http://magikalnaarbed.bsmedes.nl
Van deze website mag het nog niet maar duik lekker jullie bed in zou ik zeggen (ook @Lentex) blijkbaar is het nodig en slapen is geweldig <3
http://magikalnaarbed.bsmedes.nl
Van deze website mag het nog niet maar duik lekker jullie bed in zou ik zeggen (ook @Lentex) blijkbaar is het nodig en slapen is geweldig <3
Ik wil even kwijt dat ik, iedere keer als ik topics doorscroll, zo veel wijsheid opmerk in andermans posts. De meesten hier kunnen ook echt goed schrijven en er wordt ook super goed op spelling etc gelet. Dat vind ik dus fantastisch hahaha
Nieuwe sportkleren
Shit ik lig er net in
waar is dit van/op gebaseerd?
Ja en dan nog een keer draaien!
Jeetje, vind ik lastig! Hoe lang is deze situatie nog? Moet je nog vaak zo vroeg opstaan en heb je nog lang deze inkomsten of gaat een van de twee snel veranderen?
Ik ben verhuisd zodat ik op de fiets kon in 20 minuten ipv in de file 1,5 uur als het mee zat (enkele reis) maar wel pas toen er geld voor was. Ik snap je situatie dus helemaal, dat je graag meer uren tijd voor jezelf wil ipv onderweg zijn, maar 60 over per maand is wel heel weinig.
Het ligt er denk ik ook aan op welke tijden je met de auto zou gaan, want je kunt je nogal verkijken op reistijd als je tussen 8 en 9 en 4 en 6 reist bijvoorbeeld, en of je over de snehlweg gaat of alleen binnendoor stukken.
Ik heb twee kaartjes gekocht voor Letās Dance. Lekker met mijn moeder op discomuziek dansen. Zin in!
Geen idee haha, kwam 'm vorige week tegen toen ik een vriendin vertelde over de website www.kanikeenkortebroekaan.net (ā¦I kid you not). Haha en toen rolde daar een hele lijst soortgelijke sites uit. Mijn lievelings is en blijft www.tostiszijnnetmensen.nl
En welterusten alvast!
Herkenbaarā¦
@SpeedOfSound Zijn er mensen van je werk of studie waar je wat mee kunt doen? Welke regio woon je?
Mehhh ik ben vannamiddag gevallen met de fiets, voor het eerst sinds ik in deze stad woon (eind deze maand een jaar). Het moest er eens van komen want iedereen die ik hier ken en met de fiets rijdt, is al wel eens gevallen, maar ik hoopte het toch nog wat langer te kunnen uitstellen
het was helemaal niet zo hard maar ik geraakte helemaal in paniek omdat er een tram achter me aan kwam en ik lag op de tramsporen
maar de tram kon gewoon stoppen en wachtte geduldig tot ik recht was gekomen. Maar toch wel eng en niet fijn
Ah wat rot voor je Ik ben een dik jaar geleden ook eens met de fiets in de tramsporen gevallen en dat is echt zo kut. Sindsdien fiets ik echt bijna niet meer in het centrum. Niet enkel door dat voorval maar omdat ik altijd āstressā heb als ik er langs moet fietsen en ik bang ben dat ik erin val.
Gelukkig dat de tram voor je stopte! Die paniek is echt kut, en ook al die mensen die naar je kijken, vind ik echt naar. Fijn dat het niet zoān harde val was.
Ik merkte dat als ik een tijdje er werkte dat ik het erna veel beter los kon laten.
En anders deed ik wat ik nog moest doen op een briefje schrijven en dat de volgende dag meenemen en oppakken.
Oh dat is jammer van je vriendinnen. Hopelijk leer je wat nieuwe mensen kennen.
Ik woon helaas ook niet in de buurt
Heeft iemand een Zalando kortingscode? Gaat om een groot bedrag
Ik heb voor het eerst in 300 jaar mijn gitaar gepakt. Zo jammer dat ik de akkoorden niet echt heb geleerd. Ik vond het altijd leuker om te tokkelen en melodie te doen. Maar daar heb je zo weinig aan later :P. Nu kan ik veel liedjes qua melodie wel vrij snel redelijk meespelen maar dat klinkt zo sneu hehe. Mijn vingers doen wel weer ouderwets zeer en stemmen op gehoor is niet 100% gelukt. Maar toch.
Haha ik heb het hier ook prima naar mijn zin. En inderdaad ook goed sparen al denk ik dat ik over een aantal maanden wel weer blij ben als ik iets voor mezelf heb.
Onderste deel van je staart oppakken en dan boven het elastiekje in het midden erdoorheen steken. Dus je draait het staartje omhoog en steekt m door je haar heen. Ik draai m er 2x door!
Beetje vaag uitgelegd, maar hopelijk snap je m haha
@Lula komt er een nieuwe waar erger je je aan?
Edit: oeps bedenk me dat āweā die natuurlijk zelf moeten openen maar ik durf niet
Altijd leuk als het aanstekelijk is
App klinkt handig! Weet je misschien nog welke? Ik denk dat ik 1 of 2 snaren heb die een beetje āuitgerektā zijn maar kan kijken hoe ver ik kom. De rest klonk wel ok, ook bij meespelen van wat filmpjes.
Ahhh jij hebt het dus ook al meegemaakt, ja echt niet leuk he het idee dat iedereen je ziet vallen is inderdaad zo stom, gelukkig was het bij mij wel op een vrij rustig moment in een vrij rustige straat (Geldmunt). En er kwamen direct mensen naar me toe om te kijken of ik ok was. De vrouw die vóór me fietste was ook teruggekeerd en zei dat ze op die plaats ook al eens was gevallen
Ik ga voortaan dus ook maar weer meer mijn best doen om tramsporen te vermijden!