Wat je even kwijt wilt #6

Ah wat jammer! Ik vond je een leuke forummer.

Ik heb een keer auditie gedaan hiervoor! Was echt een leuke ervaring wel, maar heb dikke billen dus lag er gelijk uit :frowning:

Nee dat kan helaas bijna nooit
je kan natuurlijk wel gelijk een montuur kopen, maar ze moeten daar nog de glazen in laten zetten en dat duurt ongeveer een week

1 like

Normaal €79 en nu €59 (+€6 verzendkosten), ik zag die reclame en dacht okĂ© korting ik ga nu bestellen! Via myheritage.nl

1 like

Ik heb bij andere opticiens ook wel eens geluk gehad met zelfde dag ophalen, maar meestal is het inderdaad een paar dagen later. En qua wat je staat ga ik altijd gewoon voor heeeeel veel brillen opzetten haha.

1 like

Oh gadver!
Hier ruikt het vaak naar appelsap. Klinkt lekker, maar dat is echt misselijkmakend. :nauseated_face:
Maar toen ik een keer in de cacaostad was vond ik de geur ook wel heel overweldigend.

Ik ga je missen :heart:

Wat stom. :frowning:

Ik vraag me inmiddels echt af of ik nu al vijf keer een verkeerde type oplader heb gekocht of dat mijn telefoon batterij een beetje dood is.

Als alles op voorraad is wel, anders kan het even duren. Als je veel achter de computer zit kun je ook een blauwfilter nemen, heb ik ook voor twee tientjes extra en vind het echt ideaal!!!

1 like

Weet iemand een goed pakje verf voor bruin haar? Ik ben naar blond gegaan maar ben er niet echt blij mee en ik wil eigenlijk niet weer meer dan 100 uitgeven aan de kapper. Ik vind vaak dat bruin verven naar heel donker neigt, maar ik zoek een beetje hazelnootbruin

1 like

Ik twijfel. Wel of geen kaartjes kopen voor All Stars de musical voor mijn vriends verjaardag
 Hij is niet zo van de musicals, maar wel van theater. En ik heb nog geen cadeau :blush:

Oh dit is echt mijn droombaan! Denk ook dat ik reuzegoed zou passen maar helaas kan ik het niet combineren met mijn huidige baan.

Ik gebruik zelf de kleur cappuccino van L’OrĂ©al crĂšme gloss (weet niet of dit officieel ook echt verf is, het vervaagt wel langzaam) en officieel is het donkerblond maar ik vind het perfect als een lichter bruin.

2 likes

Dit is idd een mooie kleur bruin!

1 like

@Damnatio @dodecavia thanks! Ga ik naar kijken

Ik had vorige week zoiets, collega zei dat hij het filmpje van haar optreden aan ging zetten en ik zei “maar dan wel zonder geluid mag ik hopen” en toen bleef het stil. Blijkt ie groot fan te zijn

7 likes

Onze architect negeert ons :roll_eyes: We hebben op 3 augustus een mail gestuurd voor onze aanpassingen, en vorige week hebben we nog een mail gestuurd om te vragen of hij onze mail van 3 augustus goed ontvangen heeft. Nog altijd niks gehoord van hem :no_mouth:
Denk dat ik vanavond maar even ga bellen om te horen of hij echt wel tijd heeft voor ons project, want anders kunnen we wel op zoek naar een andere architect.

Onderzoek naar de onzin van Mascha en Vera haha

7 likes

@Booklover zou ik jou een pm mogen sturen met een vraag over onze blauw en gele vriend?