwijt

1 like

Mijn vriend wil niet bij me slapen vannacht en nu ben ik teleurgesteld want

1. Hij slaapt super vaak bij mij dus hoezo nu ineens niet. Sorry dat ik niet in zijn studentenhuis wil de avond voor ik moet werken.
  2. Hij woont om de hoek.
  3. Hij moet morgen net als ik redelijk op en dat is een unicum plus hij wil zometeen al naar bed en dat is ook een unicum want normaal lig ik vroeger in bed.

Nu voel ik me afgewezen maar ik ben hormonaal dusja waarschijnlijk onterecht. Ik vind alleen slapen eigenlijk vaak ook chiller. Maar nou en hallo :roll_eyes:

1 like

Heeft iemand tips voor een app waarin je je gevoelens/emoties kan bijhouden? Liefst per dag even kort aangeven hoe je je voelt.

Daylio! Zit heel simpel in elkaar. Je kan je hoofd emotie aan geven en nog wat kleins erbij zetten.

1 like