Jemig ik weet dat ik dronken word van wijn en toch lekker een fles opzuipen met een vriendin en 3 cocktails. Toen vond ik het een top plan om mijn ex te appen en te vragen of hij af wil spreken, en nu heb ik dus een afspraak met hem staan
Dankjewel!!
Ik voel me ‘s avonds telkens heel onrustig waardoor ik laat slaap en ik overdag ook heel snel chagrijnig en moe ben. Heeft iemand tips om hier iets aan te doen? Ik zet al ASMR filmpjes op voor afleiding en om rustig te worden maar het helpt niet altijd
Ik word heel relaxt van massage filmpjes, zonder geluid juist haha. Misschien helpt het om een kopje thee te drinken voor je gaat slapen, of een lekkere warme douche?
Bij mij helpt een extra kussen tegen mn rug of om te knuffelen altijd wel. Zeg maar een soort boyfriend-pillow
Ik heb vannacht echt slecht geslapen. Zal een lange dag worden vandaag.
Ben blij dat ik weer buiten ben, heb onwijs veel last van huisstofmijtallergie laatste 2 weken en is echt niet grappig
Ik ga je missen lieve @anon69702710. Ik wens je alle geluk
Ben zo moe wakker geworden hoe ga ik deze dag doorkomen??
Heb echt zin om de halve dag in bed te blijven liggen maar helaas laten we er allemaal een mooie dag van maken haha
Ahh hoezo ga je weg?
Jammer! Klinkt misschien raar omdat jij waarschijnlijk geen idee hebt wie ik ben, maar ik vond je een leuke forummer, jammer dus dat je weggaat.
Op het moment dat ik denk hey ik voel niks meer, komt het natuurlijk kei hard aanzetten.
Niet fantastisch geslapen maar vanmiddag vlieg ik naar Valencia voor een weekje met vriendin. Spannend nog nooi met een vriendin op vakantie geweest. Hopelijk heb ik niet te veel last van mijn kwaaltjes (spastische darm).
Ga denk toch nog even een mail sturen voor mijn werk, anders blijft dat in mijn hoofd. Heb het overgedragen aan een collega maar bang dat het niet wordt gedaan en het is belangrijk.
Ja ik heb helemaal geen uitkering ook nooit gehad. Ik zat al een hele tijd niet lekker in mijn vel op werk en altijd vermoeid toen ben ik naar de huisarts gegaan en hij zei dat ik mij ziek moest melden vanwege burn out. Heb ook gesproken met de bedrijfsarts en zij beaamde dit. Maar in de tijd dat ik thuis zat kwam ik ook tot de conclusie dat ik daar gewoon niet wil werken vanwege de cultuur, de manier waarop er gewerkt wordt en hoe er met je wordt omgegaan. Ik ben toen gewoon gaan solliciteren en ondertussen zat ik thuis.
Ik heb een baan gekregen waar ik dus in september zal starten maar ondertussen zat ik 2,5 maand thuis en voel me nu helemaal uitgerust en ook gewoon fijn. Ik heb niet verteld dat ik een nieuwe baan heb want vind dat gewoon privé. Maar snap gewoon niet waarom ze mij niet gewoon laten gaan i.p.v. de reddende werkgever te spelen.
Zo slecht geslapen, bah.
Hallo wallen
Ik vermoed omdat ze je niet ziek uit dienst willen laten gaan, als namelijk blijkt dat je na ontslag niet fit bent om te werken dan worden zij beboet omdat ze je ziek uit dienst hebben laten gaan. Dit geldt in elk geval voor ontslag (met wederzijds goedkeuren) en ik vraag me af of het ook zo is als je zelf ontslag neemt maar dat weten zij wellicht ook niet en daarom dit gedrag?
Ik weet echt niet meer wat 21 graden is? Jas aan? Of niet?
En ik wil eigenlijk sandalen aan, kan dat nog? Wil niet bevriezen
Iedereen is moe? Ik heb vakantie maar ik ben zo MOE. Ik zit ook echt mezelf in de weg. Ik heb soms zelfs moeite met de trap op komen en opstaan van de bank?? Heb ook t gevoel dat ik hefstvakantie ipv zomervakantie heb
Zeker! Mijn vriend heeft het al gedaan en zijn uitslag was verrassend, ben benieuwd bij mij haha.