Ja wtf, mijn vorige werkgever of misschien nog wel mijn huidige??
Ik heb dus mijn ontslag ingediend, op dat moment had ik ook een burn out, nou met leidinggevende alles besproken en ontslag ingediend. Per 1 augustus uit dienst, heb dus ook al mijn spullen ingeleverd.
Krijg ik nu een mail op mijn prive mail, ja ik ben je aan het zoeken want ik dacht dat je nog in dienst was en ik heb je ontslag terug gedraaid omdat ik heb begrepen dat je ontslag te wijten is aan medische oorzaak. Ook heb je salaris gekregen in augustus.
JAAA WTF?!?!?!?! Je hebt dit toch zelf bevestigd, en hoezo kan je mijn ontslag terugdraaien ZONDER mijn toestemming?? Destijds heb ik ook steeds met HR contact gehad om ervoor te zorgen dat mijn ontslag echt doorging en die zeiden dat terug draaien sowieso niet kon mits ik dat zelf zou aangeven wat ik dus niet heb gedaan.
Heb dus ook even aan een andere collega gevraagd wat haar salaris is geweest en wat ik gestort heb gekregen is dus 200 euro meer dan normaal, dat moet dan wel mijn afrekening zijn.Kan niet anders.
Maar nu vind ik het zo stom dat ik dus WEER met hun geconfronteerd wordt, IK WIL GEWOON NIET BIJ JULLIE WERKEN, FUCK the FUCK OFF!