Tweede dag in de week en ik ben kapot. Gelijk aan hard het werk gezet na m’n lange vakantie
Ik ben vergeten mijn horloge vergeten om te doen en ik voel me echt naakt. Heb al een paar keer vergeefs gekeken naar die prachtige pols van me.
De eerste dag samen met mijn vriend naar kantoor rijden: Meneer was hyper, hij stond al te springen. Ik lag nog rustig op de bank bij te komen van het wakker worden.
Status: Nog nooit zo vroeg op kantoor geweest.
Vandaag had heeft hij dezelfde werktijden als ik heb.
Grr ik vind het stom dat al mijn pakketjes vertraging hebben. H&M en Zalando hadden ook al last van drukte (maar daar verwacht ik nu niks van). Het is nog geen eens december.
Nou ik dacht gisteren, toen ik werkte was ik minder moe Maar weer werken na je vakantie kan ook wel ff tegenvallen ja! Succes vandaag!
Bij mij naar chemische fabriekskaas.
Volgens mij is het geen kaas, maar zo ruikt het wel.
Ik mis het wonen tussen de cacaofabrieken dat rook tenminste lekker.
Ah wat jammer! Ik vond je een leuke forummer.
Ik heb een keer auditie gedaan hiervoor! Was echt een leuke ervaring wel, maar heb dikke billen dus lag er gelijk uit
Nee dat kan helaas bijna nooit…je kan natuurlijk wel gelijk een montuur kopen, maar ze moeten daar nog de glazen in laten zetten en dat duurt ongeveer een week
Normaal €79 en nu €59 (+€6 verzendkosten), ik zag die reclame en dacht oké korting ik ga nu bestellen! Via myheritage.nl
Ik heb bij andere opticiens ook wel eens geluk gehad met zelfde dag ophalen, maar meestal is het inderdaad een paar dagen later. En qua wat je staat ga ik altijd gewoon voor heeeeel veel brillen opzetten haha.
Oh gadver!
Hier ruikt het vaak naar appelsap. Klinkt lekker, maar dat is echt misselijkmakend.
Maar toen ik een keer in de cacaostad was vond ik de geur ook wel heel overweldigend.
Ik ga je missen
Wat stom.
Ik vraag me inmiddels echt af of ik nu al vijf keer een verkeerde type oplader heb gekocht of dat mijn telefoon batterij een beetje dood is.
Als alles op voorraad is wel, anders kan het even duren. Als je veel achter de computer zit kun je ook een blauwfilter nemen, heb ik ook voor twee tientjes extra en vind het echt ideaal!!!
Weet iemand een goed pakje verf voor bruin haar? Ik ben naar blond gegaan maar ben er niet echt blij mee en ik wil eigenlijk niet weer meer dan 100 uitgeven aan de kapper. Ik vind vaak dat bruin verven naar heel donker neigt, maar ik zoek een beetje hazelnootbruin…
Ik twijfel. Wel of geen kaartjes kopen voor All Stars de musical voor mijn vriends verjaardag… Hij is niet zo van de musicals, maar wel van theater. En ik heb nog geen cadeau
Oh dit is echt mijn droombaan! Denk ook dat ik reuzegoed zou passen maar helaas kan ik het niet combineren met mijn huidige baan.
Ik gebruik zelf de kleur cappuccino van L’Oréal crème gloss (weet niet of dit officieel ook echt verf is, het vervaagt wel langzaam) en officieel is het donkerblond maar ik vind het perfect als een lichter bruin.